Ja, en ik heb het gewoon verteld. Wat zij er vervolgens van vonden interesseerde me weinig, het is mijn leven.quote:Heeft iemand wel eens in hetzelfde schuitje gezeten en in godsnaam hoe leg je dit uit aan je ouders?
In dit geval lijkt het me vrij sterk dat het gaat werken vanwege afstand (en dan vooral: je kan daar niet zomaar naartoe verhuizen), het leeftijdsverschil en de kinderen, maar zeg nooit nooit.quote:En is dit iets wat kan werken?
En het is nog kutter omdat je, als de klik er niet is, waarschijnlijk nog een paar weken met haar opgescheept zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:07 schreef Skv het volgende:
Als de klik er niet is, is het kut omdat je dan je huidige contact ook kwijt bent.
Als de klik er wel is, is het kut omdat je graag bij elkaar wil zijn en aan de andere kant van de wereld woont.
dit!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:07 schreef Skv het volgende:
Niet doen.![]()
Genoeg vrouwen te vinden die in de buurt wonen, meer richting jouw leeftijd gaan en geen kinderen hebben. Dit zijn wel achterlijk veel minpunten bij elkaar. En als je goed met elkaar kan chatten is dat mooi, maar zegt het niks over of die klik er in het echt ook is.
Als de klik er niet is, is het kut omdat je dan je huidige contact ook kwijt bent.
Als de klik er wel is, is het kut omdat je graag bij elkaar wil zijn en aan de andere kant van de wereld woont.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Minder chatten en meer naar buiten om hier in NL iemand te ontmoeten.
Klopt, maar toch; een ontmoeting na 7,5 jaar.quote:
TS gaat daar helemaal uitgewoond worden door die vrouwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:25 schreef Re het volgende:
22 vs 32 + 2 kids, en jij maakt je zorgen over een darmkramp?
Als ze over haar onzekerheid heen komt tenminstequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS gaat daar helemaal uitgewoond worden door die vrouw
En als het erg gezellig is dan loop je te balen dat je maar 1 dag bent gegaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
Zorg dan dat je gewoon zelf op vakantie gaat daarheen, met ouders/vrienden ofzo. En dan haar gaat ontmoeten als gewoon dagje er tussen uit enzo. Niet enkel om haar dus te ontmoeten
Dan plan je wat vrije dagen, dus dat je wat speling hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:53 schreef kahnus het volgende:
En als het erg gezellig is dan loop je te balen dat je maar 1 dag bent gegaan![]()
Gewoon alleen gaan, c'mon hij is 22. Geen baby.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
Zorg dan dat je gewoon zelf op vakantie gaat daarheen, met ouders/vrienden ofzo. En dan haar gaat ontmoeten als gewoon dagje er tussen uit enzo. Niet enkel om haar dus te ontmoeten
ik weet z'n situatie niet en dergelijke. Hij zegt het al helemaal eng te vinden mbt de gedachte .. en paniekaanvallen half krijgt erdoor. Tja dan vraag ik me af of je de kans moet nemen om straks alleen zit in een land waar het totaal niet klikt met iemand.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:40 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan, c'mon hij is 22. Geen baby.
Je ziet soms de meest vreemde mensen, soms die van alles mankeren bij Hello Goodbye die het zo aanpakken, en andersom.. jonge buitenlanders die hiernaartoe reizen.
En als je niet alleen wil, ga dan met een vriend.
Straks is het supertof met haar enzo, en dan zit je met je ouders opgescheept, omdat ze zich zorgen maken vanwege je stoornis
Zit je straks alsnog met haar en je ouders boerenkool te vreten in je beschermde hotel.
Hij moet doen wat voor hem het beste voelt, dus als hij denkt dat er toch iemand mee moet, gewoon doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik weet z'n situatie niet en dergelijke. Hij zegt het al helemaal eng te vinden mbt de gedachte .. en paniekaanvallen half krijgt erdoor. Tja dan vraag ik me af of je de kans moet nemen om straks alleen zit in een land waar het totaal niet klikt met iemand.
Als je dat niet ziet zitten of daar niet mee om kan gaan moet je die situatie proberen te verkleinen. En met wie hij dan zou 'moeten' gaan. Ja dat is aan hem, het hoeft van mij geen groepsreis te worden
Jup, gewoon gaan maak er een vakantie van, zorg ervoor dat je eerste paar dagen iig een hotel hebt, in de vs kan je zo bijboeken, vaak stuk goedkoper dan dat je hier kan boeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:40 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan, c'mon hij is 22. Geen baby.
Je ziet soms de meest vreemde mensen, soms die van alles mankeren bij Hello Goodbye die het zo aanpakken, en andersom.. jonge buitenlanders die hiernaartoe reizen.
En als je niet alleen wil, ga dan met een vriend.
Straks is het supertof met haar enzo, en dan zit je met je ouders opgescheept, omdat ze zich zorgen maken vanwege je stoornis
Zit je straks alsnog met haar en je ouders boerenkool te vreten in je beschermde hotel.
Dit kan ik je wel aanraden ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef .Ken het volgende:
Bedankt voor de reacties iedereen, denk dat ik er gewoon een vakantie van maak en we zien wel verder.
Moet eens leren om me niet over druk over te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |