Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.
quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
yup...dreaming of the good ole times.... bring back the 60's
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
en o'ja 80's is beter....onze prime time toch Lies?
eerder de 70's... de 80's is me minder goed bij gebleven.
early 80's met zijn nederpop.... bring back the memories
enige probleem was dat alle pubermeisjes verliefd waren op Henny Vrienten...
oke, ik merk het al, tijd om weer on topic te gaan....
vandaag mijn eerste stappen richting minimalisme gezet... o.a. na de lovende kritieken van AntiChrist die al geruime tijd minimalistisch loopt. Even langs geweest bij Shoeclinic, mijn plaatselijke loopwinkel, om te kijken wat er verkrijgbaar is.
Ik heb tot nu toe goede ervaring met Brooks dus wil niet teveel afwijken van het vertrouwde en kwam dus uit op Brooks PureCadence., goede recensie van YUR en veel lovende informatie op het net te vinden.
Helaas was mijn maat (size 13) niet verkrijgbaar maar zoals een goede speciaalzaak betaamt hebben ze mijn maat besteld en het is dus nog een paar dagen wachten voordat ik een paar kan passen en een stukje kan lopen op de band om te kijken of het qua landing etc. wel bij me past.
keep you posted!!
Op dinsdag 5 juni 2012 05:40 schreef rechtsedirecte het volgende: vandaag mijn eerste stappen richting minimalisme gezet... o.a. na de lovende kritieken van AntiChrist die al geruime tijd minimalistisch loopt. Even langs geweest bij Shoeclinic, mijn plaatselijke loopwinkel, om te kijken wat er verkrijgbaar is.
Ik heb tot nu toe goede ervaring met Brooks dus wil niet teveel afwijken van het vertrouwde en kwam dus uit op Brooks PureCadence., goede recensie van YUR en veel lovende informatie op het net te vinden.
Helaas was mijn maat (size 13) niet verkrijgbaar maar zoals een goede speciaalzaak betaamt hebben ze mijn maat besteld en het is dus nog een paar dagen wachten voordat ik een paar kan passen en een stukje kan lopen op de band om te kijken of het qua landing etc. wel bij me past.
keep you posted!!
Ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden. Ik moet zeggen dat het mij ook wel erg aantrekkelijk klinkt. Wellicht om rekening mee te houden met mijn volgende paar.
Ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden. Ik moet zeggen dat het mij ook wel erg aantrekkelijk klinkt. Wellicht om rekening mee te houden met mijn volgende paar.
er zijn pro's en con's maar volgens velen is het belangrijkste om er voorzichtig aan te wennen. Als het niets voor mij is dan is het zonde van het geld maar als het wel wat is zeg je misschien: he, daar had ik veel eerder aan moeten beginnen
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 05-06-2012 06:05:07 ]
Hoe zou het komen dat het iedereen zo aantrekt, dat minimalistische?
wat mij aantrekt is vooral het feit dat je, volgens de kenners, weer terug ga naar de oervorm van het lopen...dat kan i.m.o. alleen maar goed zijn.... maar de tijd zal het leren
ik volg deze jongedame al een tijdje op facebook,en probeer haar te helpen met het vinden van een sponsor voor haar camper van Het valt niet altijd mee om momentum te krijgen via FB maar nu heeft ook de mainstream media haar verhaal opgepakt.
Wat ze wil presteren is niet echt weggelegd voor de beginnende Evy'er maar ik hoop dat ze mensen mee een ettape mee laat lopen op basis van sponsoring want het lijkt me super om 20-25km met haar mee te lopen.
Op dinsdag 5 juni 2012 06:11 schreef rechtsedirecte het volgende: ik volg deze jongedame al een tijdje op facebook,en probeer haar te helpen met het vinden van een sponsor voor haar camper van Het valt niet altijd mee om momentum te krijgen via FB maar nu heeft ook de mainstream media haar verhaal opgepakt.
Wat ze wil presteren is niet echt weggelegd voor de beginnende Evy'er maar ik hoop dat ze mensen mee een ettape mee laat lopen op basis van sponsoring want het lijkt me super om 20-25km met haar mee te lopen.
Wtfbbq! 2200 km in 30 dagen En loopt nu ook 11 keer per week
Wat een stoer wijf!
inderdaad...als ik met mijn 50-60km per week al een god father status heb gekregen van sommigen hier dan is deze dame op haar 18de onbeslist een god mother met haar 70km per dag