Die heb ik ook! Mapmyrun heb ik eraf gemikt, die zei dat ik 17 kilo woog, en toen was ik het zatquote:
Datquote:
Pas op voor de killerganzen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga lopen, als ik over een uur nog niet gepost ben lig ik dood in de Dommel. Groetjens
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet alleen wel goed kijken wat je invoert, laatst hebben bb en ik 5 kilometer getafeltennist
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet alleen wel goed kijken wat je invoert, laatst hebben bb en ik 5 kilometer getafeltennist
Dat geloof ik wel eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, je voeten kunnen krimpen als je afvalt, vraag maar aan bubsel
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het aan mij of aan Stef vraagt
Hahaha watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las evil.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK LEEF NOG
Les 1 evi gehaald
Nu nog naar huis lopen
Tot je aan Miss Piggy denktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel eigenlijkTerwijl je echt niet verwacht dat er vet in je voeten zit
Is niet alleen vet, ook door de druk op je voeten zit er meer ruimte tussen je botjens als je zwaarder bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel eigenlijkTerwijl je echt niet verwacht dat er vet in je voeten zit
Kussentjes uit de pumps?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tot je aan Miss Piggy denktvan die kussentjes uit de pumps
Haha meid, ik kwam de 2 minuten niet eens doorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga les 1 ook nOg herhalen denk ik. Ik ging bijna dood bij de laatste 3 minuten
Oh srsly? Klinkt heel logisch, had ik nooit aan gedacht. Dan kan ik misschien eens mooie slippers aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is niet alleen vet, ook door de druk op je voeten zit er meer ruimte tussen je botjens als je zwaarder bent
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Evi. Na drie keer doodgan halverwege les 1 heb ik boos mijn schoenen terug in de kast gegooid. Dat was drie jaar geleden en ze liggen daar nog steeds.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kussentjes uit de pumps?![]()
Mwehe miss piggy
Ene been vooruit en buigen en de andere strekken toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJNN KUITEN FUCK
wat voor rekoefening kan ik daarvoor doen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJNN KUITEN FUCK
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die dikke gepropte pootjes
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJNN KUITEN FUCK
Ja helaas wel, meestal vanuit een legging in birkenstocksquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En die kom jij nooit tegen op straat?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zo'n teringharde spierpijn in mijn kuiten krijgen he
ga sexen met de brummobielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zo'n teringharde spierpijn in mijn kuiten krijgen he
Goeden vermaeck.quote:
Of ouwewijvenschoenen. Of iets met heel veel bandjes, zodat het rollade-effect nog eens extra benadrukt wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja helaas wel, meestal vanuit een legging in birkenstocks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |