Je link is kapot.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier moest ik trouwens keihard om lachen
[ afbeelding ]
oder ein TeT?quote:
slaap lekker!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, vaag, doe copy paste het wel?
http://static.fjcdn.com/p(...)l_71446f_3665977.jpg
een vent die aan het parachutespringen is ofzo en daar lollig hangt terwijl de haak op de achtergrond los zitquote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Stuur me terug naar een homepage.
Truste IJs!
Ah noquote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een vent die aan het parachutespringen is ofzo en daar lollig hangt terwijl de haak op de achtergrond los zit
Y U hatez head? U havez cute headquote:
en dan "when you see it"quote:
welke is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Slaap lekker![]()
En ook Photoshops zijn grappig. Die van dat ring-achtige meisje was ook fucking eng
Wat is dat toch met jou en aardbeien?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanillekwark halen voor bij de aardbeien en dan de kwark opeten en de aardbeien in het doosje ongemoeid laten, LOGICA!
aardbeien zijn heul lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en aardbeien?
OH DIE!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OH DIE!
hehehehe, die is wel echt goed
Vriendin van me heeft ook een paar vakantiefoto's met Gambianen in de disco, en dan zie je een halve vriendin van me en dan naast haar hoofd een rijtje spierwitte tanden![]()
Scary als je snel kijkt man
was niet expres, maar achteraf echt wel supergrappigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Ik vraag me echt af of mensen dat opzettelijk doen
Net als photobomben, die zijn het leukste als het niet expres gebeurt
Eric + Alcidequote:
slaap lekker wijffie!quote:
Dat weet ik. Maar jij koopt er dingen bij, en eet dan alles los op!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aardbeien zijn heul lekker
Net als blauwe bessen, als die in het seizoen zijn vreet ik er daar echt heel veel van
Oh men, die komen nog dan, die zijn veel lekkerder dan Bill!quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar jij koopt er dingen bij, en eet dan alles los op!
Omnom.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt
En dat is ongeveer de grootste ergernis van mijn man naar mijn kant![]()
Ik eet altijd alles los![]()
Eerst groenten, dan rijst en dan vlees. Alles komt wel op enzo, maar gewoon niet door elkaar
Alleen nu was ik gewoon te lui, whehehehe.
Neem morgen de arebaien wel mee naar werk, lekker bij de lunch
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef Diconnected het volgende:
ik moet plassen maar wil niet van den bank af
ja, eerste seizoen ep 1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh men, die komen nog dan, die zijn veel lekkerder dan Bill!
Seizoen 1 zit je in he? Gaaf, dan komt er nog zoveel leuks
ja heb eerder eps gezien maar dat was van seizoen 2 ofzo dus snapte der geen kut vanquote:
LOLWHUT?quote:The use of the armpit during sexual activity is called axillism.[8]
???quote:Armpit fetishism (also known as maschalagnia) is a partialism in which an individual is sexually attracted to armpits.[1]
The attraction is mostly directed towards the strong pungent odor of the armpit. The odor of the armpit is the most powerful in the body, sufficiently powerful to act as a muscular stimulant even in the absence of any direct sexual association.[2] Those who have a fetish for armpits often enjoy kissing, tasting, smelling their partner's armpits during sexual foreplay. Sometimes they would require their partners not to shower or wash their armpits, which would cause the smell to become stronger than it normally is.
[edit]See also
Axillary intercourse
ik vind het echt een geweldige seriequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja heb eerder eps gezien maar dat was van seizoen 2 ofzo dus snapte der geen kut vanheb nu de eerste 3 seizoenen gedownload
en tot nu toe vind ik het tof
hopelijk weten ze dat van de sanex reclame waar ze altijd oksels kussen enzoquote:
True Bloodquote:
Ooh ok. Daar hoor ik meer positiefs over idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
True Blood
Alvast slaap lekker ook Bambi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wil iemand mijn leiddinggevende doodschieten? KthnxbyeZowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker lomp ook... Of weet ie het nog niet ? Kan me niet voorstellen dat een leidinggevende hier niet een klein beetje begrip voor kan opbrengen
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja hij weet het welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zow![]()
Lekker lomp ook... Of weet ie het nog niet ? Kan me niet voorstellen dat een leidinggevende hier niet een klein beetje begrip voor kan opbrengen
![]()
Wat een lullo dan....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij weet het welen als niet, ze stond te huilen
dus dan nog
Succesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ik ga me weer uit de naad werken voor die malloot
binnen twee weken kun je er nog kostenloos vanafquote:
misschien was het feest al betaald enzo en had je zoiets van, dan kunnen we beter nog een keer goed feesten en allesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik lollerde![]()
![]()
![]()
Naja ik snap gewoon niet.... je bent al een tijd samen... beslist om te trouwen... heleboel voorbereidingen en dan na 9 dag ná de trouw: owjah btw... het is em toch niet. Ik kan daar gewoon echt niet inkomen
Monehhhquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien was het feest al betaald enzo en had je zoiets van, dan kunnen we beter nog een keer goed feesten en allesen enveloppen cashen, zodat je nog wat return on investment hebt. En dan binnen 2 weken annuleren. Best slim, wel lullig.
Och de jurk heb je al. Gewoon een keer in de achtertuin met wat kistjes bier?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MonehhhIk wil ook nog een keer trouwen........
Iets te duur geintje alleen
![]()
zeer respectabel toch!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
50 kg aankomen in 9 dagen is wel een prestatie moet ik zeggen
mja, wel kansloos als je het zo bekijkt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan is het wel zuur als je al dat werk doet om een goeden getrouwde vrouw te zijn en dat hij je dan laat zitten
En maar geld cashenquote:
heb je een vast vriendinnengroepje ofzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En maar geld cashen
Ik wil eik.... als alle vriendinnen getrouwd zijn (zijn er bijna... 1 iemand trouwt vlg jaar; alleen 1 vriendin weet ik niet of die ooit gaat trouwen); keer iets regelen zodat we met z'n allen die bruidsjurk nog een keer aankunnen ofzo![]()
Of zo'n watershoot ofzo met je bruidsjurk
Ik twijfel nog steeds om hem naar de stomerij te doenVind het echt het geld niet waard
Zal die laatste vriendin leuk vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
of met z'n allen je jurk aan naar de bruiloft van die laatste vriendin die trouwt![]()
![]()
Dan lijkt het alsof er grondig te werk wordt gegaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verwonder mij, nu de schoonmakers weer klaar zijn met staken, ernstig over de aftekenlijst in de WC's. Volgens die aftekenlijst worden de toiletten elke dag op 7:30 en 12:20 gereinigd. Handgeschreven he.
Nu moest ik dus net poepen om half elf, en ze stonden te poetsen. Om 12:20 staat er overigens nooit iemand te poetsen en om 7:30 is er nog niemand op kantoor. Hoe zit dit en waarom zou je die lijst zo invullen?
Wil iemand mijn leiddinggevende doodschieten? Kthnxbye9 dagen??!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar wel heel lomp van je leidinggevende inderdaad, die zou zich toch wel een beetje in kunnen leven en snappen dat dit gewoon een kutsituatie is...![]()
ze zullen wel contractueel e.e.a. hebben afgesproken, maar dan nog. Ik verwonder mij er ernstig over.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan lijkt het alsof er grondig te werk wordt gegaan
In werkelijkheid hebben ze gewoon een iemand aangewezen die elke dag even die tijden in moet vullen en dan kijken ze wel wanneer ze langskomen volgens mij
Moet ook van de wet, GGD endezoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zullen wel contractueel e.e.a. hebben afgesproken, maar dan nog. Ik verwonder mij er ernstig over.
fantastisch. Waar moet dat heen met deze wereldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ook van de wet, GGD endezo![]()
Of ze ook daadwerkelijk schoonmaken is van ondergeschikt belang
Doopjurk van maken voor als je gaat barenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En maar geld cashen
Ik wil eik.... als alle vriendinnen getrouwd zijn (zijn er bijna... 1 iemand trouwt vlg jaar; alleen 1 vriendin weet ik niet of die ooit gaat trouwen); keer iets regelen zodat we met z'n allen die bruidsjurk nog een keer aankunnen ofzo![]()
Of zo'n watershoot ofzo met je bruidsjurk
Ik twijfel nog steeds om hem naar de stomerij te doenVind het echt het geld niet waard
Plus een wiegenbekledingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Doopjurk van maken voor als je gaat baren.
Het werkt ook de andere kant op trouwens. Als er controle komt en alles is perfect schoon en in orde, maar de lijsten zijn niet ingevuld, dan krijgt het bedrijf alsnog een boetequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fantastisch. Waar moet dat heen met deze wereld
Maar ze kijken dus alleen naar die lijsten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het werkt ook de andere kant op trouwens. Als er controle komt en alles is perfect schoon en in orde, maar de lijsten zijn niet ingevuld, dan krijgt het bedrijf alsnog een boete
Leuk hequote:
Nouja... de vriendengroep van Cif... Daar zijn de vrouwen bij gekomen en de vrouwen van die vriendengroep kunnen het ook wel goed met elkaar vinden. We zijn met groepje van 10 ongeveerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een vast vriendinnengroepje ofzo?
ik dacht al, ik en lin zijn toch ook vriendinnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja... de vriendengroep van Cif... Daar zijn de vrouwen bij gekomen en de vrouwen van die vriendengroep kunnen het ook wel goed met elkaar vinden. We zijn met groepje van 10 ongeveer
Daar zijn we nu met 3 van getrouwd en 1 trouwt vlg jaar... Laatste koppel lijkt niet echt over trouwen te hebben; maar die hebben ook net gebouwd en hebben al een kleinen van anderhalf jaar; dus denk niet dat zij ook die ambitie hebben om te trouwen
En ik krijg het niet over mijn hart om mijn trouwjurk te gaan verknippen.... of te verkopen....![]()
Forever in mijn kast hangen dus
Ik loop nu op een sleehak van 12 cm maar ik blijf er steeds uitfloepen ondanks die anti slip dingen. Zijn die gel anti slip dingen beter?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk he![]()
Ben er ook mee bezig. Heb afgelopen zaterdag al de hele dag kunnen shoppen op 3 cm hak jeuj![]()
Maar merk wel dat ik het steeds langer volhou op steeds iets hogere hakken
Nee, ze kijken ook of het daadwerkelijk schoon is. Maar lijsten niet in orde = sowieso boete. En als het dan vies is of in een keuken bijvoorbeeld de temperaturen niet kloppen = extra boete.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ze kijken dus alleen naar die lijsten?
Daar wordt Rob niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ze kijken ook of het daadwerkelijk schoon is. Maar lijsten niet in orde = sowieso boete. En als het dan vies is of in een keuken bijvoorbeeld de temperaturen niet kloppen = extra boete.
Tenminste, zo werkt het volgens de Haccp-wet, weet eigenlijk niet of die ook voor wc's geldt.
Ter illustratie voor die lijsten: In het eetcafe waar ik werkte moesten we temperatuurlijsten bijhouden van alle koelingen. Dat was een slekten eetcafe, dus wat wij elke week deden was een lijst van minimaal een jaar oud erbij pakken en die overschrijven voor die week.
Volgens mij hadden we niet eens een thermometer
Ik kreeg van de week in een schoenenwinkel te horen dat ik beter bij de schoenmaker van die halve zooltjes kon halen voor voorin de schoen, die zouden je voeten wat meer tegen de achterkant aan drukken. Toen ik ze bij de schoenmaker ging halen, zei hij zelf ook dat dit beter zou werken dan die antil slip gel dingen. Heb ze gisteren uitgeprobeerd en tot nu toe wel tevredenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik loop nu op een sleehak van 12 cm maar ik blijf er steeds uitfloepen ondanks die anti slip dingen. Zijn die gel anti slip dingen beter?
Rob zou daar soberso heul niet vrolijk zijn gewordenquote:
Dat !! Ik ga ook echt niet shoppen op 12cm hak hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet niet dat een hele dag lopen op meer dan 10 cm voor iedereen een illusie is, streef dat dus niet na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die plek was wel heul goed voor je immuun-systeem
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Maar wat is dan wel realistisch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !! Ik ga ook echt niet shoppen op 12cm hak hoor
Dit zijn open schoenen, zou dat dan wel kunnen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week in een schoenenwinkel te horen dat ik beter bij de schoenmaker van die halve zooltjes kon halen voor voorin de schoen, die zouden je voeten wat meer tegen de achterkant aan drukken. Toen ik ze bij de schoenmaker ging halen, zei hij zelf ook dat dit beter zou werken dan die antil slip gel dingen. Heb ze gisteren uitgeprobeerd en tot nu toe wel tevreden
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
oh joh! Zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die plek was wel heul goed voor je immuun-systeem
disclaimer
Ja, staan wel. Shoppen nayquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat is dan wel realistisch?
Op feestjes is het steeds vaker alleen sta tafels en ik kan (op dit moment in ieder geval) echt geen 4-5 uur staan op 8-10 cm hakken. Jullie wel?
Dat vraag ik me dus ook af. Zo'n ding kan wel de goede maat zijn, maar is ook helemaal vermaakt naar de eerste koper?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
verkopen van trouwjurken, lukt dat ooit?
Ik zie er massa's op MP staan, maar ik kan me niet voorstellen een tweedehands jurk te kopen
Volgens mij zijn die zooltjes wel voor dichte schoenen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit zijn open schoenen, zou dat dan wel kunnen?
tuurlijk, zijn transparante gelpads die plakken, zie je niks vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit zijn open schoenen, zou dat dan wel kunnen?
Maar in een restaurant wordt dat niet heel hard geaccepteerdquote:
D'uhquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht al, ik en lin zijn toch ook vriendinnen
Haha okay. Ik ga eerst wel even voor die gel dingen kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die zooltjes wel voor dichte schoenen...
Maar heb ook van die gel dingen en die werken op zich ook prima, alleen laten ze bij mij zo snel los, dat is wel irritant
aflikken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar in een restaurant wordt dat niet heel hard geaccepteerd
Zelfde gebeurde trouwens als de verkeerde saus op een stuk vlees was beland
Dan heb ik nog wat training te gaan geloof ikquote:
tetterdinnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'uh![]()
![]()
Maar jullie zijn soberso meer eckten tetterdinnekes !!
BFF's !!! O nee... doe maar niet![]()
Nee, even onder de kraan, je moet het wel netjes houdenquote:
Oefening baart echt kunst, maar niet elke schoen is even comfy. Ik heb 13 cm hakken waar ik het langer op volhou dan sommige 6 cm hakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat training te gaan geloof ik![]()
De bal van m'n voet doet echt kei pijn binnen het uur op van die schoenen...
Maar die massa's mensen in de stad op laarzen met 5-6 cm hak sjouwen heel de tijd, dus heb ik in mijn hoofd dat ik dat ook moet kunnen ooitMisschien dat ik tegen die tijd ook kan staan op 10 cm..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, zijn transparante gelpads die plakken, zie je niks van
Weet niet of dit over hetzelfde gaat? Ik bedoelde met zooltjes dus leren zooltjes die los in je schoen liggen en die plakken dus niet vast en zijn daarom niet geschikt voor open schoenen... Met die gel dingen bedoelde ik die dingen die je achterin plakt en niet voorin...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha okay. Ik ga eerst wel even voor die gel dingen kijken.![]()
En belastingeld terugGelukkig heb ik gister twee dvd's, een schoenenrek en een paar schoenen gekocht
ik alleen als het niet afspoelbaar isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Dwyn het volgende:
Ik tief altijd alles weg als er iets op de grond valt. Goed he!
Op het werk bedoel ik. Thuis ben ik wel wat makkelijker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik alleen als het niet afspoelbaar is
dan strompel ik echt als een bejaarde jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
Staan gaat welAfgelopen doopfeest 3u op 12cm gestaan en uiteindelijk ook wat zitten op barkrukken
Dan heb ik nergens last van
Maar echt 3u moeten lopen... aan 1 stok op zo'n hakken; lukt me ook niet (ja lukt me wel; met pijnlijke voeten op eind van de dag)
je hebt een hont, dat hoef je ook heul niet zelf te doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Thuis vreet ik iets van de grond niet direct op, maar dat zegt meer over de staat van mijn vloer![]()
![]()
Verder hanteer ik de 3-seconde-regel
Heb je wel echt een uber opluchting gevoel als je op het eind van de dag de schoenen uit mag doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan strompel ik echt als een bejaarde ja
oh over de datum boeit me ook niks. Als het nog goed smaakt. Maar die verhalen van jou over maden-fruit en schimmelbrood gaan zelfs mij net iets te furrquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik spoel ook af en gebruik dingen - na proeven - ook nog over de datumMaar ik ben dan ook een smerig wijf
![]()
en ze dan te snel uittrekken zodat je alsnog gilt wie ein speenvarkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je wel echt een uber opluchting gevoel als je op het eind van de dag de schoenen uit mag doen
geen madenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh over de datum boeit me ook niks. Als het nog goed smaakt. Maar die verhalen van jou over maden-fruit en schimmelbrood gaan zelfs mij net iets te furr
Dus bruiloft van hele dag moet op 8 cm hak te doen zijn eigenlijk? Is overdag vooral zitten denk ik en 's avonds feest met alleen sta plekken en dansvloer..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oefening baart echt kunst, maar niet elke schoen is even comfy. Ik heb 13 cm hakken waar ik het langer op volhou dan sommige 6 cm hakken
Ik gebruik dingen ook na de datum nog hoor, als ik na kijken/ruiken/proeven besluit dat het nog in orde is. Mijn man gooit altijd alles meteen weg als de datum is verstreken, daar kan ik altijd een beetje boos om worden. Gewoon een liter melk wegtiefen zonder te checken of ie misschien nog wel kan, vind ik zonde..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik spoel ook af en gebruik dingen - na proeven - ook nog over de datumMaar ik ben dan ook een smerig wijf
![]()
Ja herkenbaar. cif is ook van de 'wat! Er staat dat ie om 13u30 over datum is en OH KIJK NOU het is 14u... zal vast niet meer goed zijn' *pleurt weg*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gebruik dingen ook na de datum nog hoor, als ik na kijken/ruiken/proeven besluit dat het nog in orde is. Mijn man gooit altijd alles meteen weg als de datum is verstreken, daar kan ik altijd een beetje boos om worden. Gewoon een liter melk wegtiefen zonder te checken of ie misschien nog wel kan, vind ik zonde..
Mijn schoonmoeder zegt altijd: 'dat weet die melk toch helemaal niet, welke datum dat het is'
Jupquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus bruiloft van hele dag moet op 8 cm hak te doen zijn eigenlijk? Is overdag vooral zitten denk ik en 's avonds feest met alleen sta plekken en dansvloer..
Misschien extra schoenen meenemen voor het geval dat![]()
Normaal ga ik voor comfortabel, maar zo leer ik het natuurlijk nooit. Verplicht mezelf nu ook om minimaal 1-2 x per week op hakken te gaan werken op dagen dat ik niet (veel) het lab op moet en merk wel dat ik nu dus al wel een hele dag 3 cm kan hebben zonder pijn. En dat kon ik een paar weken geleden nog niet. Maar ik loop normaal op mijn werk dus altijd op platte Ecco's dus was ook niks gewend..
Wil iemand mijn leiddinggevende doodschieten? KthnxbyeGodverdomme ik bedoelde 9 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij is net nog even naar desbetreffende collega gelopen om duidelijk te maken dat zij ons niet van ons werk mag afhouden.
En heb het even nagevraagd en ja, hij is op de hoogte van de situatie
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ooooooooooooooooohhhh...... Jah 1!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godverdomme ik bedoelde 9 jaar
En hij is net nog even naar desbetreffende collega gelopen om duidelijk te maken dat zij ons niet van ons werk mag afhouden.
9 jaar klinkt logischerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik ze toch maar gewoon aandoe en lagere meeneemquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupIk ga mijn 12cm hakken op bruiloft aandoen
Maar dat komt ook omdat ik dus 1 paar heb; die gewoon zo fijn zit en loopt - ook al is de hak zo hoog
Maar dan nog doe ik extra (lagere) schoenen mee voor 's avonds et feest
Want een belgisch bruiloft hou ik daar niet op vol
Oh 9 jaar klinkt wel wat minder rigoureus jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ons goede verhaal, wat doe jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een van een stel dat een huis ging kopen en het grietje ná het tekenen zei dat ze er toch niet zo'n zin meer in had.quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een van een stel dat een huis ging kopen en het grietje ná het tekenen zei dat ze er toch niet zo'n zin meer in had.
Hoorde ik ook gister van mensen bij ons tegenoverquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een van een stel dat een huis ging kopen en het grietje ná het tekenen zei dat ze er toch niet zo'n zin meer in had.
Inclusief enorm gezeik om er onderuit te komen.quote:
Jaloers!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Op spaghetti schijt je ook best. Sessie 5 start nu!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Op spaghetti schijt je ook best. Sessie 5 start nu!
ik zou haar doodtrappenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben je toevallig klant van kpn? Dan mogen ze namelijk wel bellen, anders klacht in dienen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoerigen kpn... belt me weer want 'ja ik mag je gratis smsbundel aanbieden voor 1 maand joladielei'.
Jaja.. ken ik... en dan aan vast hangen en blaat.... en ik sta al lang in het belmeniet register ingeschreven.... wtf
'oh en waarom wil je hier dan geen gebruik van maken; is echt heel voordelig en en en en'![]()
ze moeten hun targets halenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoerigen kpn... belt me weer want 'ja ik mag je gratis smsbundel aanbieden voor 1 maand joladielei'.
Jaja.. ken ik... en dan aan vast hangen en blaat.... en ik sta al lang in het belmeniet register ingeschreven.... wtf
'oh en waarom wil je hier dan geen gebruik van maken; is echt heel voordelig en en en en'![]()
Ik hoop het! Ik neem nog wel een kopje poepthee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ALS het komt, dan schijt je meteen een kilo uit
Altijd de zuivel pakken, en dan iets van kiwi's er doorheen. Daar schijt ik echt prima opquote:
Jup zit bij kpn dus ik weet dat ze mogen bellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ben je toevallig klant van kpn? Dan mogen ze namelijk wel bellen, anders klacht in dienen.
Hahaha okay.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Altijd de zuivel pakken, en dan iets van kiwi's er doorheen. Daar schijt ik echt prima op
naja, ik ken weinig mannen die warm lopen voor felgroene nagellak hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Masja's vriend is natuurlijk wel representatief voor alle mannen van Nederland.
Juh, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahaha okay.Ik zag laatst dat ze bij de Jumbo eindelijk gele kiwi's hebben, dus dan haal ik die wel.
Precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik ken weinig mannen die warm lopen voor felgroene nagellak hoor.
Wat natuurlijk niet betekent dat wij daar rekening mee houden
nou, ik heb die van mij allang zover dat ie nagellakmerken herkent aan de vorm van het flesje enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies.
Nee hij heeft vast ook wel dingen hetzelfde als andere mannen, maar hij kent sowieso termen waar veel mannen nog nooit van gehoord hebben volgens mij.
Eigenlijk zou ik ook weer een koffieapparaat aan moeten schaffen. Ik mis het toch wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, ben benieuwd!
Mijn standaard ochtendrecept: 3 bakken koffie en een bak yoghurt met biologische muesli (dus niet die ranzige suikertjap van Kellogs ofzo) en 2 kiwi's. Ik poep me suf.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik heb die van mij allang zover dat ie nagellakmerken herkent aan de vorm van het flesje enzo
checkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook weer een koffieapparaat aan moeten schaffen. Ik mis het toch wel.![]()
Ik heb notenmuesli van de jumbo
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik heb die van mij allang zover dat ie nagellakmerken herkent aan de vorm van het flesje enzo
quote:Schimmelnagel weg ¤ 13.78
Geneeskracht van 100% Tea Tree. U ziet de schimmel snel uitgroeien.
www.onvax.com
Dan zou ik dees pakken:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op het werk drink ik meestal cappucino. Maar ik lus eigenlijk alles wel.
dolce gusto!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Eeeh, max 100?![]()
Ik hoef niet een heel fancy ding en hij moet klein zijn.
Weet je hoeveel werk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
drinkt er niemand meer ekte koffie? uit een filter en uit een pak?
Die chocolademelk bij sjaan was goed te zuipen uit dat dingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nescafe
De goeikoopste NEspresso kost precies 100 euro
Als alleenstaande is dat gewoon niet handig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alleen als ik mijn familie op bezoek heb... Ik ga geen koffie zetten in het weekend voor 3 bakjes koffiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
we hadden het over koffie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die chocolademelk bij sjaan was goed te zuipen uit dat ding
Jep, die heb ik ook. Bazendingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/k(...)er/9000000011035023/
Deze?
Kun je die in de supermarkt halen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, hou wel even rekening met het feit dat de koffie zelf niet heel goedkoop is. Ik weet niet of je veel koffie drinkt, maar een pak met tien capsules kost van Douwe Egberts 2,95 en van Nespresso zelf iets van 3,20
Ja, maar da's niet altijd een optie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
als je een nespresso ding koopt ga je toch wel de echte cups halen mag ik hopen?
Ja, gewoon bij de Jumboquote:
waarom is dat niet een optie? Qua geld? Dan moet je een ander apparaat kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet altijd een optie.
[..]
Ja, gewoon bij de Jumbo
Omdat je soms ff geen koffie meer hebt, en snel iets wil halen, en niet in de buurt van bijenkorf woont.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
waarom is dat niet een optie? Qua geld? Dan moet je een ander apparaat kopen
Oh zo, ja danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je soms ff geen koffie meer hebt, en snel iets wil halen, en niet in de buurt van bijenkorf woont.
True, maar soms is het ineens op en dan heb je blinde paniek enzo (ik wel)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo, ja dan
Ik dacht al je weet toch wanneer je zo'n ding koopt wat die cups kosten
Ik haal ze altijd per 250quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
En gewoon een voorraad cups hoarden jonge, in een helmer
Je kan een starterskit kopen als je lid wordt van NEspresso club, krijg je alle smaken en er een gratis luxe bewaarkist bij, ideaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan een stash van koffiecups en welke untried is en elke keer als je een kopje koffie drinkt moet je hem op tried zetten
extragratis spullenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan een starterskit kopen als je lid wordt van NEspresso club, krijg je alle smaken en er een gratis luxe bewaarkist bij, ideaal.
Nice!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan een starterskit kopen als je lid wordt van NEspresso club, krijg je alle smaken en er een gratis luxe bewaarkist bij, ideaal.
en dan die cupjes gebruiken met een waterkoker...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is Spees in staat die dingen te hoarden terwijl ze het apparaat zelf niet heeft
Oeh le pwettyquote:
Die doos is ideaal als je bezoek hebt. Net als zo'n theedoos. En dan die mensen allemaal zo van uhhhmmmm.... ikkanniekiezenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik zou bijna met je trouwen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou bijna met je trouwen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zat net met mamma beneden koekjes te eten zie ik op mijn telefoon dat er onder mijn naam rare tekens in de GAM SC gepost wordendus wij naar boven, vind ik dit
[ afbeelding ]
Kutkadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zat net met mamma beneden koekjes te eten zie ik op mijn telefoon dat er onder mijn naam rare tekens in de GAM SC gepost wordendus wij naar boven, vind ik dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SJAAN ITUNES WIL NIET OPSTARTEN EN IK HEB NET AL HERSTELTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Pahahahahhaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
AH NEE HE, ik ben er niet meer, milo wilt op de laptop! DOEI!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DEMELZA ITUNES WIL NIET OPSTARTEN EN IK HEB NET AL HERSTELT
Wat een geniaal beestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
En dat.quote:
All the pwetty colours!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
ja die kleurtjes doen het 'm he, zeker voor nagellakhoarders
[ afbeelding ]
waarom start ie niet op? foutmelding? pc reboot?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SJAAN ITUNES WIL NIET OPSTARTEN EN IK HEB NET AL HERSTELT
ik wilde idd net opnieuw gaan opstartenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom start ie niet op? foutmelding? pc reboot?
en ja, vooral ook dat het milo is, mika zou dat soort dingen nooit doen, maar milo is echt een laptop mongoolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze weten in de Gam SC ook direct dat het je kad is![]()
![]()
de wereld, wat deed jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat.Ik ben gekrenkt in mijn trots
reboot klaar slotjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik wilde idd net opnieuw gaan opstartenkutding
Dat lijkt me ook wel terecht ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge ik ga me serieus schuldig zitten voelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fb-groep verklaart het allemaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
wat heeft schaar gedaan?of moet ik echt alles terug gaan lezen
Je moet op de fb kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
wat heeft schaar gedaan?of moet ik echt alles terug gaan lezen
En terechtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge ik ga me serieus schuldig zitten voelen!
NU VOEL IK ME HELEMAAL ZIELIGquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En terechtmet je jenkverhalen over singel zijn en je tarzan enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Nee, dat weiger ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan jij ook niet zien! Moet je aan Ren vragen of die het even voor wil lezen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaar heeft al twee jaar verkering dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja maar dat is ook om te huilen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat weiger ik.![]()
![]()
Zij heeft zoeen facebook en ik heb er zoeen.
En die staan los van elkaar.![]()
Ik moet altijd huilen als ik gedeelde facebooks / hyves zie.
Als liek:
Jannie & Pim
Henk & ingrid.
Nou, kun jij je tienerzwangerschap ook wel opbiechten. Wel met foto van kleine Jayden gerne.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Best bewaarde nagelmeisjesgeheim wel
Mehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, kun jij je tienerzwangerschap ook wel opbiechten. Wel met foto van kleine Jayden gerne.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, kun jij je tienerzwangerschap ook wel opbiechten. Wel met foto van kleine Jayden gerne.
Ik heb spees op faceboek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook om te huilen.
Ik heb jou heel niet op fb trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |