Ik luister weinig actief naar muziek, maar in mn platen collectie zit voornamelijk jazz en reggae.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, ik ben een twintiger, en ik luister ook al 20 jaar, G&R.
Dat noemen ze opvoeding!
Ik luister dan ook alleen de Use Your Illusion-cd's.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
G&R vond ik 20 jaar geleden al niks aan en het is er niet beter op geworden
en in je CD collectie? of ben je niet met de tijd meegegaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik luister weinig actief naar muziek, maar in mn platen collectie zit voornamelijk jazz en reggae.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en in je CD collectie? of ben je niet met de tijd meegegaan?
quote:
CD... daar heb ik wel eens van gehoord! Volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
don't even go there Barb, just don't.quote:
Tja, tegenwoordig is het al MP3 collectie, maar doe eerst even een tussenstapjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
CD... daar heb ik wel eens van gehoord! Volgens mij.
okquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
don't even go there Barb, just don't.
Mike Patton.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook nooit een G&R fan geweest, vroegah nog wel eens naar een concert van ze geweest, toen ik 17-18 was, maar ik ging alleen mee voor het voorprogramma, FNM
In 1993 was het the Cult maar gisteren was voor mij de eerste keer GnRquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook nooit een G&R fan geweest, vroegah nog wel eens naar een concert van ze geweest, toen ik 17-18 was, maar ik ging alleen mee voor het voorprogramma, FNM
Ooit, ooit op een mooie dag, leer zelfs jij echte muziek waarderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind G&R geen reet aan, maar dat komt natuurlijk omdat ze met echte instrumenten werken en niet met drumcomputers en synths.
Nooit gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ga jou nog eens blokkerenquote:
Noem je nu indirect mijn favoriete muziek geen echte muziek ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ooit, ooit op een mooie dag, leer zelfs jij echte muziek waarderen.
Ik gooi je er tot die tijd gewoon mee dood.
Wouw, 2 tussenstappen overgeslagen... respect!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit gehadIk heb streaming op mn telefoon voor op straat en thuis zet ik een lp op.
Uhuh. Hij was ook trés jummie in zijn rode overallquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mike Patton.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de lekkerste zangers (hoewel je hem met die term tekort doet) die er bestaan.
Dat is het toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noem je nu indirect mijn favoriete muziek geen echte muziek ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat moet ook ongeveer rond die tijd geweest zijn voor mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In 1993 was het the Cult maar gisteren was voor mij de eerste keer GnR
Ik heb nu een vrij goedkope, maar ik wil deze: project audio debut iii http://www.project-audio.com/main.php?prod=debutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw, 2 tussenstappen overgeslagen... respect!
Mijn platenspeler heeft het een jaar of 4 geleden begeven en eigenlijk nooit een nieuwe gehaald.... ach. de LP's heb ik inmiddels al in alle andere soorten formaten
Het komt uit een potje.. net als botox en siliconen tetten... dat is ook nquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ow, die is wel gaafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nu een vrij goedkope, maar ik wil deze: project audio debut iii http://www.project-audio.com/main.php?prod=debut
Jij moet eens ophouden te zeuren over een situatie waar je jezelf vakkunding in hebt gemanouvreerd.quote:
Vuile huichelaar, pak jij je spullen maar, en vergeet niet, de sleutel terug te geven!quote:
Ik vast dat op als een complimentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden te zeuren over een situatie waar je jezelf vakkunding in hebt gemanouvreerd.
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vuile huichelaar, pak jij je spullen maar, en vergeet niet, de sleutel terug te geven!
zeker, het beste wat je kan kopen tot 500 euro. Maar dan wil ik mn complete set vervangen en dat is een maand salarisquote:
Kom maar hoor kluts, er is altijd plek voor jou op het aerobed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vuile huichelaar, pak jij je spullen maar, en vergeet niet, de sleutel terug te geven!
nog beter op NSJFquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef Barbusse het volgende:
En jazz op LP klinkt gewoon beter dan vanaf cd
Jazz.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef Barbusse het volgende:
200% mee eens! Mensen zijn ook echt onder de indruk van het geluid, terwijl het gewoon simpele speakers en speler is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Amy Winehouse Jazz noemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jazz.![]()
Er is 1 muziekstroming waarbij ik bij 99% van de muziek echt spontaan uitslag krijg en dat is jazz.
Ik heb er echt de tyfus aan.
De enige van wie ik af en toe een jazzy uitspatting kan hebben is Amy Winehouse, verder vind ik het echt verschrikkelijk.
Dat is altijd minder inderdaad, maar gaat dan wel weer decennia meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker, het beste wat je kan kopen tot 500 euro. Maar dan wil ik mn complete set vervangen en dat is een maand salaris
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom maar hoor kluts, er is altijd plek voor jou op het aerobed.
Een goede live band is natuurlijk ook heerlijkquote:
Klopt, daarom komt het er ook wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is altijd minder inderdaad, maar gaat dan wel weer decennia mee
Amy Winehouse is jazz?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jazz.![]()
Er is 1 muziekstroming waarbij ik bij 99% van de muziek echt spontaan uitslag krijg en dat is jazz.
Ik heb er echt de tyfus aan.
De enige van wie ik af en toe een jazzy uitspatting kan hebben is Amy Winehouse, verder vind ik het echt verschrikkelijk.
LEZEN: Jazzy uitspatting.quote:
Idd... Norah Jones kun je beter noemenquote:
Is het verschil tussen een jazzy uitspatting en jazz echt zo moeilijk? Daarnaast heeft zij een zangopleiding totaal georiënteerd op jazz-gebied gehad, dus het is niet uit de lucht gegrepen hoor.quote:
deze is eerder afgelopen idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Beter dan de complete discografie van G&R.
Voor iemand die geen Jazz luisterd misschien. Ik vind het echt niet in de buurt komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
LEZEN: Jazzy uitspatting.
Heb je wel eens albums geluisterd van haar? Als dit niet jazzy is, dan weet i khet niet meer hoor.
Norah Jones is dan meer Jazz ja. Hoewel het ook nog wel mee valt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Idd... Norah Jones kun je beter noemenDie is geweldig
Ik heb niks tegen haar muziek, ze heeft een aantal heerlijke nummers gemaakt. Maar toch vind ik soul een veel grotere invloed hebben op haar muziek dan jazz.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het verschil tussen een jazzy uitspatting en jazz echt zo moeilijk? Daarnaast heeft zij een zangopleiding totaal georiënteerd op jazz-gebied gehad, dus het is niet uit de lucht gegrepen hoor.
die is haar jazz geluid ook zo goed als helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
quote:
Als je echt niet kunt slapen, kan ze wel handig zijn jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel iemand voor LP's trouwens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die is haar jazz geluid ook zo goed als helemaal kwijt.
hmm, moet me nog eens op haar laatste CD richten, zou ook weer goed moeten zijn.
True, maar ik zeg toch ook alleen maar dat ze wel eens een jazzy uitspatting gehad heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen haar muziek, ze heeft een aantal heerlijke nummers gemaakt. Maar toch vind ik soul een veel grotere invloed hebben op haar muziek dan jazz.
Norah Jones vond ik altijd kutmuziek. Die laatste cd is top.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die is haar jazz geluid ook zo goed als helemaal kwijt.
hmm, moet me nog eens op haar laatste CD richten, zou ook weer goed moeten zijn.
meer omdat ik het interessant vind staan dan om te draaien, vrees ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel iemand voor LP's trouwens.
Heb de muziek ff wat harder gedraaidquote:
quote:
Ik heb LP's juist om die ervaring van er doorheen bladeren (ok, ik heb er niet zoveel), uit de hoes nemen, controleren of die nog mooi is, op de plaat leggen, gewichtje erop. De plaat laten draaien, de arm er boven positioneren, netjes laten zakken en dan zachtjes de deskel dicht doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meer omdat ik het interessant vind staan dan om te draaien, vrees ik
Vind het te omslachtig. M'n CD's worden na aankoop ook geript, op m'n NAS gedropt en via m'n Sonos afgespeeld. CD's komen alleen uit het rek als ik er echt voor ga zitten.
ik zijnde ongeduldig ende gemakzuchtig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb LP's juist om die ervaring van er doorheen bladeren (ok, ik heb er niet zoveel), uit de hoes nemen, controleren of die nog mooi is, op de plaat leggen, gewichtje erop. De plaat laten draaien, de arm er boven positioneren, netjes laten zakken en dan zachtjes de deskel dicht doen.
Heerlijk
Je vergeet het allermooiste: De plaat zien draaien; de muziek bijna gemaakt zien wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb LP's juist om die ervaring van er doorheen bladeren (ok, ik heb er niet zoveel), uit de hoes nemen, controleren of die nog mooi is, op de plaat leggen, gewichtje erop. De plaat laten draaien, de arm er boven positioneren, netjes laten zakken en dan zachtjes de deskel dicht doen.
Heerlijk
Zonde, de ervaringquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zijnde ongeduldig ende gemakzuchtig.
Dat jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vergeet het allermooiste: De plaat zien draaien; de muziek bijna gemaakt zien worden
ik ken het (bij ex schoonvader) en ken mezelf. Ik ga het niet/te weinig gebruiken.quote:
En een sigaar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jahelemaal perfect met een date, glas wijn whiskey erbij.
Ben jij niet in het verkeerde tijdperk geboren ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jahelemaal perfect met een date, glas wijn erbij.
Dat scheelt ook wel, ik gebruik het niet dagelijks, maar een paar keer per week toch wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ken het (bij ex schoonvader) en ken mezelf. Ik ga het niet/te weinig gebruiken.
Ben blij met de opstelling die ik nu heb en daar maak ik dagelijks gebruik van.
Ik krijg hier echt een beeld bij van een Peu die Hugh Hefner achtig in kamerjas en eng sjaaltje in zo'n Chesterfieldstoel naar afschuwelijk Jazz zit te luisteren op zo'n platenspeler met een toeter erop.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jahelemaal perfect met een date, glas wijn erbij.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg hier echt een beeld bij van een Peu die Hugh Hefner achtig in kamerjas en eng sjaaltje in zo'n Chesterfieldstoel naar afschuwelijk Jazz zit te luisteren op zo'n platenspeler met een toeter erop.
Whiskey en sigaar kunnen ookquote:
Soms denk ik van wel ja, zou wel in de Mad Man of zelfs jaren 20 geboren willen zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben jij niet in het verkeerde tijdperk geboren ?
Dan had je wellicht terugverlangd naar nog eerdere tijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Whiskey en sigaar kunnen ook
[..]
Soms denk ik van wel ja, zou wel in de Mad Man of zelfs jaren 20 geboren willen zijn.
De enige echte fonograafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg hier echt een beeld bij van een Peu die Hugh Hefner achtig in kamerjas en eng sjaaltje in zo'n Chesterfieldstoel naar afschuwelijk Jazz zit te luisteren op zo'n platenspeler met een toeter erop.
ja, en niet over mij! doe er wat aan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu weer over peu en zijn sjaaltjes?
Nog even, en dan komen de framboosjes ook nog ter sprake en is de cirkel weer rond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Waarschijnlijk wel, doet me denken aan A Night in Parisquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had je wellicht terugverlangd naar nog eerdere tijden
Sjaaltjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Die ben ik ff kwijt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog even, en dan komen de framboosjes ook nog ter sprake en is de cirkel weer rond.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog even, en dan komen de framboosjes ook nog ter sprake en is de cirkel weer rond.
Serieus? Ik heb er nog nachtmerries van.quote:
Oooh wacht, ik weet het alweerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb er nog nachtmerries van.
Dus DAT zeg je altijd in je slaap.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb er nog nachtmerries van.
'Nooooh, not the raspberrieeees!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus DAT zeg je altijd in je slaap.
Ik had het er idd nog ff bij gezocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oooh wacht, ik weet het alweerhehe
Das best lekker
quote:
En dat ene nummer van Prince kan ik nu ook niet meer horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Nooooh, not the raspberrieeees!!!!'
GMTA!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef missbehavin het volgende:
En dan hoor je net Raspberry Baret op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |