quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.
Het zag er net zo uit als vroeger, zo hoort CS ook te zijn. Het hoeft geen nieuwe BF te worden.quote:
Ik vond het er heel anders uit zien. Ik zeg al maanden dat de nieuwe MOH dope word die ga ik sowieso halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zag er net zo uit als vroeger, zo hoort CS ook te zijn. Het hoeft geen nieuwe BF te worden.
Ik zei vorig jaar al dat de MOH van toen dope was, maar jullie mij maar niet geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het er heel anders uit zien. Ik zeg al maanden dat de nieuwe MOH dope word die ga ik sowieso halen.
De MP was prima hoor, het was een fijne combi tussen BF en COD, maar dan toch net niet. Het speelde prima weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
De laatste MoH was ook tofDe SP dan toch, ondanks dat hij ERRUG kort was. De MP was alleen wel om te janken
Duidelijk een haastklusje van DICE
quote:
Ligt er een beetje aan hoe veel punten CSGO moet gaan kosten, voor 800 punten ga ik em denk ik wel halen, beetje nostalgie enzoquote:
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:21 schreef Cliffy het volgende:
Dat ja, ik heb die MoH MP maar ff gespeeld maar ben volgens mij niemand tegengekomen die NIET sniper speelde
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.
In dat opzicht leek het wel wat op fifa.
Zal wel 1600 punten worden lijkt mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Ligt er een beetje aan hoe veel punten CSGO moet gaan kosten, voor 800 punten ga ik em denk ik wel halen, beetje nostalgie enzo
AC 3 is nieuwe engine, nja 12 maanden nieuwer volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij zijn ze er al ruim twee jaar mee bezig. 2 jaar is normaal voor een game. Als ze er een nieuwe engine voor moeten bouwen en het een nieuw IP is dan is 3-4 jaar wel normaal.
Eind 2013 zou prima kunnen, al verwacht ik dus zelf 2014. Nu een aankondiging, volgend jaar een uitgebreide presentatie en dan ergens begin 2014 in de winkels
Daar vroeg ie gister al om jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.
dudequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.
In dat opzicht leek het wel wat op fifa.
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
Die black ops 2 gameplay.Je weet dat COD afgedaan heeft als ze me niet eens gehyped krijgen.
![]()
![]()
No buy.
Anti voetbal noemen we dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negers
Het beste aan BO was de SP, dus dit zegt al genoeg. Vooral die bullshit kankerdrones.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |