Haha leuk om te horenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:57 schreef freako het volgende:
[..]
Jawel. De aanleg voor autisme kan erfelijk bepaald zijn. Hét autismegen bestaat echter niet, het is waarschijnlijk een samenspel van verschillende genen (welke genen dat zijn is nog niet bekend).
In de regio rond Eindhoven komt het bijvoorbeeld onder kinderen 2x zoveel voor als in andere regio's in Nederland. Men verklaart dat door de aanwezigheid van Philips en andere hightech-bedrijven, en de TU. Deze hebben waarschijnlijk relatief veel werknemers met een lichte vorm van autisme.
Jaja, noemen ze het tegenwoordig 'doneren'?quote:ik doneer minstens een tot twee keer per dag.
kortom hij fapt gewoon heel de dag doorquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:27 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jaja, noemen ze het tegenwoordig 'doneren'?
Precies.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:16 schreef de40reoverz het volgende:
[..]
kortom hij fapt gewoon heel de dag door
Ik heb liever geen kinderen van een autist.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:58 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het knap dat hij zoiets kan en wil doen.
de media moeten ook wat te vertellen hebben, evolutionair gezien een hele slimme zet van iemand die waarschijnlijk anders voor heel weinig nageslacht zou zorgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Precies.
Eigenlijk kun je het artikel samenvatten door te zeggen dat de man maagd is, twee keer per dag fapt maar doordat hij zijn 'product' weggeeft, is hij al 16 keer vader geworden. Aangevuld met wat prietpraat over hoe hij zijn 'product' in optimale staat houdt door binnen te blijven, niet te werken en een wijde broek te dragen.
Euh....de kerel uit de OP heeft geen autisme hoor...of doel je op die kerel uit Nederland die Asperger heeft ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik heb liever geen kinderen van een autist.
Ohja was beetje in de war haha, maar ik weet niet, ook dat figuur uit de OP is maar een apart iemand en die genen geef je dan toch door aan je kind..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Euh....de kerel uit de OP heeft geen autisme hoor...of doel je op die kerel uit Nederland die Asperger heeft ?
In de war, kan gebeuren hequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ohja was beetje in de war haha, maar ik weet niet, ook dat figuur uit de OP is maar een apart iemand en die genen geef je dan toch door aan je kind..
Je bent bang dat ze je voorbijstreven?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik heb liever geen kinderen van een autist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |