Ik meld me maar even in dit topic. Heb na 2 jaar wikken en wegen vorige maand het besluit genomen om 4 van mijn 6 tatoeages te laten verwijderen, 1 best grote op mijn onderrug en nog 3 iets kleinere.
Ben terecht gekomen bij Laser Inc. in Amsterdam. Heb 2 weken geleden een intake gesprek gehad wat erg prettig was en veel goede uitleg gekregen, ook heeft ze toen gelijk een heel klein stukje behandeld. Het viel me toen echt heel erg tegen qua pijn. Vanmorgen was mijn eerste echte behandeling, heb gelukkig de emla creme gekregen van mijn huisarts en het laseren zelf viel wel mee, maar een paar minuten daarna deed het toch wel echt belachelijk veel pijn! Paar uurtjes goed gekoeld en nu valt het op zich wel mee, alleen is een plek wel heel erg dik en rood, vraag me dus een beetje af of dat normaal is.
Ik laat nu de 3 kleinere tegelijk behandelen en zodra ik daar mee klaar ben (wat vast nog een aardig tijdje duurt) ga ik voor de grote op mijn rug. Nooit verwacht zo ontzettend veel spijt te krijgen, maar ben ondertussen al 3 jaar niet in bikini op het strand geweest omdat ik me er ondertussen gewoon echt voor schaam. Erg prettig om hier de ervaringen van anderen te lezen