Echt nog nooit van gehoord, maar hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die 30 dagen bedenktijd hebben ze echt al jaren.
De voorwaarden:quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord, maar hoe werkt dat dan?
Eerste keer dat ik daar bestelde, kreeg ik een naheffing van de Douane. Gratis verzendkosten? Niet echt dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Play.com is goedkoper dan bol en bezorgt al jaren zonder verzendkosten. Vanaf Jersey, notabene.
Het grote probleem voor de toekomst is dat de mens nog steeds niet lijkt in te zien dat het niet zo slim is om een systeem te hebben waarbij wij de concurrentie aangaan met onze eigen gecreeerde technologieenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar er kleven ook nadelen aan. We willen ook niet dat er over een aantal jaar alleen maar lege winkelstraten te vinden zijn. De winkeliers moeten zich gaan onderscheiden van de webwinkels, anders voorzie ik grote problemen in de toekomst.
Nee, daarom niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:31 schreef Pek het volgende:
Omdat er 13 minuten niet in gepost is, om half twee 's nachts?
Dat heb ik dus juist helemaal niet, urenlang rondstruinen in een winkel vind ik vreselijk, dat doe ik juist wel online, even op mijn gemak alles bekijken en (bij andere producten dan boeken) producten vergelijken, info opzoeken, recensies/beoordelingen, prijzen vergelijken. Ik heb laatst urenlang meubels zitten bestellen, maar no way dat ik een hele dag bij een meubelboulevard ga lopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neus graag door fysieke boekwinkels. Kan er urenlang rondstruinen. Van mij mogen de prijzen van boekenwebwinkels dan ook wel omhoog. Hoe meer omzet fysieke boekwinkels krijgen, hoe meer aanbod ze leveren en hoe beter dat is voor mij.
CD's enzo maakt me dan weer geen ruk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef Pek het volgende:
AutistKom onder de mensen, ga lekker winkelen, pak een terrasje.
Winkelen als 'leuke' activiteit heb ik nooit begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Dat is dan ook meer iets voor vrouwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Winkelen als 'leuke' activiteit heb ik nooit begrepen.
Goed dat je zoiets hier meldt, want ik verwacht dat dus inderdaad niet van Nederlandse bedrijven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind bol.com sowieso al een bazenwinkel, laatst nog een probleempje met een bezorging door Post NL (4 artikelen hadden in het pakket moeten zitten, de duurste zat er niet in maar ik had natuurlijk getekend voor ontvangst van het pakket). Een belletje, volgende dag een telefoontje en een mail, ze konden het niet zo 1-2-3 nagaan maar het werd van de factuur gehaald zonder verdere vragen (249 euro). Volgens mij had ik geen poot om op te staan als ze me hadden laten betalen, en er zijn genoeg bedrijven waar ze dat zouden doen. Het valt in Nederland meteen op als je ergens goede servive krijgt en netjes te woord wordt gestaan.
Ik moest bij Selexyz 's wat prijzen op de site aanpassen omdat we wat duurder waren dan BOL.comquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:23 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn eerste bestelling op bol.com is alweer 9 jaar geledenVolgens mij was dat een vhs ook nog. Selexyz kon toch ook bol.com in het begin kopen voor 2 ton? Geeft wel aan dat ze daar de slag al verloren hebben met het idee dat ze onaantastbaar waren. Ik denk dat selexyz ook nog steeds leeft dankzij het grote aantal studieboeken dat ze nog steeds verkopen.
Dat geldt overigens ook voor The Book Depository, had een boek ontvangen waar een DVD in hoorde te zitten, maar het hoesje voor de DVD achterin het boek bleek leeg te zijn. Dit gemeld en ze hebben meteen zonder zeuren een nieuw exemplaar van het boek (en dit keer inclusief DVD) opgestuurd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Goed dat je zoiets hier meldt, want ik verwacht dat dus inderdaad niet van Nederlandse bedrijven.
Ik bestelde 'vroeger' veel DVD's in de VS en Canada en de service was altijd erg goed, en eventuele niet aangekomen of beschadigde zendingen werden altijd kosteloos opnieuw verstuurd. Dat was in Nederland toen wel anders. Mooi dat er tegenwoordig ook in Nederland service verleend wordt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |