Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Walcott is vreselijk slecht manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Veel te ziek team dan, allemaal grote namen die naar Chelsea gaan
Hoeveel deden er mee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Rijst heeft 45k over gehouden aan de epic pack opening.
Gaat het vanavond of morgen verdelen
Toch wel veel assists, maar mag van mij wel weg. Wil ik wel een vervanger. Hij wil toch veel te veel verdienen dus zie hem wel naar Chelsea gaan.quote:
Misschien als hij gewoon als snelle man dient, om de bal snel naar de voorhoede te krijgenquote:
Walcott grote naamquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Veel te ziek team dan, allemaal grote namen die naar Chelsea gaan
Hij kan niet passen dus dat werkt niet. Je moet hem een lb+y geven en dan hopen dat de voorzet aankomt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien als hij gewoon als snelle man dient, om de bal snel naar de voorhoede te krijgen
Hij niet eens een bal over 5 meter fatsoenlijk in de voeten passenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien als hij gewoon als snelle man dient, om de bal snel naar de voorhoede te krijgen
Was gewoon een groot talent hoor, Wenger moest kiezen tussen Bale en Walcott (de laatste was toen groter talent)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Walcott grote naamals hij niet Engels was zou niemand hem kennen.
Veel assists ja, maar daar heeft hij ook verschrikkelijk veel pogingen voor nodig, als je ziet hoe vaak hij de mogelijkheid heeft om een goede pass af te leveren.....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch wel veel assists, maar mag van mij wel weg. Wil ik wel een vervanger. Hij wil toch veel te veel verdienen dus zie hem wel naar Chelsea gaan.
quote:
Nja, volgend jaar gaat toch Podoslki op rechts danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Veel assists ja, maar daar heeft hij ook verschrikkelijk veel pogingen voor nodig, als je ziet hoe vaak hij de mogelijkheid heeft om een goede pass af te leveren.....
Toch zorgt hij wel voor veel dreiging.
Kunnen ze beter Ivanovic RB houden ... VdW geeft geen een goeie voorzet in een wedstrijd en dit is geen micky mouse competitie. Als hij naar voren komt en geen voorzet geeft blijft hij maar hangen voorin WTF heb je daaraan ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen super aankoop dus?
VdW gaat waarschijnlijk ook naar Chelsea
Die Rommedahl die bij Charlton Athletic speelde zeker, ja die was echt beter dan Walcottquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Walcott is gewoon de verslechterde (ja, verslechterde) versie van wat Rommedahl vroeger was. Hij werd en wordt enorm omhoog geschreven omdat hij Engels is.
Hij is zoals Thorb als zegt een heel erg groot talent geweest hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Walcott is gewoon de verslechterde (ja, verslechterde) versie van wat Rommedahl vroeger was. Hij werd en wordt enorm omhoog geschreven omdat hij Engels is.
Heel veel mensen zijn dat geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is zoals Thorb als zegt een heel erg groot talent geweest hoor.
Nee, hij is OMDAT HIJ ENGELS IS heel erg omhooggeschreven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is zoals Thorb als zegt een heel erg groot talent geweest hoor.
http://bleacherreport.com(...)tars-linked-to-bluesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef Thorb het volgende:
Oh GJE heeft de wandelgangen van VZ gelezen zeker, kans van 0.1% dat het waar is dus (al is Walcott>Chelsea wel vaker langsgekomen in de media). Staat er boven dat ze misschien Sagna willen, daar blijven ze maar lekker vanaf of 25 miljoen
Zet Walcott bij zo'n middelmatig team en hij valt ook niet meer op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Rommedahl die bij Charlton Athletic speelde zeker, ja die was echt beter dan Walcott
Tuurlijk scheelt het als je Engels bent, maar als je op je 16e debuteert op het hoogste niveau, een jaar later naar Arsenal verkast kan je echt wel wat. The Ox is zeker ook slechter dan Rommedahl?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij is OMDAT HIJ ENGELS IS heel erg omhooggeschreven.
Misschien niet maar hij is een beetje overhyped nuquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk scheelt het als je Engels bent, maar als je op je 16e debuteert op het hoogste niveau, een jaar later naar Arsenal verkast kan je echt wel wat. The Ox is zeker ook slechter dan Rommedahl?
"The Ox" (quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk scheelt het als je Engels bent, maar als je op je 16e debuteert op het hoogste niveau, een jaar later naar Arsenal verkast kan je echt wel wat. The Ox is zeker ook slechter dan Rommedahl?
Gehyped =/= geen talent. Dat er veel betaald wordt kunnen die jochies ook niets aan doen, kwestie van vraag en aanbod. Er zijn weinig spelers die fysiek zo sterk zijn als Chamberlain met deze snelheid en inzicht. Nog paar jaar en hij is de nummer 10 van Arsenal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
"The Ox" () moet het nog maar laten zien hoe goed die kan worden, maar wordt ook wel degelijk overhypt ja.
Die bedragen die er voor modale Engelse voetballers worden betaald al jarenlang slaan echt helemaal nergens op. Carroll als dieptepunt.
Elke dag 2 x trainen etc. Mensen vragen zich meestal niet af hoeveel moeite het kost om een prof te worden maar alleen hoe het is om een prof te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zou me zo vet lijken of prof-voetballer te worden, puur om het spelen alleen al.
Maar ik ben zo fucking slecht![]()
Zou me best leuk lijken om 2x per dag te trainen, maar ik ben gewoon zo slecht dat het niks gaat worden met mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Elke dag 2 x trainen etc. Mensen vragen zich meestal niet af hoeveel moeite het kost om een prof te worden maar alleen hoe het is om een prof te zijn.
Ik heb niet gezegd dat ze geen talent hebben, ik heb gezegd dat ze overhypt worden. Walcott is echt geen topspeler, de tientallen miljoen die voor spelers als bv. Bent en Carroll zijn neergelegd sloegen nergens op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gehyped =/= geen talent. Dat er veel betaald wordt kunnen die jochies ook niets aan doen, kwestie van vraag en aanbod. Er zijn weinig spelers die fysiek zo sterk zijn als Chamberlain met deze snelheid en inzicht. Nog paar jaar en hij is de nummer 10 van Arsenal.
Rommedahl trouwens in zijn beste seizoen 12 goals
Dat hij bij PSV speelt in een slechtere competitie terwijl Walcott er vorig (?) of paar jaar geleden ook gewoon 13 (9 in BPL) had inliggen tegen verdedigers die wel wat kunnen en hij nog maar 23 is en dus ook niet op de top.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze geen talent hebben, ik heb gezegd dat ze overhypt worden. Walcott is echt geen topspeler, de tientallen miljoen die voor spelers als bv. Bent en Carroll zijn neergelegd sloegen nergens.
En wat is eraan 12 goals voor een buitenspeler? Dat is gewoon goed, en hij had toen jaar na jaar de meeste assists van alle PSV'ers. Terwijl hij niet kon voetballen.
Als V.Persie, Song of Arteta. Rommedahl 1op1 zouden zetten tegen de keeper, dan had hij er ook meer gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat hij bij PSV speelt in een slechtere competitie terwijl Walcott er vorig (?) of paar jaar geleden ook gewoon 13 (9 in BPL) had inliggen tegen verdedigers die wel wat kunnen en hij nog maar 23 is en dus ook niet op de top.
Song speelt pas één jaar voetballend goed (laat nu alleen verdedigend steken vallen omdat hij Fabregas denkt te zijn).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Als V.Persie, Song of Arteta. Rommedahl 1op1 zouden zetten tegen de keeper, dan had hij er ook meer gemaakt
Ik zou Walcott ook nooit halen, helemaal niet als je Hulk hebt. Hij eist meer minstens evenveel salaris als RvP dus dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik betwist ook nergens dat Walcott bij PSV goed zou presteren, ik betwist dat het een goede transfer voor Chelsea zou zijn.
Ze hebben Hulk gehaald voor op rechts, die is veel beter. Ze hebben Sturridge al, die is vergelijkbaar.
Lavezzi uit de Serie A, hopelijk komt hij dan zodat er alsnog een goede LW isquote:I have had five seasons at Manchester United and have won all the titles," Nani told Portuguese TV station RTP. "Now I am really happy but I don't know about my future. Now I will study opportunities. Football is not only about England or Spain. It is possible to enjoy success in other countries.
Ik las dat Lavezzi zowat akkoord was met PSGquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Nani:
[..]
Lavezzi uit de Serie A, hopelijk komt hij dan zodat er alsnog een goede LW is
Jij heb er al eentjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef Nickskuh het volgende:
Als ik zo'n gameface wil maken loopt m'n computer helemaal vast
Ja van FIFA 11quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij heb er al eentje
Tevens, clubs?
Link?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef Reemi het volgende:
Scrollen bij de resultaten in futhead, handig!
het is toch ook voor fifa 13 noobjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb gewoon nog de oude futhead hoor
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is toch ook voor fifa 13 noobje
nergens want het is voor FIFA13quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar kan je die nieuwe site zien?
https://twitter.com/#!/futheadsitequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar kan je die nieuwe site zien?
Ah, bedanktquote:
Toch heeft Thorb me voorzienquote:
nee want dat is alleen een plaatje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, bedankt
[..]
Toch heeft Thorb me voorzien
Dan zie je toch een stuk van de nieuwe site?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want dat is alleen een plaatje.
daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan zie je toch een stuk van de nieuwe site?
Welk team is het uiteindelijk geworden danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
3-5-2.
Eerste drie potjes in het 7.5k toernooi:
2-0, 3-0, 4-0 (met rust, toen rage quit)Nog te vroeg om te oordelen, maar men, wat speelt dit lekker.
yup, weer eens wat anders ookquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welk team is het uiteindelijk geworden dan
5212 is chillerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:20 schreef marcie216 het volgende:
ik ga binnenkort is een leuk 5221 budgetteam maken, 20k ongeveer
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:20 schreef marcie216 het volgende:
ik ga binnenkort is een leuk 5221 budgetteam maken, 20k ongeveer
Jawel, met walcottquote:
Trage gozerquote:
soort gta maar je kan alles besturen in je omgeving? awesomequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.youtube.com
ga die game demo maar opzoeken
dit is wel leuk :quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog steeds niet leuk en Walcott is slecht.
zoiets ja. Ziet er echt tof uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:24 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
soort gta maar je kan alles besturen in je omgeving? awesome
GTA lijkt me veeeel vetterquote:
GTA is sowieso veel verhaal, gameplay is een bijzaakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik wil eerst gameplay zien voordat ik daar wat over zeg.
gta is voornamelijk gameplay omdat ik het maanden lang wil spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GTA is sowieso veel verhaal, gameplay is een bijzaak
nou liever niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GTA 4 vind ik het verhaal beter dan de online hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
gta is voornamelijk gameplay omdat ik het maanden lang wil spelen
Deze manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
En GTA IV had echt een pauperzwakke verhaallijn.
onlinequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GTA 4 vind ik het verhaal beter dan de online hoor
Freemode met vrienden is welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
onlineals je het met vrienden speelt is het 100x zo leuk
je komt aan in Amerika als immigrant, werk voor deze man, werk voor deze man, vermoord hem en hem en pats klaar. Seems legit.quote:
What the hell komt er voor kak uit je strot vandaag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
my thoughts exactly. GTA niet om de gameplay kom nouquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
What the hell komt er voor kak uit je strot vandaag.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef Nickskuh het volgende:
Heb GTA IV gekocht een jaar geleden ofzo en nog maar 1 keer gespeeld, saai.
Ja, en de verhaallijn is ook maar zwak. NFS Carbon op de DS had nog een betere verhaallijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon mensen dood knallen is GTA toch?
NFS Carbonquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja, en de verhaallijn is ook maar zwak. NFS Carbon op de DS had nog een betere verhaallijn
Al die opdrachten is niks voor mij, geen geduld voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
een van de beste serie's ooit man. Heb nu 3 gta's gespeeld
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef UltimateTeam het volgende:
http://futhead.com/12/squad/939882
klopt die 9chem van Pepe?
Hij heeft maar één dode link en een triple met Chiellini..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef UltimateTeam het volgende:
2 dode links met Modric en met Toure daarom weet ik het niet of hij het red maar volgens jullie dus wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft maar één dode link en een triple met Chiellini..
Hij linkt niet met Touré.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:36 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
2 dode links met Modric en met Toure daarom weet ik het niet of hij het redt maar volgens jullie dus wel?
waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef UltimateTeam het volgende:
nee ken de regels niet anders vraag ik het niet hea? laatst heel team gemaakt op futhead en ook gekocht bleek na het maken van het team een speler 7 chem te hebben door fout van futhead. Dus daarom vraag ik het vanaf nu voortaan gewoon!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je weet toch zelf ook wel wat van chemistry?
Prima.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
nee ken de regels niet anders vraag ik het niet hea? laatst heel team gemaakt op futhead en ook gekocht bleek na het maken van het team een speler 7 chem te hebben door fout van futhead. Dus daarom vraag ik het vanaf nu voortaan gewoon!
Leuk of makkelijk? Ik ben nog steeds ongeslagen met die 3-5-2 van mij..16 wedstrijden = 4 toernooien op rij nu..Meeste wedstrijden zijn echt niet leuk, maar het is wel handig om even wat coins binnen te harkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
3-5-2.
Eerste drie potjes in het 7.5k toernooi:
2-0, 3-0, 4-0 (met rust, toen rage quit)Nog te vroeg om te oordelen, maar men, wat speelt dit lekker.
Ja, ziet er goed uit! Fijn ook dat er een officiële app voor komt.quote:
Ook managers langs de zijlijn, toch ook weer leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, ziet er goed uit! Fijn ook dat er een officiële app voor komt.
neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef UltimateTeam het volgende:
Komt er morgen nog een Toty uit eigenlijk?
jepquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:53 schreef UltimateTeam het volgende:
De TOTW blijft wel gewoon doorgaan toch? met beuncompetities
WTF Rusland, Griekenland etc dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |