Ik luister weinig actief naar muziek, maar in mn platen collectie zit voornamelijk jazz en reggae.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, ik ben een twintiger, en ik luister ook al 20 jaar, G&R.
Dat noemen ze opvoeding!
Ik luister dan ook alleen de Use Your Illusion-cd's.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
G&R vond ik 20 jaar geleden al niks aan en het is er niet beter op geworden
en in je CD collectie? of ben je niet met de tijd meegegaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik luister weinig actief naar muziek, maar in mn platen collectie zit voornamelijk jazz en reggae.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en in je CD collectie? of ben je niet met de tijd meegegaan?
quote:
CD... daar heb ik wel eens van gehoord! Volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
don't even go there Barb, just don't.quote:
Tja, tegenwoordig is het al MP3 collectie, maar doe eerst even een tussenstapjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
CD... daar heb ik wel eens van gehoord! Volgens mij.
okquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
don't even go there Barb, just don't.
Mike Patton.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook nooit een G&R fan geweest, vroegah nog wel eens naar een concert van ze geweest, toen ik 17-18 was, maar ik ging alleen mee voor het voorprogramma, FNM
In 1993 was het the Cult maar gisteren was voor mij de eerste keer GnRquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook nooit een G&R fan geweest, vroegah nog wel eens naar een concert van ze geweest, toen ik 17-18 was, maar ik ging alleen mee voor het voorprogramma, FNM
Ooit, ooit op een mooie dag, leer zelfs jij echte muziek waarderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind G&R geen reet aan, maar dat komt natuurlijk omdat ze met echte instrumenten werken en niet met drumcomputers en synths.
Nooit gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ga jou nog eens blokkerenquote:
Noem je nu indirect mijn favoriete muziek geen echte muziek ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ooit, ooit op een mooie dag, leer zelfs jij echte muziek waarderen.
Ik gooi je er tot die tijd gewoon mee dood.
Wouw, 2 tussenstappen overgeslagen... respect!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit gehadIk heb streaming op mn telefoon voor op straat en thuis zet ik een lp op.
Uhuh. Hij was ook trés jummie in zijn rode overallquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mike Patton.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de lekkerste zangers (hoewel je hem met die term tekort doet) die er bestaan.
Dat is het toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noem je nu indirect mijn favoriete muziek geen echte muziek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |