Volgens mij hebben bijna alle mannen dat wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk als ik een jurkje aan heb voor Martin heeft die meer zoiets van doe eens uit
Maar als je elkaar al zovaak ziet dat je geen behoefde hebt elkaar nog vaker te zien.....waarom dan samenwonen? Zulke dingen moet je toch vooruit denken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. En nu is dat op puberniveau geen groot risico. Wacht maar tot je samenwoont en je partner dus bijna ieder moment van de dag ziet, ik zou gillend gek worden.
Wie ontslaan ze dan? De man of de vrouw?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou sommige bazen ontslaan dus mensen vanwege een relatie op het werk , en dat was nogal duidelijk denk.
Dat kan dus allebeiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie ontslaan ze dan? De man of de vrouw?
Of allebij?
Waarom dan na het werk nog met elkaar omgaan. Waarom dan nog uberhaupt een relatie hebben. Snap je niet wat ik bedoel of ben je gewoon aan het trollen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je elkaar al zovaak ziet dat je geen behoefde hebt elkaar nog vaker te zien.....waarom dan samenwonen? Zulke dingen moet je toch vooruit denken?
Nee. Meer met elkaar de ruimte geven. En dat gaat echt niet lukken als je ook nog eens met elkaar moet vergaderen, samen projecten doen en - nog erger - de één de ander moet gaan vertellen wat te doen. En dan gaat het mis, dan mag het hele bedrijf meegenieten van jullie sores.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus voor jou heeft het met "je verhaal vrij kunnen doen" te maken of zo?
Nee, jij bent aan het trollen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dan na het werk nog met elkaar omgaan. Waarom dan nog uberhaupt een rlatie hebben. Snap me niet wat ik bedoel of ben je gewoon aan het trollen?
Dat. Hoog popcorn.gif gehaltequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Meer met elkaar de ruimte geven. En dat gaat echt niet lukken als je ook nog eens met elkaar moet vergaderen, samen projecten doen en - nog erger - de één de ander moet gaan vertellen wat te doen. En dan gaat het mis, dan mag het hele bedrijf meegenieten van jullie sores.
Guiltyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle mannen dat wel.
Ik ben niet aan het trollen, ik vraag me serieus af wat het probleem nou is?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat die in het topic aan het trollen is en dat mag niet want we moeten hier lief en aardig en knuffelig zijn
Daar merk ik weinig van of ik snap niet wat lief, aardig en knuffelig isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat die in het topic aan het trollen is en dat mag niet want we moeten hier lief en aardig en knuffelig zijn
Ik ben helemaal niet aan het trollen. Jij hebt geen idee waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent aan het trollen.
Kijk maar:
Waarom dan na het werk nog met elkaar omgaan: Omdat je elkaar leuk vindt?
Waarom dan nog uberhaupt een rlatie hebben: Als je elkaar toch niet leuk vindt, dan geen relatie, maar daar hadden we het helemaal niet over
Kijk, hier kan ik dus wat meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Meer met elkaar de ruimte geven. En dat gaat echt niet lukken als je ook nog eens met elkaar moet vergaderen, samen projecten doen en - nog erger - de één de ander moet gaan vertellen wat te doen. En dan gaat het mis, dan mag het hele bedrijf meegenieten van jullie sores.
Ik heb het een paar keer van dichtbij meegemaakt. En dat was helemaal geen popcorn. Dat was in 1 situatie zelfs ontslag voor beide personen, en een wegdoeicarrièrepromotie voor de manager omdat hij het niet in de hand kon houden.quote:
Gelukkig snap jij het wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nastyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer van dichtbij meegemaakt. En dat was helemaal geen popcorn. Dat was in 1 situatie zelfs ontslag voor beide personen, en een wegdoeicarrièrepromotie voor de manager omdat hij het niet in de hand kon houden.
Daar loop jij toch gewoon onderdoor dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Relaties op het werk? Dat wordt 'm niet hier.. Tenzij dochter van de baas, maar die heeft een beer van een kerel als vriendje
Als je zelf het niet leuk vind van trollen beschuldigd te worden, waarom doe je het zelf dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet aan het trollen. Jij hebt geen idee waar ik het over heb.
In het begin is alles leuk en aardig, je woont samen, werkt samen, ziet elkaar thuis en op het werk. Hoe lang zal dat nog leuk en aardig blijven? Dag en nacht op elkaars lip, op werk en thuis. Snap je het nu?
Dan doet die toch iets goed dat die zelf nog niet is opgestapt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
Bij mij op het werk loopt er ook één rond die áltijd met chicks van het werk gaat. En altijd eindigt het zo dat de dame in kwestie huilend ontslag neemt.
Of heeft moeten opstappenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan doet die toch iets goed dat die zelf nog niet is opgestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |