Ja, anders issie ook zo snel opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedereen mag jaren van de mijne hebben
Ja precies, is zondequote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga maar weer eens naar mijn opa toe kijken of ik een duif kan vangen![]()
Duifmeneerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga maar weer eens naar mijn opa toe kijken of ik een duif kan vangen![]()
Ga ik doenquote:
duif mevrouw in dit gevalquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
BONJOUR!
Daar gaat de bakker met zijn brood als al-tijd,
hij raakt het kwijt ookal is het oud
Alles gaat zoals het hoortquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
BONJOUR!
Daar gaat de bakker met zijn brood als al-tijd,
hij raakt het kwijt ookal is het oud
Ooh in mijn hoofd ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER !! Door den excel sheet besef ik me plots dat schaar ook heul ouder is dan ikWtf in mijn hoofd was jij ook een stuk jonger.
ALLEEN MAAR DESILLUSIES VANDAAG![]()
duifmeneer ligt nog steeds ziek op bedquote:
En nu wordt er een gans neergeknaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alles gaat zoals het hoort
In dit afgelegen oord
Dat is wat mij soms benauwt
Daar heb ik nooit over geliegdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER !! Door den excel sheet besef ik me plots dat schaar ook heul ouder is dan ikWtf in mijn hoofd was jij ook een stuk jonger.
ALLEEN MAAR DESILLUSIES VANDAAG![]()
Neinz!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:05 schreef Diconnected het volgende:
Nagel, ga jij ook kindjes met hem maken?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik heb echt maar drie disneyfilms ofzo gezien
Monsieur Gaston, oh wat een stuk!quote:
Disney.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik heb echt maar drie disneyfilms ofzo gezien
En zwiep met die tieten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Monsieur Gaston, oh wat een stuk!
Mijn hart bonkt zich bijna te pletter
Wie hem ooit trouwt heeft heel erg veel geluk
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
En bedankt, nu zit ik waarschijnlijk met dat lied in mijn kop
twee dezelfde toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Mss het volgende:
En anders heb ik ook nog wel 2 leuke broertjes in de aanbieding. 21 jaar, diploma op zak en nog helemaal kneedbaar. Helaas geen rijke ouders, maar wel mij als schoonzus
Omnomnom, nasi.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik moet even gebruik maken van de taalnasi volgende weekDus lief doen
I know the feel broquote:
JOnguh, ik heb dat toch al lang gezegd... *zucht*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog douchen
Ik begin morgen of vanavond wel aan dat poepverslag![]()
of na het weekend
IK WERK BETER ONDER DRUK JONGE
Nee want ik moet wel slapen helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOnguh, ik heb dat toch al lang gezegd... *zucht*
De avond voor de deadline
Matig, zeer matigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik moet wel slapen helaasIk ben nog niet zo hardcore als jij
Sparen is voor mietjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Geachte mevrouw V,
U heeft onlangs uw ING spaarrekening opgezegd. Wij horen graag waarom u dit besluit heeft genomen. Daarnaast zijn wij benieuwd hoe u het opzegproces heeft ervaren.
Wilt u hierover enkele korte vragen beantwoorden? Met uw hulp kunnen we mogelijk onze dienstverlening verbeteren. U kunt de vragenlijst anoniem invullen en het duurt maar een paar minuten.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Alle genoemde tarieven zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van de ING zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord, activeringscode of TAN-codes van Mijn ING vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.
Om er zeker van te zijn dat de ING e-mails goed aankomen, voeg ing@emailing.ing.nl toe aan uw adresboek of safe list.
Deze e-mail is afkomstig van ING Bank N.V., statutair gevestigd te Amsterdam, Handelsregister nr. 33031431.
nee, dit is een bullshitmail. Wel een hele goede, ze worden steeds beterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sparen is voor mietjes
Ohnee, kak, bruiloft. Wait
Zeker een goedenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dit is een bullshitmail. Wel een hele goede, ze worden steeds beter
Ik zie werkopties.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nigerianen met een taalcursus Nederlands?
Whut? Punten? Waar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee lin ik heb al 12.33 van de 15 punten bij PIE, is wel oké toch?
Succes frietkoninginquote:
Nee joh ! Net zo normaal als wat ik en skjoe aan schoenen hebbenquote:
Daar heb ik er ook pakweg 40 van geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh ! Net zo normaal als wat ik en skjoe aan schoenen hebben![]()
D'uhquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook pakweg 40 van geloof ik.
Maar ik moet dus gewoon een grotere kast kopen?
Goeden oplossing wel!quote:
Dit doet me denken aan vorige week mn vriendin helpen verhuizen. Zij legt 3 paar laarzen in de koffer, koffer vol. Ik leg 3 paar laarzen even iets anders in de koffer, allemaal sportschoenen er bovenop, pumps er om heen en flatjes/slippers overal tussen, alles gestapeld. 17 paar schoenen in de koffer.quote:
Dat is zo'n klassiekerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER
Ik blijf altijd in pyama gamen dus als mamma vraagt of ik jill uit wil laten zeg ik nee want pyama einz einz
Dus mamma vraagt net of we gaan shoppen, ik snel aankleden en game uit en alles, kom ik beneden "haha we gaan niet shoppen maar je mag nu mooi de hond uitlaten trololol"
pwnd bij mamma
Trollmoederquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER
Ik blijf altijd in pyama gamen dus als mamma vraagt of ik jill uit wil laten zeg ik nee want pyama einz einz
Dus mamma vraagt net of we gaan shoppen, ik snel aankleden en game uit en alles, kom ik beneden "haha we gaan niet shoppen maar je mag nu mooi de hond uitlaten trololol"
pwnd bij mamma
Wij zijn zo garpig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:07 schreef RBWO het volgende:
Moest wel lachen van dit topic (kwam hier perongeluk)
![]()
* RBWO gaat snel uit het topic...
pahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER
pwnd bij mamma
Haha!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER
pwnd bij mamma
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER
pwnd bij mamma
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER
pwnd bij mamma
Slimme maquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER
pwnd bij mamma
Wat is er mis met je foon?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Argh... ik wil nu nieuwe telefoon en abonnementKlote contract die nog tot eind november geldig is
* PriemGirl gooit telefoon door raam
naast het feit dat ie geen geluid maakt als ie smsjes ontvangt (alleen als ie er zelf zin in heeft); ik dus ook vaak niet hoor als mensen mij bellen of wat dan ook.... weinigquote:
OMGquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.beautylab.nl/2012/06/mythes-over-roodharigen/
ALLES HIER IS WAAR, IK WEET HET ZEKER!
Zal ik op en neer komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil naar de bios vanavond maar niemand wilt mee
I'M STILL THE SAME PERSONquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog steeds overstuurdEN IK HEB HEUL GEEN AUTISTENBRAIN
![]()
* PriemGirl gaat in een hoekje wiegen.........
Ja poephoofd, het is al bijna 5 uur en ik moet douchenquote:
Ja le fuquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja poephoofd, het is al bijna 5 uur en ik moet douchenen morgen dingen met mama doen, meh
kut
BEDENK DAT EERDER KUT
* PriemGirl is nog altijd aan het wiegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I'M STILL THE SAME PERSON![]()
![]()
![]()
I STILL HAVE BOOBIES!
O nee wacht, die had ik van te voren ook al niet
ja ey je weet het nooit met jouquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef heel nIet meer naar college ofzo
POTVER
pwnd bij mamma
Met een winkelwagentje gaan lopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
kutauto, net nu bij de garage, hebben ze bij Appie grote kratten bav voor 6 euro
Ik heb een deadline over 24 uur, en ik ben nog niet begonnen. Kutstudent die ik benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb een deadline de 15e en nog niet begonnen
Mehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een deadline over 24 uur, en ik ben nog niet begonnen. Kutstudent die ik ben.
sukkolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dat vindt de rug ook niet leukquote:
POTVER
pwnd bij mamma
1 troost, je kan geen 2,4 kilo vet afvallen in 5 dagenquote:
Ja het is vocht, maar ik geloof graag dat het vet isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 troost, je kan geen 2,4 kilo vet afvallen in 5 dagenen het valt meestal wel mee hoor, de schade
zware overdosis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef megamandy het volgende:
Mhehe oeps
Ik moet altijd de medicijnlijst van mijn opa op de computer aanpassen en uitprinten enzo. Had ik per ongeluk een verkeerde eenheid bij de insuline opgegeven
Even opnieuw uitprinten
Nou, het kan best een kilo vet zijn en anderhalve kilo vocht!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja het is vocht, maar ik geloof graag dat het vet is![]()
Ik hoop het, ik zie het overmorgen wel, dan is mijn officiele weegdag
Zou ook wel kunnen, en fijn zijn, ik zie het welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, het kan best een kilo vet zijn en anderhalve kilo vocht!
Die wat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat de fuq is die "if you really knew me"-trend op youtube?
GA WAT DOENquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
POTVER
pwnd bij mamma
Gebruik het eens als zoektermquote:
Even op feestboek zoekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Mss het volgende:
En anders heb ik ook nog wel 2 leuke broertjes in de aanbieding. 21 jaar, diploma op zak en nog helemaal kneedbaar. Helaas geen rijke ouders, maar wel mij als schoonzus
Ik was vroeger verliefd op Gastonquote:
Met mooien briefjes endezo?quote:
Denk ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah
alhoewel lindy en ik wss weer de enigen zouden zijn die het deden / durfden
Da's altijd ruk! Is de schade groot?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Loqi het volgende:
vriend is aangereden (hij stond voor t stoplicht stil, dame achter hem remde te laat) niks aan de hand verder, maar auto is een beetje stuk
O dat is kut. Wel fijn dat hij niks heeft.. En de verzekering van de mevrouw mag het wel oplossen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Loqi het volgende:
vriend is aangereden (hij stond voor t stoplicht stil, dame achter hem remde te laat) niks aan de hand verder, maar auto is een beetje stuk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Loqi het volgende:
HET IS WAAR IK WEET HET ZEKER!quote:
Gelukkig heeft hij niks! Wel balen zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Loqi het volgende:
Ik weet t niet precies, maar hij weet niet of hij verder mag rijden (mist een stuk achterkant zeg maar) daar ging hij nu over bellen met de leasemaatschappijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's altijd ruk! Is de schade groot?
ja daar ga ik wel van uit, ze remde gewoon te laat (zwangere mevrouw btw, is gelukkig ook alles oke mee, is toch weer extra spannend dan he)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat is kut. Wel fijn dat hij niks heeft.. En de verzekering van de mevrouw mag het wel oplossen?
ja wel he? geen leuke trendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Veel stucque auto's en stucque relaties in de sc de laatste tijd
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja wel he? geen leuke trend![]()
Ja was met de leasebak skjoewe hebben alleen die bak
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh joh, dan is er helemaal niks aan de hand, dan krijg je zelfs gratis een vervangende auto
Bang zijn moet je sowieso, de eerste beste meet neem ik je zielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS WAAR IK WEET HET ZEKER!
Nu ben ik bang voor je
't is sowieso altijd ff schrikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef Loqi het volgende:
[..]dat komt wel goed ja
maar hij klonk wel een beetje trillerig (logisch ook!) maar ontkende dat glashard ofc
ja, ik hoop dat ie straks geen last van zn nek krijgt oidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is sowieso altijd ff schrikkengelukkig is ie zelf nog heel!
Dat lukt je nooit, je zal teveel afgeleid zijn door alle boobies!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bang zijn moet je sowieso, de eerste beste meet neem ik je ziel
Hoax! Ik wil nog meer sproetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat lukt je nooit, je zal teveel afgeleid zijn door alle boobies!![]()
Boobies
nee, dat was priem!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat lukt je nooit, je zal teveel afgeleid zijn door alle boobies!![]()
Boobies
Dat werkt bij Sjaan toch ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
*Plaatst comment bij schoonheidslab*
"een ginger wil mijn ziel nemen, wat kan ik het beste doen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
*Plaatst comment bij schoonheidslab*
"een ginger wil mijn ziel nemen, wat kan ik het beste doen?"Doe doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bang dat ik daar ook een ban krijgquote:
Ik heb de dvdbox van seizoen 2 al een half jaar ongeopend in de kast liggen, oepsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef Diconnected het volgende:
Al bij episode 7 van True Blood, gister begonnen
TB wordt zo slechtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef Diconnected het volgende:
Al bij episode 7 van True Blood, gister begonnen
Pehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.... zalando jurkje is 1 grote faalVeul te groot en staat me heul niet
Benieuwd hoe ie bij debs staat
Daarentegen wel mijn FF binnen gekregen
En dan nu.... enen witte martini inschenken omnomnom
Cif moet niet janken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
En ik kreeg commentaar van cifOf ik niet al genoeg gekocht had want elke week kwam wel iets binnen
![]()
Baasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, gewerkt boodschappen gedaan (2 keer) lakjes gepost gootsteen ontstopt vaatwasser gevuld en aangezet. Nu ff koken en dan ben ik echt op
En gewerkt dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BaasIk heb al euh... hmm... mn jurkje gepast en een martini ingeschonken....
ja dat was het wel![]()
Ik heb heul niet veel gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En gewerkt dan!
Ik vind het niet veul maar meer wil mijn rug nog niet
hoe doe je datquote:
Gelukkigquote:
moet hij het betalen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
En ik kreeg commentaar van cifOf ik niet al genoeg gekocht had want elke week kwam wel iets binnen
![]()
welke game doe jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
headshots uitdelen en granaatjes in kamers gooien
Gezamelijke rekeningquote:
het lijkt mij ook echt heel irritant als je afspreekt dat je gaat sparen en er komt steeds nieuwe zooi binnen ..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gezamelijke rekeningSchijnt dat we ook sparen voor een nieuwe keuken enzulks
ook een gezamelijke inleg?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gezamelijke rekeningSchijnt dat we ook sparen voor een nieuwe keuken enzulks
nicequote:
quote:
fuck die keuken.quote:
Cif moet niet zeurenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het lijkt mij ook echt heel irritant als je afspreekt dat je gaat sparen en er komt steeds nieuwe zooi binnen ..
Yea, ik kwma hem tegen toen ik gister verhuisodzen aan t inpakken was, het wat games die ik nog nooit gedana heb eruit gelaten en mee genomen naar alkmaar, dus nu ze ff uitspelenquote:
Voor je het weet kan je je hakken weer aanquote:
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor je het weet kan je je hakken weer aan![]()
Hier hebben we gezamenlijk en leggen samen in. Daarnaast hebben we eigen lopende en eigen spaarrekening. Daar doen we eik mee wat we willen en sparen wat we willen. Ik kwam er achter dat ik zelfs nog meer spaarde dan cif (met bruiloft) terwijl ik altijd zooi koop en hij dus nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wij leggen samen hetzelfde in en de rest mogen we verbrassen
Oohdan. Niet janken cif!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier hebben we gezamenlijk en leggen samen in. Daarnaast hebben we eigen lopende en eigen spaarrekening. Daar doen we eik mee wat we willen en sparen wat we willen. Ik kwam er achter dat ik zelfs nog meer spaarde dan cif (met bruiloft) terwijl ik altijd zooi koop en hij dus niet
Datquote:
handigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatMaar zoals ik zei: hij ziet dat natuurlijk niet; want hij 'koopt nooit iets' maar vergeet wel dat ie 2x in de week de deur uit is en ik niet
Mannen hebben ook kronkelsquote:
ik vinnem naarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze kopen om in te dansen
geen briefjen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Echt, wat is dat met die PostNL. "Bezorgdatum vandaag 17:07" waar is het dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat verwacht je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Echt, wat is dat met die PostNL. "Bezorgdatum vandaag 17:07" waar is het dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat verwacht ik eigenlijk wel van meer mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit duidelijk weer in een rock periode![]()
吴 曼 迪
Nee. En ik verwacht mijn mp3spelert waarmee ik vanavond voor het eerst wilde gana hardlopen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben veel duurder dan bb, maar goed, zolang hij niet moppert
Alhoewel sommige dingen weer opwegen, mijn dure koffie versus zijn liptonice, kan mijn roken nooit tegen zijn dingen op. Plus alle extra's
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik eigenlijk wel van meer mensenik vind hem echt gaaf.
Iron Fist heeft wel meer leuke dingen
Die achterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit duidelijk weer in een rock periode![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. En ik verwacht mijn mp3spelert waarmee ik vanavond voor het eerst wilde gana hardlopen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. En ik verwacht mijn mp3spelert waarmee ik vanavond voor het eerst wilde gana hardlopen.
Ik vind het niksquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel of niet gaaf?Ben alleen bang dat mijn tieten er niet inpassen
Ik zie net een andere jurk maar het is volgens mij hetzelfde model, en het is tot net boven de kont openquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie net een andere jurk maar het is volgens mij hetzelfde model, en het is tot net boven de kont openLaat maar
Ja hopelijk morgen! Vandaag geprobeerd te bezorgen morgen opnieuw.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Debs ! Laat je iets weten als je jurkje binnen is van zalando? Hier was het echt honderd miljoen miljard keren niks+ hadden een maat te groot geleverd en het zat als 4 maten te groot
Dan kijk waar je dat merk nog meer kunt kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhh: http://www.zalando.nl/mint-berry-rokken-beige-m3221b00n-917.html![]()
Nee ik bestel maar niet naar zalando. Op 1 of andere manier vertrouw ik het toch niet dat het goed gaat
Ik kom overal terug bij zalando... Le fuquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kijk waar je dat merk nog meer kunt kopen
Anders zo'n ding kopen waarmee je je telefoon om je pols kunt klemmen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ikw il ook gaan lopen maar ik ben mn ipod kwijt en ik ben bang dat mijn telefoon uit mn zak pleurt
Ik hoorde dat ze een achterstand hebben en zo voor 1 juli proberen uit te betalenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
Mijn belastingteruggave is nog steeds niet binnen
Ja ik doe hem nu in mn zak, ik ga toch niet hard de eerste keerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Anders zo'n ding kopen waarmee je je telefoon om je pols kunt klemmen!
Nee je hebt er ook die vooruit leestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoe zwaar, en als je dat ding een beetje bewoog ging ie afslaan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef Mss het volgende:
Ohja, morgen naar de dietist en een sportkaart halen.
Mag officieel gewoon tot 1 juli he....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
Mijn belastingteruggave is nog steeds niet binnen
Ik ga morgen ECHT sporten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef Mss het volgende:
Ohja, morgen naar de dietist en een sportkaart halen.
bnib?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Evemn kijken of ik mijn BNIB schoenen nog pas
Ik wist em ook nietquote:
Als het te warm is in mijn bhquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
brand new in box
Hoe loop jij met je telefoon?
Klopt, maar ik wil gewoon NU, METEEN, je kent het welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag officieel gewoon tot 1 juli he....
Wat een kutbedrijf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Debsterr het volgende:
Kut Photobucket, eindelijk reactie en eindelij een refund, geen eens excuses voor het feit dat ze 10 mailtjes + 10 tweets ofzo niet hebben beantwoord.
Ik heb nieuwe gekregen van mijn buuvrouwquote:
Ook tegen mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Debsterr het volgende:
Kut Photobucket, eindelijk reactie en eindelij een refund, geen eens excuses voor het feit dat ze 10 mailtjes + 10 tweets ofzo niet hebben beantwoord.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Debsterr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |