Kun je lekker zitten, lang uit te houden enzo.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef ninaa4life het volgende:
Haha thanks guyssss, het liefst kies ik voor een baantje waar ik mijn eigenwaarde kan behouden
Ik ken hetzelfde probleem, ik wil ook leuk en goedverdienend werk maar op je 17de is er naast supermarkt gewoon niet veel andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef ninaa4life het volgende:
Haha thanks guyssss, het liefst kies ik voor een baantje waar ik mijn eigenwaarde kan behouden
Vind je dat gek met zo'n kopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:40 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik ken hetzelfde probleem, ik wil ook leuk en goedverdienend werk maar op je 17de is er naast supermarkt gewoon niet veel anders
Nice, waar woon je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef Acradavos het volgende:
Mijn kamer moet nog opgeruimd worden. > ¤ 30,-
Uhw snap het probleem niet, ik verdien mijn geld al enige jaren via de telefoon lijn, terwijl de meesten toiletten staan te reinigen, bejaarden staan te wassen, zit ik lekker met een bakkie thee in de luie stoel te bellen en af en toe te surfen met een head-setje op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef ninaa4life het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Uhw snap het probleem niet, ik verdien mijn geld al enige jaren via de telefoon lijn, terwijl de meesten toiletten staan te reinigen, bejaarden staan te wassen, zit ik lekker met een bakkie thee in de luie stoel te bellen en af en toe te surfen met een head-setje op.
Makkelijker kun je het niet verdienen, beetje hijgen en ketjing
Dan ben ik er alsnog te verlegen voorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Uhw snap het probleem niet, ik verdien mijn geld al enige jaren via de telefoon lijn, terwijl de meesten toiletten staan te reinigen, bejaarden staan te wassen, zit ik lekker met een bakkie thee in de luie stoel te bellen en af en toe te surfen met een head-setje op.
Makkelijker kun je het niet verdienen, beetje hijgen en ketjing
Dat vinden ze alleen maar schattig, kun je ze uren aan het lijntje houdenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef ninaa4life het volgende:
[..]
Dan ben ik er alsnog te verlegen voor
Ehhh dat ben ik ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef Acradavos het volgende:
Ik dacht dat nina een dame was, bij deze is mijn voorstel ingetrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |