abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112484632

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop naast heloef.

2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen van heloef.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

[..]

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

De OP vind je hier

Kusjes van heloef :*
pi_112484664
ik ga me nog schuldig voelen zeg. :')
pi_112484681
Nergens voor nodig en zo bedoelde ik het niet. :@
pi_112484692
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Ook groente en vlees en aardappelen hier. :r Thuiswonen. :r
Ik woon op mezelf en eet dat :P Gelukkig maar, als ik zie wat m'n collega's allemaal snoepen en 's avonds eten en vervolgens elke dag moeten meesjouwen aan body :P
pi_112484709
Ja maar af en toe mag je best zondigen hoor
pi_112484717
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Nergens voor nodig en zo bedoelde ik het niet. :@
nee, komt door mezelf. goed voornemen om na 5 dagen vette rommel weer eens te koken. roerbakmie met een paar eitjes.

ik ga het gewoon toch warm maken en wat eitjes bakken. morgen pizza. :')
pi_112484740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar af en toe mag je best zondigen hoor
Af en toe ja, maar voor hen is het elke dag 'verwennen' :P
pi_112484771
Nee nee de pizza roept hij is eenzaam ;)
pi_112484773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik woon op mezelf en eet dat :P Gelukkig maar, als ik zie wat m'n collega's allemaal snoepen en 's avonds eten en vervolgens elke dag moeten meesjouwen aan body :P
Dat is ook weer een uiterste ja _O-

Ik eet liever iets gevarieerder qua pasta en rijst en gedoe. Ik kan enorm genieten van een stuk vlees, groente en aardappelen hoor, maar soms komt het echt mijn keel uit. :P
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, komt door mezelf. goed voornemen om na 5 dagen vette rommel weer eens te koken. roerbakmie met een paar eitjes.

ik ga het gewoon toch warm maken en wat eitjes bakken. morgen pizza. :')
Haha. :D Eet smakelijk dan toch maar. :D
pi_112484782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Af en toe ja, maar voor hen is het elke dag 'verwennen' :P
koken alleen voor jezelf vind ik vervelend. weinig inspiratie, veel moeite, teveel over en dan schuif je dat in 5 minuten naar binnen. :{ :')
pi_112484810
Vette zooi :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112484867
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat is ook weer een uiterste ja _O-

Ik eet liever iets gevarieerder qua pasta en rijst en gedoe. Ik kan enorm genieten van een stuk vlees, groente en aardappelen hoor, maar soms komt het echt mijn keel uit. :P

Is ook wel zo hoor, gevarieerd is prima. Hier ook regelmatig pasta en rijst. Maar bedoel ook dat collega's vaak dan na een dag werken pizza, hamburger, magnetronvoer etc nemen. En dat dan meer dagen per week.
Ben ook wel gek op rijst met stukjes kip en een pittig sausje, maar dat is weer niet heel ongezond.

Hoewel patat met ketchup ook wel meevalt, tis de mayo die het m doet :P
pi_112484873
Flips O+
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112484875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Vette zooi :9
ik durf van mezelf te zeggen dat ik vrij goed kan koken, maar de dingen die ik echt lekker vind duren zo lang. :')

en voor mezelf vind ik dat zonde. aardappelen etc vind ik niet echt koken want dat is wel zo belachelijk simpel. :P
pi_112484935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Is ook wel zo hoor, gevarieerd is prima. Hier ook regelmatig pasta en rijst. Maar bedoel ook dat collega's vaak dan na een dag werken pizza, hamburger, magnetronvoer etc nemen. En dat dan meer dagen per week.
Ben ook wel gek op rijst met stukjes kip en een pittig sausje, maar dat is weer niet heel ongezond.

hamburger kun je nog best gezond maken. veel salade, uien, augurk, kaas, champignons en bacon. :9
pi_112485017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een beetje vervelend als je dat vaak na het werk doet. En dan thuis natuurlijk braaf de maaltijd van vrouwlief/manlief/jezelf nog op eten. :')
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Flips O+
Drommel O+
pi_112485069
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:17 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Drommel O+
Mijn squatkoninging O+
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:18:23 #18
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_112485076
:W
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_112485122
Moet wel zeggen dat ik nadat ik op mezelf ging wonen wel meer at. Nu ik het zelf moet bekostigen vind ik het zonde om spul weg te gooien dus mezelf aangeleerd alles op te eten, ook al was het eerst soms wat veel. Nadeel is nu weer dat ik meer energie had, ook vaak bezig ben met van alles en ook wel wat moet eten anders rammelt de maag binnen de kortste keren.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:21:16 #20
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_112485197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nadat ik op mezelf ging wonen wel meer at. Nu ik het zelf moet bekostigen vind ik het zonde om spul weg te gooien dus mezelf aangeleerd alles op te eten, ook al was het eerst soms wat veel. Nadeel is nu weer dat ik meer energie had, ook vaak bezig ben met van alles en ook wel wat moet eten anders rammelt de maag binnen de kortste keren.
misschien is invriezen een optie? :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_112485224
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef dawg het volgende:

[..]

ik durf van mezelf te zeggen dat ik vrij goed kan koken, maar de dingen die ik echt lekker vind duren zo lang. :')

en voor mezelf vind ik dat zonde. aardappelen etc vind ik niet echt koken want dat is wel zo belachelijk simpel. :P
Ja oke, voor alleen jezelf een 5-gangen diner klaarmaken gaat mij ook tever :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112485244
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
ligt eraan. als je groenten etc los koopt kun je ook minder kopen. pakjesvoer kun je veel maken en invriezen. :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:22:36 #23
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_112485256
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef dawg het volgende:

[..]

ligt eraan. als je groenten etc los koopt kun je ook minder kopen. pakjesvoer kun je veel maken en invriezen. :)
pakjes voer is minder lekker :X vind ik
pi_112485264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja oke, voor alleen jezelf een 5-gangen diner klaarmaken gaat mij ook tever :')
nou, ik maak sauzen etc ook zelf. als je dan een fatsoenlijke maaltijd maakt ben je gewoon redelijk wat tijd kwijt. :{
pi_112485278
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

pakjes voer is minder lekker :X vind ik
klopt. maar veel minder werk wel. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')