abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:00:33 #26
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_112486895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, want intentieverklaring. :')
Dan kunnen ze maar beter snel gaan trouwen. Gaan ze ook niet meer uit elkaar!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_112486907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, want intentieverklaring. :')
Hèhè. Ik zit te kijken of dit plan nog goede punten heeft, maar helaas, ik zie het niet.
pi_112486929
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan kunnen ze maar beter snel gaan trouwen. Gaan ze ook niet meer uit elkaar!
En twee kids nemen !
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:10:50 #29
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_112487437
Willen jullie het hele aankoop bedrag laten financiëren, wat is eigen inbreng? Hoe groot zijn de risico's?
Het zij allemaal vragen die belangrijk zijn voor een hypotheek verstrekker. Of zij in zee willen gaan met jullie, bepalen ze zelf.
Jullie verdienen nu genoeg, maar allebei vrij recent begonnen bij een 'nieuwe baas'. Ik zou het wel weten als ik een hypotheek verstrekker was.
zo goed..?
pi_112487547
Deja vu topic...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:26:31 #31
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_112488300
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
Deja vu topic...
Deze situatie is anders!

:')
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_112489151
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
Deja vu topic...
Hm ?
pi_112490580
Garant staan kan alleen voor de hele hypotheeksom en niet voor een deel daarvan.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:18:32 #34
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_112490893
Dan zou je eerder moeten denken aan een constructie dat je leent van je ouders (mits ze de financiële ruimte hebben). Echter wordt je maximale hypotheek weer lager als je al een lening hebt.
Garant staan kan inderdaad alleen voor het hele bedrag.
Fuck the EBU
pi_112508889
Nu dan maar antwoorden op je vragen?

1. Nee je zult altijd een contract met intentieverklaring (Waardeloze verklaring) of een contract voor onbepaalde tijd moeten hebben om 'soepel' en hypotheekaanvraag te kunnen doen.
2. Nee je ouders kunnen niet garant staan voor een x-bedrag, maar alleen voor het totaal. Dit kunnen ze alleen als ze zelf ook de leenkracht hebben om dit aan te kunnen in het geval van een faillissement van jou en je vriendin.
3. Mogelijkheden om zonder NHG te lenen zijn er altijd, maar waarom zou je NOG meer risico nemen?
4. Je verdient meer dan op je loonstrookje staat? Dit noemen we 'zwart' mijn inziens Forget it, dit telt echt niemand mee die met gezond verstand een hypotheekrecht met jou gaat bespreken. Het zal ook geen hypotheekverstrekker interesseren dat jij dit doet, want dit extra loon bestaat voor hun simpelweg niet in de berekeningen.

Ik denk dat je de adviezen van de mensen hier niet zomaar aan de kant moet schuiven. Een huis voor het leven bestaat niet in de huidige wereld, en al zeker niet in de ideale situatie die jij schetst. Ik heb ook vrij jong een huisje gekocht (in m'n eentje danwel), maar hier heb ik ruim anderhalf jaar aan bezichtigingen aan vooraf laten gaan totdat ik de prijs kreeg die ik wilde met de kwaliteit die ik wilde. Als ik erop terug kijk, ben ik er financieel niet slechter op geworden omdat ik gewoon met mijn verstand heb gekocht. Er is geen kans meer dat huizen in waarde gaan stijgen de komende jaren, onze generatie moet zijn geld verdienen door verstandig af te lossen dus gebruik dat verstand ook gewoon!

Succes met de zoektocht en gebruik je verstand en de adviezen die hier gegeven zijn, want hier zitten over het algemeen wel mensen die enige ervaring hebben in het veld..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')