mijne ook, maar dan heb je het toch al dus wat boeit het danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is ook echt de enige game.
MMO FPS F2P.quote:
Ziet er sick uitquote:
Wow alleen op ps3?quote:
BF3 was al meer CoD dan alle andere versies.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef LeaderRoel het volgende:
HAHAHAHA BATTLEFIELD 3 PREMIUM BETALEN VOOR EXTRA'S STELLETJE GELDGRAAIERS
JULLIE BEGINNEN NU ECHT OP CALL OF DUTY TE LIJKEN
PC only natuurlijk.quote:
Zo lang mensen het betalen blijven ze het aanbieden, ik vind het iets te veel van het goede.quote:
50 euro wat normaal 5x15 zou kosten op zich wel een koopje. Neemt niet weg dat ik dit natuurlijk nog steeds enorme naaistreken vind.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef speknek het volgende:
Nou ik geloof het wel en ga Game of Thrones kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooo jij bet zo'n type die alleen maar shooters en fifa kan waarderen en alle rpg's voor nerds vindquote:
ik ga geen SP spel spelen met een maandelijkse subscriptie.quote:
Nope ,heb WoW gespeeld en wat STWOR vond dat weer niksquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef wuuht het volgende:
[..]
oooo jij bet zo'n type die alleen maar shooters en fifa kan waarderen en alle rpg's voor nerds vind
DLCquote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef fwokker het volgende:
eeeuhh dit is gewoon een update of mis ik nou iets?
DLC voor een spel waar je al maandelijks geld voor betaaldquote:
Downloadable Content.quote:
daar betaal je 1x en de rest is alles gratis zoals het hoortquote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
Fuck gamen.Ik speel wel gewoon minecraft.
een melkoequote:
mel-koe?quote:
hehehe met facebook integratiequote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
Medal of sepia. Lijkt wel of ze instagram hebben ingehuurd.
Inderdaad laat het spel nou is in Zwitserland spelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
Shooters van tegenwoordig hebben geen fuck meer met games te maken, maar zijn gewoon interactive movies geworden...
... en dat is geen compliment, want iedereen maakt gewoon exact hetzelfde mee in de campaign.
Je hoeft dat premium ding toch niet te kopenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef Yi-Long het volgende:
50 dollar/euro betalen voor 5 expension-packs, waarvan 1 er al bijzat toen ik de game pre-orderde, en waarvan ik die close combat dlc niet hoef...
Kut DLC tegenwoordig
In videogames heb je geen last van kogels als het geen headshot is....quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef seto het volgende:
Doorlopen als je gesniped wordt, het ultieme spel voor noobs.
Karkand was geweldig, maar zat gratis bij pre-orders, dus vandaar dat ik het heb...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Je hoeft dat premium ding toch niet te kopen
En voor de mensen die toch van plan zijn om alle dlc's aan te schaffen is het gewoon een heel erg mooie prijs. Karkand DLC was het geld ook meer dan waard.
Mijn opa is van de trap af gekankerd ja..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Kinderen, maak anders een DLC topic in KLB en spui daar je virtuele gekanker.
Wat een kankertrap.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Mijn opa is van de trap af gekankerd ja..
Als de volgende DLC's net zo goed zijn zal het die 10-15 euro per stuk ook zeker waard zijn imo. Alleen dat close quarters hoeft voor mij niet echt..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Karkand was geweldig, maar zat gratis bij pre-orders, dus vandaar dat ik het heb...
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef LeaderRoel het volgende:
Desert Shooter 3: Kill all sandniggers. OH WOW, HOW ORIGINAL.
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Longcat. het volgende:
oh, hey, slow-mo breaching -- we haven't seen THAT before!
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:38 schreef Longcat. het volgende:
[..]
oh, hey, quote breaching -- we haven't seen THAT before!
Alle games zijn one man armyquote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef seto het volgende:
Nou dit is leuk, zo kan je het hele spel wel uitspelen met die robot.
total warquote:
quote:
kan mij het schelen lach me dood om die commentsquote:Op maandag 4 juni 2012 22:47 schreef Longcat. het volgende:
Dus gaat dit nou over fifa 13 of over fifa 13 facebook?
Joamaar, die cinematics worden tijdens je game gepleejd dus noemen we t gamepleej gekk.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef Longcat. het volgende:
"We are proud to annouce the worldwide gameplay trailer of fifa 13"
Bullshit man is gewoon cinematics
Bestaat al, het heet Fifa 12quote:Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil een FP voetbal match waar je een EEN speler bestuurd en dan met 12 mensen online spelen
DAT IS VERNIEUWEND
NOT THIS SHIT
Bek houden bitchquote:Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joamaar, die cinematics worden tijdens je game gepleejd dus noemen we t gamepleej gekk.
Jij hebt teams van 13 man? Maargoed ik snap wat je bedoelt, idd fifa 22 man online zou vetjes zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil een FP voetbal match waar je een EEN speler bestuurd en dan met 12 mensen online spelen
DAT IS VERNIEUWEND
NOT THIS SHIT
Mirror's Edgequote:Op maandag 4 juni 2012 22:56 schreef -Datdus- het volgende:
Iedereen in de chat heeft een punt. Waar de neuk is Mirrors edge2?
dat was zo vetquote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef RPG het volgende:
Dit wordt weer een spel waar je ouderwets kan kloten met politie achter je aan.
allemaal haat en spamquote:
Jep, gewoon weer console poep.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef seto het volgende:
Ziet er weer uit als Crysis 2, dikke fail dus.
lolquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef LeaderRoel het volgende:
De graphics zien er weer mooi uit, dat wel
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef LeaderRoel het volgende:
De graphics zien er weer mooi uit, dat wel
Ja he... pc is gewoon veel beter man. Ok het kost even wat maar je krijgt er zoveel moois voor terugquote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef Wells.p het volgende:
speel sinds deze week crysis op me pc en jeetje wat een verschil met me xbox 360 zeg !
Sim City voor facebook!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef Margasul het volgende:
Wat is het beste wat EA tot nu heeft laten zien?
Video games in tegenstelling tot Microshit.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef Margasul het volgende:
Sim city social!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef Margasul het volgende:
Simcity 4, deadspace 3 en Fifa 13.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef Margasul het volgende:
snap ik, 3 uur toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:05 schreef FerryNL het volgende:
Zo dat was het weer voor vandaag.
Sony is te laat voor mij.
Games. Niets verrassends eigenlijk, dus dat viel tegen, maar in ieder geval gewoon games die er goed uitzien. Of ik ze zal kopen is een tweede.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef Margasul het volgende:
Inderdaad, driekwart van Microsofts gedoe was nieuwe apps voor de Xbox360..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Video games in tegenstelling tot Microshit.
Farcry, Anno alhoewel ik die niet verwacht.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:09 schreef Margasul het volgende:
Ubisoft.. Hebben ze iets anders dan Assassins creed en Splinter cell?
rayman? verder stelt het weinig voor iddquote:Op maandag 4 juni 2012 23:09 schreef Margasul het volgende:
Ubisoft.. Hebben ze iets anders dan Assassins creed en Splinter cell?
Ooh ja, Rayman is wel leuk jaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:12 schreef fwokker het volgende:
[..]
rayman? verder stelt het weinig voor idd
Ik ken het. Ik vind ook niet alles meer leuk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat ik te oud ben geworden voor gamen. Alleen open sandbox games en creatieve games interesseren me nog.
Ik zat echt hard te denken wat dit met tweakers te maken heeft, maar toen bedacht ik me dat GOT ook nog voor iets anders staat.quote:
Trials Evolution spelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:16 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik vind ook niet alles meer leuk hoor.
Laatste maanden speel ik alleen nog maar Skyrim, en voor de rest eigenlijk niks meer.
Ja die lijkt me best vet, en eigenlijk lijkt mij Tony Hawk Pro Skater HD ook weer vet. Het is toch een beetje jeugdsentiment voor mij, maar om daar nou alleen een Xbox voor te halen.quote:
Mjah, zijn er geen andere games voor de 360 die je nog tof leken en die nu voor 10-20 euro in de budgetbakken liggen...!?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:24 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja die lijkt me best vet, en eigenlijk lijkt mij Tony Hawk Pro Skater HD ook weer vet. Het is toch een beetje jeugdsentiment voor mij, maar om daar nou alleen een Xbox voor te halen.
Skate lijkt me ook wel leuk. Om eerlijk te zijn vind ik het wel weer lekker hoor om op een console te gamen. Gewoon dvd erin en hoppa spelen maar. Online werkt ook altijd super goed (Xbox 360).quote:Op maandag 4 juni 2012 23:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, zijn er geen andere games voor de 360 die je nog tof leken en die nu voor 10-20 euro in de budgetbakken liggen...!?
Daarnaast heb je op XBLA natuurlijk nog een aantal andere must-haves, zoals Super Meat Boy, ilomilo, etc etc.
Tony Hawk HD zal ik zelf niet aanschaffen, maar dat komt door de DLC die ze ervoor gaan uitbrengen. Dan wacht ik even op de 'complete' release, die waarschijnlijk retail zal gaan (als je een uitgelekte releaselijst voor de WiiU mag geloven...). Of Skate 3 uit de budgetbakken vissen.
Een nieuwe Beyond good & evil zou inderdaad erg leuk zijn!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Hopelijk ook een nieuwe 'Beyond Good & Evil' en 'Prince of Persia' (in de stijl van het spel uit 2008), maar dat zal wel niet, vrees ik.
quote:
Wat hadden jullie verwacht op de E3 ?quote:
Weet ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Wat hadden jullie verwacht op de E3 ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Wat hadden jullie verwacht op de E3 ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef FerryNL het volgende:
Is die gast ineens populair ofzo. Hij stond ook ineens op Wrestlemania te jumpen.
games.fok.nlquote:
OMG GTA V komt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:09 schreef YazooW het volgende:
Is er al iets bekend over GTA5? Moet Rockstar nog zijn presentatie houden?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:09 schreef YazooW het volgende:
R* staat er niet tussen dit jaar, en GTAV dus ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:09 schreef YazooW het volgende:
nice.jpgquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://e3.gamespot.com/st(...)r-says-artist-resume
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |