SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor foto's/vragen PM!
Edit: Kom niet zeiken over de echtheid, ik garandeer je dat dit de originele is. Geloof je het niet? dan kom je maar luisteren, ander mag je wegblijven!
edit2:quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan ook je serienummer vermelden eventueel (en de plek waar je ze hebt gekocht), dan kan je op de Beats-website verifieren of het een echte is.Succes met de verkoop iig.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:28 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Bedankt! ik heb het gecontroleerd, en de site zegt dat het om een origineel exemplaar gaat!
Zoals ik al zei; 'dit gaat om een 100% originele studio!'
Mocht iemand het niet geloven, dan pm ik even het serialnumber.
[ Bericht 23% gewijzigd door Naaaait93 op 07-06-2012 00:32:00 ]
Heb je ook een bon ofzo? De fake Beats Studio klinkt namelijk net zo goed als de echte.quote:Geloof je het niet? dan kom je maar luisteren,
Die moet ik nog wel ergens hebben, ik ga ff zoeken!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraag:
[..]
Heb je ook een bon ofzo? De fake Beats Studio klinkt namelijk net zo goed als de echte.
Gr.
Maar goed, wie kan blind dat verschil horen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
We weten allemaal dat je deze koopt voor het merk. Ik heb de fakes en echte een keer kunnen vergelijken, inderdaad is de bass wat harder en overstemt het geheel een beetje. Daar geef ik je gelijk in.
Bedankt dat je de bon wilt opzoeken. Daar wacht ik even op.
Nou, met je oren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar goed, wie kan blind dat verschil horen?
Volgens mij ben jij nieuw in V&A? een VRAAGprijs. ik weet zelf ook wel dat ik dat er niet voor krijg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:44 schreef -Datdus- het volgende:
220 euro? Je kan goedkoper nieuwe sennheisers halen met een beter bereik.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nieuw in V&A? een VRAAGprijs. ik weet zelf ook wel dat ik dat er niet voor krijg.
quote:Het heeft geen haast, dus hij zal niet voor veel minder weggaan.
Ze kosten nieuw 228 nu. @TS: probeer ook marktplaats even, mits je de bon er bij hebt. Ik heb voor die van mij nog 160 Euro gevangen. Je kan ook je serienummer vermelden eventueel (en de plek waar je ze hebt gekocht), dan kan je op de Beats-website verifieren of het een echte is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:44 schreef -Datdus- het volgende:
220 euro? Je kan goedkoper nieuwe sennheisers halen met een beter bereik.
Bedankt! ik heb het gecontroleerd, en de site zegt dat het om een origineel exemplaar gaat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze kosten nieuw 228 nu. @TS: probeer ook marktplaats even, mits je de bon er bij hebt. Ik heb voor die van mij nog 160 Euro gevangen. Je kan ook je serienummer vermelden eventueel (en de plek waar je ze hebt gekocht), dan kan je op de Beats-website verifieren of het een echte is.Succes met de verkoop iig.
het SN komt overeen met de winkel waar ie gekocht is. En dat is het SN achter de oorschelp, en niet op het batterijklepje. Komt ook overeen met het nummer op de doos. De bon heb ik helaas niet meer. Dit gaat om een origineel exemplaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
Ook serienummers worden gefaked door die stomme Chinezen, dus ik zou vooral die bon even opzoeken. Succes met de verkoop iig.
Er is een onderzoek gaande naar aanleiding van jouw verkopen hier op Fok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |