Er is geen logica in dit programma, dat was al wel duidelijkquote:
Idd, gaat al lang niet meer over de prestaties naar mijn idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Renske en Henrice moesten door dat is wel duidelijk
quote:
Ik vind het leuk om die chefs aan het werk te zien maar het is gewoon allemaal door gestoken kaartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Idd, gaat al lang niet meer over de prestaties naar mijn idee.
31/2 maand op tv is inderdaad wel lang (12 provincies + 2 finaleweken).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:32 schreef Barbapapamama het volgende:
Topchef is niet meer leuk omdat het zovaak komt
7 maanden per jaar dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef zoem het volgende:
[..]
31/2 maand op tv is inderdaad wel lang (12 provincies + 2 finaleweken).
komt goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa !!! Paul, wil je die maken??
Je lijkt Tamara wel, veeleisendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
Zou je er eentje groter en eentje op UI formaat willen maken Paul? Voor het nieuwe seizoen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je lijkt Tamara wel, veeleisend
Jep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
Zou je er eentje groter en eentje op UI formaat willen maken Paul? Voor het nieuwe seizoen?
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef Bronson het volgende:
Waarom zeggen al die pipo's 'Bon'. Is dat hip?
Mwoa... dan hijgen ze wel op hoog decibel-niveauquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
gvd, je zal die 2 wijven in je nek hebben staan hijgen zeg... kolere
Bon!quote:
Inderdaad, allemachtig hoe vervelend. Ik zou er heel zenuwachtig van worden, dan maak je alleen maar meer fouten en wordt het onoverzichtelijkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
gvd, je zal die 2 wijven in je nek hebben staan hijgen zeg... kolere
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef Burner82 het volgende:
Die arme mislukte high-five meidIs iedereen het bijna vergeten, komt het in de promo
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:41 schreef Cateye2011 het volgende:
http://www.baaz.nl/conten(...)iding-julius-jaspers
leuk artikel
Ze hadden even moeten kunnen overleggen en dan de twee nietkokers uit de keuken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef zoem het volgende:
Leuker is dat ze in 1min aan elkaar door moeten geven wat er moet gebeuren. Nu mogen ze toekijken
Ook uit mijn tv hoor met dat geschreeuwquote:
Uhu, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze hadden even moeten kunnen overleggen en dan de twee nietkokers uit de keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |