Wat een onzin.. Conquest op Metro zeker.. zonder voertuigen? Dat is gewoon COD Domination.quote:
Yupquote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef robuust89 het volgende:
Dus, als ik nu Premium koop, krijg ik nieuwe wapens en 12 juni kan ik dan CQ spelen, amirite?
12 juni kan je CQ spelen, nieuwe wapens moet je unlocken met assignments.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef robuust89 het volgende:
Dus, als ik nu Premium koop, krijg ik nieuwe wapens en 12 juni kan ik dan CQ spelen, amirite?
Huphup assignment tijd voor je danquote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef robuust89 het volgende:
Waarom kan ik niet met iDeal betalen? Hij springt terug naar moneybookers
Op de Origin site werkt het wel
Pijn aan m'n ster, maar ik heb Premium!
Gaat voor mij pas 's middags wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef VelitoX het volgende:
Vraag me af of het in de nacht van maandag -> dinsdag al meteen live gaat (00.00 of 01.00), kenk meteen die maps spelen. Zie dat er al wat CQ servers opgezet zijn.
I know that feel bro, als ik het geld had had ik ook een nieuwe pc gehaaldquote:Op maandag 11 juni 2012 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:
That's IT. Ik ga morgen nieuwe onderdelen bestellen want ik kan gewoon NIET genieten van een game die constant crashed op mijn oude hardware.
Close quarters bitch en leuke post hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 11:42 schreef Jorwol het volgende:
What the fuck, er zijn al mensen op CQ bezig?! Zullen wel gare gehackte servers zijn ofzo
Gevolg is dat ik het spel nauwelijks speel, terwijl ik wel wilquote:Op maandag 11 juni 2012 16:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
I know that feel bro, als ik het geld had had ik ook een nieuwe pc gehaald
Hallo, het is wel 9gag he...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:57 schreef JK het volgende:
Dan moet je nu al onderdelen bestellen, niet tot morgen wachten!
Vaag plaatje hierboven... de kwaliteiten van grapjes en tekenkunsten worden steeds slechter.
Bovendien geen leestekens etc. gebruiken... kan nu elke boerenkinkel dat soort plaatjes zonder humor maken? Waar is de tijd van de Battlefield Friends filmpjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |