Ben wel benieuwd of dit een eendagsvlieg wordt, maar het ziet er gelukig niet naar uit.
Wow..
quote:Das de goede instelling
Op donderdag 17 oktober 2002 11:35 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb inderdaad veel goede dingen over dit bandje gehoord... Ken persoonlijk alleen de twee al genoemde nummers, maar ik zal deze draad beschouwen als een goed excuus om me er wat meer in te verdiepen.
Wacht nog steeds totdat ze de cd ervan afprijsen, kan hem alleen maar vinden bij de FRS bij m'n stageadres en daar is ie fuckin duur.
quote:Ik word er idd altijd bijzonder vrolijk van.
Op dinsdag 8 april 2003 15:28 schreef =HellFire= het volgende:
Leuk nummer is dat Dreaming of You idd.
quote:Idd. Ik idd wordt er idd ook erg vrolijk van idd! Jij ook al!
Op woensdag 9 april 2003 01:09 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik word er idd altijd bijzonder vrolijk van.
quote:Had je hem nie ff kunnen geven? Ik zoek hem nog
Op woensdag 9 april 2003 15:44 schreef wendydependie het volgende:
heh grappig heb dat album van de week van me pc gegooid.. maar de single blijft erg sweet ofcourse
quote:Ach, pokkeKazaa vind bij mij om een of andere reden nooit wat. Maar kzal het vanavond maar (weer) proberen.
Op woensdag 9 april 2003 21:56 schreef wendydependie het volgende:
*geef* had hm gwoon van kazaa dusz.. moet te vinden zijn
Hadden de nummers op de cd dezelfde sound als de single?
quote:Zeker, ook al 2x live gezien. Moest even wennen aan het 2de album, maar die vind ik ook zeker wel leuk.
Op maandag 29 september 2003 19:28 schreef ChiChi het volgende:
Yep, erg leuke muziek maken ze.
Wat voor genre is het eigenlijk? Ik hoor van alles doorelkaar of niet?
The Coral - nieuwe Britse band !! Tuurlijk is er al een Coral-topic.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Heeft deze leuke band nog geen topic? Lijkt me sterk hoor!
Ik heb alle drie de platen, de nieuwe mag ik vermoedelijk gaan reviewen voor FOK!.
Da's opmerkelijk, ik vond die eerste twee zeer aardig, dat miniding al minder en die plaat daarna al helemaal niet meer zo.... Eens zien of deze ook lekker eclectisch is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef belsen het volgende:
Ik vind het nieuwe album erg goed, qua geluid in elk geval de beste tot nog toe. De vorige plaat klonk wel erg braaf en lullig, maar nu rinkelen de gitaren weer als vanouds.
Ik heb ze ooit gezien in het voorprogramma van Blur.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Laxe het volgende:
Hoogste tijd dat ze hier eens komen spelen.
Ja, begin juni zouden ze komen maar dat werd een paar dagen van te voren afgelastquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Laxe het volgende:
Hoogste tijd dat ze hier eens komen spelen.
Me tooquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit gezien in het voorprogramma van Blur.
Volgens mij de tour zonder Graham Coxon...
Na al hun albums zowat grijs gedraaid te hebben ben ik zeer, maar dan echt ook zeer benieuwd naar het nieuwe album! Eens kijken hoe The Coral nu klinkt nadat gitarist Bill Ryder-Jones de band heeft verlaten.quote:New Album and single announced 19/04/10
The Coral are pleased to announce details of their forthcoming album and single.
‘Butterfly House’ is the hotly anticipated album which has been talked about and mooted since the band’s studio sessions at the latter end of 2009 and will be released on 12th July.
It will be pre-empted by the single ‘1000 Years’ on 5th July.
Recorded in both London and Liverpool with John Leckie at the production controls, ‘Butterfly House’ and ‘1000 Years’ will be released through the Deltasonic label.
En die vrijdag Carl Barat, waar ik al kaartjes voor heb.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:45 schreef Remmy het volgende:
Voor de liefhebbers... het zijn er niet veel hier geloof ik.. Ze komen in de Melkweg op 26 oktober en de kaartverkoop is al bezig (nog niet uitverkocht)
Kwam er net bij toeval achter, wist niet eens dat ze naar Nederland kwamen dit jaar! Heb meteen kaarten aangeschaft natuurlijk :-D
Het zou mij verbazen als het uitverkocht zou raken, eik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef NeonPanda het volgende:
Denken jullie dat het nog aardig druk gaat worden bij The Coral? Ik wil eigenlijk best wel helemaal voor aan staan. Hoeveel uur van te voren moet ik bij de ingang de Melkweg staan?![]()
Nu weet ik niet of mijn Pentax Kx met standaard 18mm - 55 kit onder een ''professionele'' camera valt.quote:Hallo,
In principe mag je in de Melkweg gewoon fotograferen, mits dat niet met een professionele spiegelreflex camera is.
Het komt namelijk vaak voor dat de band er geen toestemming voor geeft, maar daar kunnen wij van te voren niks over zeggen.
Uit ervaring weten wij dat flitsen 9 van de 10 keer niet op prijs wordt gesteld.
Wanneer er niet gefotografeerd mag worden, wordt dat duidelijk aangegeven door middel van posters door de hele zaal.
Met vriendelijk groet,
Melkweg Amsterdam
quote:Je stond achter mij.Op woensdag 27 oktober 2010 00:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was er wel met een dikke camera en heb wat foto's gemaaktHier!
Die plaat van Ian is ook zeker de moeite waard! Wel een heel andere stijl dan James zijn album, maar toch hoor je goed dat de muziek van beiden samen de sound van The Coral hebben gevormd.quote:Wel leuk dat de overige bandleden meegeholpen hebben met dit soloproject, alsmede met de soloplaat van Ian Skelly (de drummer) die eind vorig jaar is verschenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |