Pensioengerechtigd. 65 jaar.quote:
+1quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik schrok want ik dacht even dat 't het intro van Candle in the wind was.
Ik dacht PRECIES hetzelfde!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik schrok want ik dacht even dat 't het intro van Candle in the wind was.
Volgens mij niet zo veel warmer dan hier. Iets minder regen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
Hoe warm is 't daar eigenlijk? Ik overweeg hier alweer bijna om m'n wintergardarobe uit de kast te trekken
Blij dat ik vanaf m'n bank kan meegenieten met de verwarming aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij niet zo veel warmer dan hier. Iets minder regen.
Volgens mij heeft ze gewoon oordopjes inquote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef elkravo het volgende:
wat kijkt Liz blij hè?... ze zit echt te genieten!!!
Hoezo? Heeft ie Charles uit de kast getrokken ooit?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef Iemand91 het volgende:
Sowieso heeft het Britse Koningshuis een beetje vreemde verhouding met Elton John...
Heeft ze ookquote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon oordopjes in
Komt van het vele pijpen... dat heeft Tom Jones weer niet...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef Bluezz het volgende:
i.t.t. Tom Jones gaat zijn stem wel achter uit zeg, dat vibrato is al echt van een ouwe man
Elton John - Diana - Britse Koningshuis liggen een beetje gevoelig...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ie Charles uit de kast getrokken ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |