Die heb ik ook! Mapmyrun heb ik eraf gemikt, die zei dat ik 17 kilo woog, en toen was ik het zatquote:
Datquote:
Pas op voor de killerganzen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga lopen, als ik over een uur nog niet gepost ben lig ik dood in de Dommel. Groetjens
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet alleen wel goed kijken wat je invoert, laatst hebben bb en ik 5 kilometer getafeltennist
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet alleen wel goed kijken wat je invoert, laatst hebben bb en ik 5 kilometer getafeltennist
Dat geloof ik wel eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, je voeten kunnen krimpen als je afvalt, vraag maar aan bubsel
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het aan mij of aan Stef vraagt
Hahaha watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las evil.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK LEEF NOG
Les 1 evi gehaald
Nu nog naar huis lopen
Tot je aan Miss Piggy denktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel eigenlijkTerwijl je echt niet verwacht dat er vet in je voeten zit
Is niet alleen vet, ook door de druk op je voeten zit er meer ruimte tussen je botjens als je zwaarder bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel eigenlijkTerwijl je echt niet verwacht dat er vet in je voeten zit
Kussentjes uit de pumps?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tot je aan Miss Piggy denktvan die kussentjes uit de pumps
Haha meid, ik kwam de 2 minuten niet eens doorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga les 1 ook nOg herhalen denk ik. Ik ging bijna dood bij de laatste 3 minuten
Oh srsly? Klinkt heel logisch, had ik nooit aan gedacht. Dan kan ik misschien eens mooie slippers aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is niet alleen vet, ook door de druk op je voeten zit er meer ruimte tussen je botjens als je zwaarder bent
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Evi. Na drie keer doodgan halverwege les 1 heb ik boos mijn schoenen terug in de kast gegooid. Dat was drie jaar geleden en ze liggen daar nog steeds.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kussentjes uit de pumps?![]()
Mwehe miss piggy
Ene been vooruit en buigen en de andere strekken toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJNN KUITEN FUCK
wat voor rekoefening kan ik daarvoor doen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJNN KUITEN FUCK
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die dikke gepropte pootjes
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJNN KUITEN FUCK
Ja helaas wel, meestal vanuit een legging in birkenstocksquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En die kom jij nooit tegen op straat?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zo'n teringharde spierpijn in mijn kuiten krijgen he
ga sexen met de brummobielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zo'n teringharde spierpijn in mijn kuiten krijgen he
Goeden vermaeck.quote:
Of ouwewijvenschoenen. Of iets met heel veel bandjes, zodat het rollade-effect nog eens extra benadrukt wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja helaas wel, meestal vanuit een legging in birkenstocks
Wel effectief, nooit meer hoeven neucken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Je zal zien dat bb me meteen zwanger pompt op de huwelijksnacht en dat ik dan niet verzekerd ben voor die crap
Van die helioform unitsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Of ouwewijvenschoenen. Of iets met heel veel bandjes, zodat het rollade-effect nog eens extra benadrukt wordt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Je zal zien dat bb me meteen zwanger pompt op de huwelijksnacht en dat ik dan niet verzekerd ben voor die crap
True, meteen klaar. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel effectief, nooit meer hoeven neucken.
Ik moest googelen.quote:
Nog minder dan een jaar he !!! Geniet er nog van nu het nog kan !quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, meteen klaar. Zoals het hoort.
Niet verzekerd? Hoezo zou dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Verloskundige is wel basisquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben ook al verzekerd voor zwangerschapszooi
Aardappelpuree met italiaanse gehakt cordon blue Omnomnomquote:
Maar je hebt gekookt! Da's al wat waard!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aardappelpuree met italiaanse gehakt cordon blue Omnomnom
(en sla uit enen zakje)
Echt he !quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt gekookt! Da's al wat waard!
Oh, ik dacht van wel. Domquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kraamzorg zit niet in basis dacht ik.
quote:Ben ik het niet mee eens, kort haar kan ook erg vrouwelijk zijn.
Er zijn genoeg mannen die niet op vrouwen met lang haar vallen.
Ik vind kort haar vaak veel pittiger staan en niet zo standaard als lang haar!
Je gaat ook meteen voor het echie the minute dat je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
En vandaag bij schoonheidsglans dat "Alle mannen" (lees: Haar vriend) lang haar mooi vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:49 schreef BGTes het volgende:
Comment op lipglans dr blog over kort haar:
[..]![]()
Pittig!
Kraamzorg wel als het goed is, iets anders als een standaard bevalling niet. In je aanvullende pakket zit vaak wel een vergoeding voor je eigen bijdrage, die betaal je volledig als je alleen basis hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kraamzorg zit niet in basis dacht ik.
Ja datquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En vandaag bij schoonheidsglans dat "Alle mannen" (lees: Haar vriend) lang haar mooi vinden.
En een roze pluk in het haar.Ik vond het wel geniaal dat ze zei 'dat alle mannen dit vinden', en dan alleen een interview met haar eigen vriend houdt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
* PriemGirl gaat tussen mss tetters liggen... so comfy
Oh, en met standaard bealling bedoel ik dan thuisbevalling.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kraamzorg wel als het goed is, iets anders als een standaard bevalling niet. In je aanvullende pakket zit vaak wel een vergoeding voor je eigen bijdrage, die betaal je volledig als je alleen basis hebt.
Serieus? Dafuqquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, je voeten kunnen krimpen als je afvalt, vraag maar aan bubsel
OMG JE BENT EEN COMPLEET ANDER MENS MET DIE LOK 5 CM NAAR ACHTEREN!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef RenRen- het volgende:
"Doe je haar eens anders... Doe het achter je oor!"
Omdat je gaat baren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet vergeten volgend jaar mijn aanvullend pakket om te gooien btw
COMPLETE TRANSFORMATIE VAN JE LOOKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
OMG JE BENT EEN COMPLEET ANDER MENS MET DIE LOK 5 CM NAAR ACHTEREN!
Hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had ook beeldmet de benen nog ín de broek ja
quote:
En nu de rest van je leven spijtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag zo'n leuke groene broek vandaagMAar ik vond hem te duur... 30 euro (MAar had al 70 euro uitgegeven) dus vond dat het niet kon
Goei busyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
Oh ik heb trouwens net even een essay van 1500 woorden in 1.5 uur geschreven, (met een uur extragratis research). Nou barst mijn hoofd uit elkaarMaar heuj, 1 van de 3 af
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
Oh ik heb trouwens net even een essay van 1500 woorden in 1.5 uur geschreven, (met een uur extragratis research). Nou barst mijn hoofd uit elkaarMaar heuj, 1 van de 3 af
Dat mag als je 50 bent!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
Even opinion nodig: Leuk of toch niet ?
(jurkje was het niet; dus die gaat terug.. ik zoek leuk alternatief)
http://www.zalando.nl/mint-berry-rokken-beige-m3221b00n-917.html
En dit er op:
http://www.zalando.nl/min(...)e-m3221d01m-305.html
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef RenRen- het volgende:
"Doe je haar eens anders... Doe het achter je oor!"
Nietquote:Wat staat dit haar toch prachtig, zeker als ze het een beetje omhoog draagt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat mag als je 50 bent!
P.S. Ben je al zwanger?
Wil je een hapje van mijn zelfgemaakte gehakt-knoflook-kaas groente?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn hoofd gaat van
CHIPS
CHIPS
CHIPS
CHIPS
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eerst nog even je verzekering omzetten?
Goh, fijn om te weten. Hip by default.quote:frizzy is hip!
Wow, veelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
Ik vind haar zo mooi, maar haar omhoog ivnd ik... Lelijk....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEn al die voorbeelden vond ik ook nog lelijk, zeker die wetlook dingen blegh
En bij Ginnifer Goodwin:
[..]
Niet
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
edit: ik faalde
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik zulke shizzle niet koop
Ja precies, gewoon zonde. Maar het lange haar zoals Sneeuwwitje is het mooistequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow, veel
[..]
Ik vind haar zo mooi, maar haar omhoog ivnd ik... Lelijk....
[..]
Ik ookEn dan ga ik weer kijken en dan is het uitverkocht. Al. Tijd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb vandaag wel een hormonale fuckdag, werkelijk niet normaal. Ik voel me alsof ik pfeiffer heb, heb mijn hele hebben en houden uitgekotst, moest bijna huilen omdat ik O zielig ben en ben vervolgens een stomme collega leetlijk bijna naar de strot gevlogen
Nog maar 30 weken
Dat dus inderdaad. Zo heb ik nog steeds spijt van het laten staan van een paar kniehoge, knalroze dr. Martens die als gegoten zaten. In de uitverkoop. Voor zestig gulden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow, veel
[..]
Ik vind haar zo mooi, maar haar omhoog ivnd ik... Lelijk....
[..]
Ik ookEn dan ga ik weer kijken en dan is het uitverkocht. Al. Tijd.
Dat vind ik ook heel erg mooi, maar dat korte haar staat zo mooi bij haar karakter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon zonde. Maar het lange haar zoals Sneeuwwitje is het mooiste
HAHAquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Zo heb ik nog steeds spijt van het laten staan van een paar kniehoge, knalroze dr. Martens die als gegoten zaten. In de uitverkoop. Voor zestig gulden.
hetgeen ook meteen illustreert hoe lang ik er al over doorzanik
quote:
Nee dan voel je zo aan de buitenkant of het een beetje is afgekoeld en dan neem je een slok en dan is het nog fucking heetquote:
Oh zo, ja, dat is ook minderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan voel je zo aan de buitenkant of het een beetje is afgekoeld en dan neem je een slok en dan is het nog fucking heet
Fijn he, dat je daar dan jaren later nog van baalt? Gaat nergens overquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel erg mooi, maar dat korte haar staat zo mooi bij haar karakter.
[..]
HAHADat is echt heel lang terug. Maar ik ken het nog steeds wel, daar kan ik jaaaren over nadeknen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag vandaag denk ik een kunstenares die ik heel tof vind op Antwerpen CentraalMaar ik durfde het niet te vragen of haar aan te spreken
Uh lijkt me idd best lastigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je, het is ook wel ok allemaal, maar ik ben eigenlijk die eerste paar maanden zwangerschap een beetje zatik heb ze nodig om verder te komen met wat ik wil, maar ik kom al dik anderhalf jaar niet verder dan dat. Het tweede kwartaal is veel leuker.. Maja, ik wil niet bij de pakken neerzitten, dus ik hoop maar gewoon dat het nu wel mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Neem dan een broodje ofzo.quote:
Jah, is gewoon ff iets wat ik moet accepteren. Als ik de weken zwangerschap bij elkaar optel sinds Stef er is ben ik al meer dan een jaar zwanger geweest in anderhalf jaar tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh lijkt me idd best lastigIk hoop heul erg met je mee
Ik duim en hoop echt giga met je mee
![]()
gamesquote:
Haha, ik ben altijd bang dat ik me dat niet kan veroorlovenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijn he, dat je daar dan jaren later nog van baalt? Gaat nergens over
Daarom koop ik tegenwoordig gewoon alles wat ik wil hebben. Meteen. NU!heeft alleen ook z'n drawback
Ja, ik weet niet, ik wil niet zo'n gekke fangirl lijken, terwijl ik ook wel weet dat dat wel meevalt danquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, is gewoon ff iets wat ik moet accepteren. Als ik de weken zwangerschap bij elkaar optel sinds Stef er is ben ik al meer dan een jaar zwanger geweest in anderhalf jaar tijdmaar thnx moppie, je bent een liefjon
![]()
En je edit: dan leeft het meer he? Het verdriet is dichterbij dan, ofzo.. Ook eenvoor jou! Hoe is het daar?
Oehhhh ik wil film weer zienquote:
Heul lang!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Hoe lang is Sharaan d'r haar nou? Erg lang toch?
kan jou het schelen, gewoon doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, ik ben altijd bang dat ik me dat niet kan veroorlovenTerwijl dat ook wel meevalt.
[..]
Ja, ik weet niet, ik wil niet zo'n gekke fangirl lijken, terwijl ik ook wel weet dat dat wel meevalt dan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja schoonzus is weer postief en ze gaan het weer proberen maar...... ik moet eerlijk bekennen dat ik heel erg mijn hart vast hou![]()
![]()
Ik kan het me soms maar ternauwernood veroorloven, dan moet ik bijv weer opzijgezet geld voor een activiteit sanvreken pid. Ik probeer dan ook te minderenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, ik ben altijd bang dat ik me dat niet kan veroorlovenTerwijl dat ook wel meevalt.
[..]
Ja, ik weet niet, ik wil niet zo'n gekke fangirl lijken, terwijl ik ook wel weet dat dat wel meevalt dan
Zit wellicht ook wat logica in idd.. Maar voorlopig: Lekker positief en iedereen allemaal duimen voor julliequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Pfff, ja, snap ik dondersgoed. Doet ze zelf waarschijnlijk ook, al is de wens ws sterker. Ik weet zeker dat onze omgeving dat ook doet, er hebben ook al veel mensen die gezegd hebben dat we dapper zijn dat we het nog eens proberen. Maar de kans is wel groot dat het na deze wel op is, of het nu lukt of niet. De tol wordt te groot, de wens verandert, ofzo. Ik weet niet. Ik denk dat we er nu meer vrede mee kunnen hebben als we met z'n drietjes blijven als een paar zwangerschappen geleden..
Ik denk dat je dat zelf ook wel het beste aanvoelt. Jij kent je lichaam het beste.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Pfff, ja, snap ik dondersgoed. Doet ze zelf waarschijnlijk ook, al is de wens ws sterker. Ik weet zeker dat onze omgeving dat ook doet, er hebben ook al veel mensen die gezegd hebben dat we dapper zijn dat we het nog eens proberen. Maar de kans is wel groot dat het na deze wel op is, of het nu lukt of niet. De tol wordt te groot, de wens verandert, ofzo. Ik weet niet. Ik denk dat we er nu meer vrede mee kunnen hebben als we met z'n drietjes blijven als een paar zwangerschappen geleden..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nope, mijn familie staat onderaan apartquote:
Yes dear, why?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Hoe lang is Sharaan d'r haar nou? Erg lang toch?
Jah, er zijn een aantal redenen waardoor het gewoon een beetje opraakt.. Maar vooralsnog positief inderdaad: ik heb er zo'n goed gevoel over, echt raar. Durf het niet te geloven, maar ik denk echt dat dit 'm is. Ik heb deze keer zelfs geen kalmeringspillen nodig om chill te blijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit wellicht ook wat logica in idd.. Maar voorlopig: Lekker positief en iedereen allemaal duimen voor jullie![]()
![]()
![]()
Oh jammerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, mijn familie staat onderaan apart. Ik heb overigens maar één broertje op facebook. Er staat wel een foto van ons 3 tussen mijn mobile uploads.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zelf ook wel het beste aanvoelt. Jij kent je lichaam het beste.
Maar gelukkig duimt zo'n beetje half Nederland met jullie mee.
Right back at 'ya babequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef milka82 het volgende:
Over vrijgezelle broers gesproken,ik heb der drie trouwens (27,24 en 21)..... Just sayin'
@ Trix, ik hoop met grote hopen dat je over een half jaar je zo gewenste Zubro hebt voor Stef!
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, er zijn een aantal redenen waardoor het gewoon een beetje opraakt.. Maar vooralsnog positief inderdaad: ik heb er zo'n goed gevoel over, ec raar. Durf het niet te geloven, maar ik denk echt dat dit 'm is. Ik heb deze keer zelfs geen kalmeringspillen nodig om chill te blijven
Kom mijn auto wassen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil morgen wat doen maar weet niet wat
Dat is ook al liefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil iets liefs zeggen, maar alles is al gezegd volgens mij.
Inca:![]()
![]()
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
als het aan de positieve karma ligt krijgen we er nog honderd
jullie zijn lief, ik zit lekker hormonaal te snotteren
[..]
Right back at 'ya babe![]()
Kom je hierheen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil morgen wat doen maar weet niet wat
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggenbehalve dan dat ik het zo hoop en het je onwijs gun, maar dat spreekt voor zich. Dus dan maar zo
quote:
We shall see....We doen ons best!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
en ik hoop dat wij nog samen zwanger mogen zijn
Ja, ik ben altijd diegene die de camera bij zich heeftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jemig wat heb jij veel foto's MssWas me nooit zo opgevallen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alle vacaturesites afstruinen en tot de conclusie komen dat je nergens voor in aanmerking komt binnen je vakgebied is deprimerend.
Superleukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd diegene die de camera bij zich heeft.
Zal je altijd zienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je het een leuke gozer? Volgens mij is-ie gay
2 woorden: Kontje + Stationquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alle vacaturesites afstruinen en tot de conclusie komen dat je nergens voor in aanmerking komt binnen je vakgebied is deprimerend.
Hehe, de betreffende foto al gevonden?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Superleuk
[..]
Zal je altijd zienJa leuke kop wel
Dat zit wel goed, het is.. Weet je, bij Stef had ik ook: ik wíst gewoon dat hij bij ons zou blijven. We hebben een behoorlijk stressige situatie meegemaakt met een niet-hoorbaar hartje en spoedecho en zulks, iedereen in paniek, en ik dacht alleen maar 'oh leuk, een extra echo'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heerlijklekker van genieten
Elk moment.. elk ogenblik... ik (en wellicht iedereen hier) gunt het jullie zo ontzettend
Het klopt gewoon; het moet
![]()
![]()
Dat kan er maar 1 zijn die dat postquote:
Dat gevoel is al veel waard, die moederlijke intuītie! Wanneer is de nekplooimeting?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, het is.. Weet je, bij Stef had ik ook: ik wíst gewoon dat hij bij ons zou blijven. We hebben een behoorlijk stressige situatie meegemaakt met een niet-hoorbaar hartje en spoedecho en zulks, iedereen in paniek, en ik dacht alleen maar 'oh leuk, een extra echo'en niet omdat ik naief was, maar ik wist het gewoon. Dat heb ik nu dus ook, zelfs bij de nekplooimeting denk ik 'zit wel goed'. Ik durf er alleen niet meer op te vertrouwen nu, da's weer wat anders. De angst zit diep, maar dit gevoel zit dieper. En mocht het niet juist zijn: ik ben er tenminste kalm bij en dat is vreselijk veel waard..
Deze baby wordt het gewoon. En het wordt een perfecte, prachtige, ontzettend lieve baby die jullie gezinnetje compleet maakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, het is.. Weet je, bij Stef had ik ook: ik wíst gewoon dat hij bij ons zou blijven. We hebben een behoorlijk stressige situatie meegemaakt met een niet-hoorbaar hartje en spoedecho en zulks, iedereen in paniek, en ik dacht alleen maar 'oh leuk, een extra echo'en niet omdat ik naief was, maar ik wist het gewoon. Dat heb ik nu dus ook, zelfs bij de nekplooimeting denk ik 'zit wel goed'. Ik durf er alleen niet meer op te vertrouwen nu, da's weer wat anders. De angst zit diep, maar dit gevoel zit dieper. En mocht het niet juist zijn: ik ben er tenminste kalm bij en dat is vreselijk veel waard..
Ja de linker is cutequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehe, de betreffende foto al gevonden?
Ja, ik weet het niet zeker, maar volgens mij is hij wel openlijk uit de kast.
Je hoeft niets te zeggen, net als Bambiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggenbehalve dan dat ik het zo hoop en het je onwijs gun, maar dat spreekt voor zich. Dus dan maar zo
You do thatquote:
Klinkt alleen maar goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
14 juniquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat gevoel is al veel waard, die moederlijke intuītie! Wanneer is de nekplooimeting?
UNFJE!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat kan er maar 1 zijn die dat post
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut is dat, ene dag denk ik "leuk dat facebook" en de andere dag denk ik "kutzooi, ik ga mezelf eraf gooien, dood aan mark Suikerberg met zijn privacy-naaiwerk"
zeg ik niet meerquote:
Vertel eens over de lolstoel kippertquote:
Zullen we samen in een hoekje gaan huilen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FTFYquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze baby wordt het gewoon. En het wordt een waanzinnige, helse, stoere terror hardrock baby die jullie gezinnetje compleet maakt.![]()
Ja, dat is ook diegene die daaronder staat en reageert. Hij is ook echt leuk. Ook een heel stuk socialer dan die ander. Het is echt een leuke gozer, maar verlegen met meisje helaas. Terwijl ik denk dat je er als meisje wel een leuk vriendje aan hebt. Maarja, ik kan niet echt wingwoman uithangen bij hemquote:
ik vind mezelf echt kansloos om dat heen en weer geneuzel van mezelfquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze baby wordt het gewoon. En het wordt een perfecte, prachtige, ontzettend lieve baby die jullie gezinnetje compleet maakt.![]()
Jij bent toch zo'n schatje he?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt alleen maar goedAls je er zo'n 'rust' gevoel over hebt dan moet het gewoon goed zitten
Ik ga lekker mee in je moedergevoel
Ik geloof het wel
Je merkt wel hoe sterk je momenteel in je schoenen staat (ondanks je hormoonperikelen
![]()
); maar het klinkt heerlijk als je er over praat
![]()
Ik word er zelf blij van
Incl. mario fanboy en trekkiequote:
Hoe lang is hij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook diegene die daaronder staat en reageert. Hij is ook echt leuk. Ook een heel stuk socialer dan die ander. Het is echt een leuke gozer, maar verlegen met meisje helaas. Terwijl ik denk dat je er als meisje wel een leuk vriendje aan hebt. Maarja, ik kan niet echt wingwoman uithangen bij hem.
ik ben heul lief jonguh!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg ik niet meer
je bent stom
Jaaaah, baby knuffelen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
en dan geef ik een nagelmeisjes-kraamfeestjekan ik jullie allemaal bangmaken met verhalen van mijn bevalling en mijn uitgescheurde derričre
[..]
Jij bent toch zo'n schatje he?ik denk ook dat het goed zit, mijn bange ik is soms een beetje lastig.. Maar niet heel vaak gelukkig
jullie allemaal trouwens*stroomt over*
Hormoon-huilerd-jijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
en dan geef ik een nagelmeisjes-kraamfeestjekan ik jullie allemaal bangmaken met verhalen van mijn bevalling en mijn uitgescheurde derričre
[..]
Jij bent toch zo'n schatje he?ik denk ook dat het goed zit, mijn bange ik is soms een beetje lastig.. Maar niet heel vaak gelukkig
jullie allemaal trouwens*stroomt over*
jajaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben heul lief jonguh!![]()
Ik wens je gewoon velen geldt toe!
patiënt (Sjieneesj) vroeg dus of ze in een lolstoel moest binnenkortquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vertel eens over de lolstoel kippert
Soms thehehehquote:
Als je dat doet terwijl ik stuwing heb spuit ik je wellicht nog in je gezicht ook jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ik reserveer alvast een plaatsje op den kraamvisitie... Maar ik hou den baby niet vast; want daar hou ik niet vanIk knijp wel in je tetters
WAT IS DEZEquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef Diconnected het volgende:
Zelfs m'n oma zei net dat er genoeg andere leuke lange () mannen zijn voor me
Liever Kips Inca-kind, dan gewone Inca-kind, TA TA TA TA TA TA TA TAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hehe blinddates geregeld door je zusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook diegene die daaronder staat en reageert. Hij is ook echt leuk. Ook een heel stuk socialer dan die ander. Het is echt een leuke gozer, maar verlegen met meisje helaas. Terwijl ik denk dat je er als meisje wel een leuk vriendje aan hebt. Maarja, ik kan niet echt wingwoman uithangen bij hem.
NEINZZZZZ, ICH BIN ALZEID SEHR LIEV!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
patiënt (Sjieneesj) vroeg dus of ze in een lolstoel moest binnenkort
Echt, epic dagje weer
Ja mijn opa zei: Niet een hand vol, maar een land volquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef Diconnected het volgende:
Zelfs m'n oma zei net dat er genoeg andere leuke lange () mannen zijn voor me
kan hoor, als stagiair, mag jij koffie voor me halen en ga ik de hele dag op je scheldenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel eens een dagje met je mee willen lopen
Wait whut ! Mijn boobie fetish!! wat doe jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je dat doet terwijl ik stuwing heb spuit ik je wellicht nog in je gezicht ook ja
Wel, dan ben je gewoon een avondje wat langerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh, daar kan ik toch heel geen hakken bij aan.
Ja maar ja maar ja maar.... jij ultieme-game-nerd-ginger-babe ?quote:
Ah toe, mag ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan hoor, als stagiair, mag jij koffie voor me halen en ga ik de hele dag op je schelden
Scheld ik lekker terug, op se amsterdams!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan hoor, als stagiair, mag jij koffie voor me halen en ga ik de hele dag op je schelden
jij mag er ook wel bij hoorquote:
Prima! PANNEKOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! hehehehehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Scheld ik lekker terug, op se amsterdams!met koffie gooien enzo.
Mwehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja mijn opa zei: Niet een hand vol, maar een land vol
DIE KOLERELIJER MET SE BAKKES, ACHTERLIJKE GLADIOOLquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Prima! PANNEKOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! hehehehehehe
word vampier! Nergens meer last van jonguh en overal vet geilen mannenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
MweheheOma was ook net heel lief net, van 'oh als ik maar iets kon doen voor je knie zou ik het zo doen meissie!'
Ik moet huilen
Gooien met koffiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
En de koffie op werk is niet te zuipen, dus je kunt er beter mee gooien denk ik
En als ze iets kuts uithalen, kan je ze zonder problemen afmaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
word vampier! Nergens meer last van jonguh en overal vet geilen mannen![]()
Krčg togh de vliegende vinketering met je grafmuil!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DIE KOLERELIJER MET SE BAKKES, ACHTERLIJKE GLADIOOL
prrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als ze iets kuts uithalen, kan je ze zonder problemen afmaken.
Rotterdams/haags blijft baasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Krčg togh de vliegende vinketering met je grafmuil!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Krčg togh de vliegende vinketering met je grafmuil!
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.... jij ultieme-game-nerd-ginger-babe ?
Zou pepperspray helpen om je te laten huilen?![]()
![]()
goeden idee!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
word vampier! Nergens meer last van jonguh en overal vet geilen mannen![]()
is dat je gezicht? Of heb je een kraslot gekocht?quote:
faalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NeeEr is al bijtende bende in mijn ogen gedaan om het op te wekken en na 5 minuten had ik 1 (JAWEL!!!!!!) druppeltje en freaking pijnlijke ogen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat je gezicht? Of heb je een kraslot gekocht?
Oh, en vrouwen niet te vergeten!quote:
[..]
Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NeeEr is al bijtende bende in mijn ogen gedaan om het op te wekken en na 5 minuten had ik 1 (JAWEL!!!!!!) druppeltje en freaking pijnlijke ogen
Heeehehehehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
On the bright side: als je er niet in prikt zodat ze gaan lekken ziet het eruit alsof ik Lolo Ferrari heb opgegetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait whut ! Mijn boobie fetish!! wat doe je![]()
[..]
Oh, en vrouwen niet te vergeten!
Helemaal niet gek als je af en toe een chickie pakt tussendoor
Heb je een masker op?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak geroepen hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb je een masker op?
Of is het je kutkop
om traagvocht te metenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt lekker Sjaan.... waarom hebben ze dat in godesnaam gedaan dan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb je een masker op?
Of is het je kutkop
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om traagvocht te meten
ik was KNEITERHARD gefaald
wat grappig was want ik was MEGA trots dat ik een traan voelde ...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om traagvocht te meten
damn... wat een sadisten... dat kan ik zelfs nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om traagvocht te meten
+1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
Ik zou willen dat ik wat minder snel jankte. Je hoeft mij maar verkeerd aan te kijken of ik heb het water alweer in de ogen staan.
Klinkt zķ bekend..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
Ik zou willen dat ik wat minder snel jankte. Je hoeft mij maar verkeerd aan te kijken of ik heb het water alweer in de ogen staan.
Ik heb het alleen bij mensen waar ik om geefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
Ik moet altijd huilen als ik echt boos ben! En dan neemt niemand je meer serieus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het alleen bij mensen waar ik om geefen dan vooral als ze me boos maken
Ewww klinkt heul niet relaxtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon bijten en met een mes steken, dan luisteren ze ineens wel hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen als ik echt boos ben! En dan neemt niemand je meer serieus.![]()
Transformersquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon bijten en met een mes steken, dan luisteren ze ineens wel hoor
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon bijten en met een mes steken, dan luisteren ze ineens wel hoor
Kijk nou!quote:
LOLHOOFDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |