Je link is kapot.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier moest ik trouwens keihard om lachen
[ afbeelding ]
oder ein TeT?quote:
slaap lekker!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, vaag, doe copy paste het wel?
http://static.fjcdn.com/p(...)l_71446f_3665977.jpg
een vent die aan het parachutespringen is ofzo en daar lollig hangt terwijl de haak op de achtergrond los zitquote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Stuur me terug naar een homepage.
Truste IJs!
Ah noquote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een vent die aan het parachutespringen is ofzo en daar lollig hangt terwijl de haak op de achtergrond los zit
Y U hatez head? U havez cute headquote:
en dan "when you see it"quote:
welke is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Slaap lekker![]()
En ook Photoshops zijn grappig. Die van dat ring-achtige meisje was ook fucking eng
Wat is dat toch met jou en aardbeien?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanillekwark halen voor bij de aardbeien en dan de kwark opeten en de aardbeien in het doosje ongemoeid laten, LOGICA!
aardbeien zijn heul lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en aardbeien?
OH DIE!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OH DIE!
hehehehe, die is wel echt goed
Vriendin van me heeft ook een paar vakantiefoto's met Gambianen in de disco, en dan zie je een halve vriendin van me en dan naast haar hoofd een rijtje spierwitte tanden![]()
Scary als je snel kijkt man
was niet expres, maar achteraf echt wel supergrappigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Ik vraag me echt af of mensen dat opzettelijk doen
Net als photobomben, die zijn het leukste als het niet expres gebeurt
Eric + Alcidequote:
slaap lekker wijffie!quote:
Dat weet ik. Maar jij koopt er dingen bij, en eet dan alles los op!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aardbeien zijn heul lekker
Net als blauwe bessen, als die in het seizoen zijn vreet ik er daar echt heel veel van
Oh men, die komen nog dan, die zijn veel lekkerder dan Bill!quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar jij koopt er dingen bij, en eet dan alles los op!
Omnom.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt
En dat is ongeveer de grootste ergernis van mijn man naar mijn kant![]()
Ik eet altijd alles los![]()
Eerst groenten, dan rijst en dan vlees. Alles komt wel op enzo, maar gewoon niet door elkaar
Alleen nu was ik gewoon te lui, whehehehe.
Neem morgen de arebaien wel mee naar werk, lekker bij de lunch
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef Diconnected het volgende:
ik moet plassen maar wil niet van den bank af
ja, eerste seizoen ep 1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh men, die komen nog dan, die zijn veel lekkerder dan Bill!
Seizoen 1 zit je in he? Gaaf, dan komt er nog zoveel leuks
ja heb eerder eps gezien maar dat was van seizoen 2 ofzo dus snapte der geen kut vanquote:
LOLWHUT?quote:The use of the armpit during sexual activity is called axillism.[8]
???quote:Armpit fetishism (also known as maschalagnia) is a partialism in which an individual is sexually attracted to armpits.[1]
The attraction is mostly directed towards the strong pungent odor of the armpit. The odor of the armpit is the most powerful in the body, sufficiently powerful to act as a muscular stimulant even in the absence of any direct sexual association.[2] Those who have a fetish for armpits often enjoy kissing, tasting, smelling their partner's armpits during sexual foreplay. Sometimes they would require their partners not to shower or wash their armpits, which would cause the smell to become stronger than it normally is.
[edit]See also
Axillary intercourse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |