Volgens mij was dit vorig jaar ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Juul had honger aan het eind van het vorig seizoen en zei: in de finale gaan de chefs meehelpen... heb ik ook eens een avond zonder de MacDrek..
De show die de chefs stelenquote:
Dan was het goed bevallenquote:
Ja, kandidaat plus chefquote:
En de extra kandidaat van gister die niet weggestuurd kon worden, want punten...quote:
Tamara zal het niet zijn in ieder gevalquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En de extra kandidaat van gister die niet weggestuurd kon worden, want punten...
Tamara wint heel dat zooitjequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tamara zal het niet zijn in ieder geval
QFTquote:
Eerder Prisquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
achteraf krijgt juul nog seks van haar..
brrr
Ze is pot hequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
brrr
Gister was hij toch ook al slecht? Of niet? Weet niet meer precies maar vond het wel onterecht dat Erik eruit gingquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef Burner82 het volgende:
Maar ik snap niet dat Henrice niet zo goed uit de verf komt... die werkt ook in een sterrenzaak.. (hoeveel sterren? 1!!, ow, ik geef het een 8)
quote:
Erik had moeten winnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister was hij toch ook al slecht? Of niet? Weet niet meer precies maar vond het wel onterecht dat Erik eruit ging
Het was je nog niet opgevallen?quote:
Gadver, heb net gegetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
brrr
Kort en pittig kapsel hequote:
Wat heb je gegeten dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |