quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
"He lui, wie wil nog een biertje?"
- "42".
- "st st oke"
- schhhliiiiiiik (Hara en kruts die friemelen)
- "hou je bek"
- "schurftkut"
- "ik fix clam"
We kunnen er ook gewoon 3 organiseren. De eerste wordt dan een "Kijk eens hoe leuk wij zijn Hara en Crutch" meet. De tweede wordt dan een "Jeej Hara en Crutch zijn er ook" meet!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef MohMi het volgende:
Can imagine, maar als het daar toch op uitdraait maken we een berg foto's en posten we enkel nog over hoe leuk het was zodat je je de keer erop wel twee keer bedenkt voordat je niet komt
en de 3equote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We kunnen er ook gewoon 3 organiseren. De eerste wordt dan een "Kijk eens hoe leuk wij zijn Hara en Crutch" meet. De tweede wordt dan een "Jeej Hara en Crutch zijn er ook" meet!
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een "Het was toch gezelliger zonder die lui uit Drenthe" meet
Wat lief, jij gaat er blind vanuit dat we nog allemaal door één deur kunnen met elkaar naar de eerste meet!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We kunnen er ook gewoon 3 organiseren. De eerste wordt dan een "Kijk eens hoe leuk wij zijn Hara en Crutch" meet. De tweede wordt dan een "Jeej Hara en Crutch zijn er ook" meet!
Ja, maar dat is nog best dichtbijquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef SicSicSics het volgende:
En een meet in Coevorden is wel redelijk kansloos. Tenminste... Coevorden is redelijk kansloos!
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een "Het was toch gezelliger zonder die lui uit Drenthe" meet
vanuit limburg nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog best dichtbij
[..]![]()
Volgens mij neemt de ene helft een stiletto mee en de rest harddrugs om de avond door te komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef MohMi het volgende:
Goeie TT!
[..]
Wat lief, jij gaat er blind vanuit dat we nog allemaal door één deur kunnen met elkaar naar de eerste meet!
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij neemt de ene helft een stiletto mee en de rest harddrugs om de avond door te komen.
eerder bier of sterke drankquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij neemt de ene helft een stiletto mee en de rest harddrugs om de avond door te komen.
Ik ben ook wel eens naïef!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef MohMi het volgende:
Wat lief, jij gaat er blind vanuit dat we nog allemaal door één deur kunnen met elkaar naar de eerste meet!
quote:
Waar zit je, Emmen! Daar kon je nog wel redelijk naar de kroeg dacht ikquote:
Knotfest!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef MohMi het volgende:
Dit gelezen?
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-eigen-festival.html
Naar de eerste meet... MOHMIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef MohMi het volgende:
Goeie TT!
[..]
Naw, Emmen is niet echt handig, maar alsnog beter dan wat het uiteindelijk gaat worden jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar zit je, Emmen! Daar kon je nog wel redelijk naar de kroeg dacht ik
Ik ga niet naar die rockgrafbagger luisteren ook. Fucking alto's. Lekker met z'n allen in de kleermakerszit met lauw blikbier in een kringetje zitten en kijken naar elkaars Vans en tunneloorringen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij mag niet de muziek die avond bepalen![]()
Homies for life.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die rockgrafbagger luisteren ook. Fucking alto's. Lekker met z'n allen in de kleermakerszit met lauw blikbier in een kringetje zitten en kijken naar elkaars Vans en tunneloorringen.
Zit er niet een of ander Duits feestpaleis net over de grens daarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
Naw, Emmen is niet echt handig, maar alsnog beter dan wat het uiteindelijk gaat worden ja
Ja, gaan we gezellig naar Zak!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zit er niet een of ander Duits feestpaleis net over de grens daarkomt Cue_ misschien ook
Mij maakt het ook niet uit, als het maar techno is.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Homies for life.
Muziek maakt me op zich niet zoveel uit, ik trek best veel, maar ik hoef niet te headbangen
Dat vind ik dan ook gelijk de minstequote:
HAHAH NEE HOOR HET MAAKT ME ECHT NIET ZOVEEL UIT HAHAHAHAquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, als het maar techno is.
Index is beter.quote:
techno trek ik ook nog wel, boys noize live was echt wel heel vetquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Zolang het geen minimal is en er een goeie chill out bij zit vind ik het prima!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Skv het volgende:
Minimal!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zolang het geen minimal is en er een goeie chill out bij zit vind ik het prima!
Speedy J?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zolang het geen minimal is en er een goeie chill out bij zit vind ik het prima!
Jochem!quote:
Dat bedoelde ik dan ook!quote:
AAAARGGH!! WAZ MET MIJ?!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naar de eerste meet... MOHMIIIIIIIIIIIIIIIIII
Je was dus bij onze vorige stiekeme meet onder de brug in dat park?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die rockgrafbagger luisteren ook. Fucking alto's. Lekker met z'n allen in de kleermakerszit met lauw blikbier in een kringetje zitten en kijken naar elkaars Vans en tunneloorringen.
Precies! Dat was echt een bizar lekker setje!quote:
En Slipknot heeft voor mij behoorlijk afgedaan, Iowa en die daar voor zijn lekker, maar daarna ging het heel stijl bergafwaarts!quote:
Lijkt me stug, Corey Taylor verdient genoeg geld verder en is veel te emo geworden. Het zal nimmer meer zo zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En Slipknot heeft voor mij behoorlijk afgedaan, Iowa en die daar voor zijn lekker, maar daarna ging het heel stijl bergafwaarts!
Ik hoop dat ze boos zijn nu de bassist dood is, kunnen ze weer boze mannen muziek maken.
Jay z en Kanye hebben ook een nummer gemaakt met Otis Redding, die is ook wel tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat no church in the wild wel leuk.
waarom emotuig in limburgquote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Skv het volgende:
Kunnen we niet twee meets doen? Eentje voor het emotuig in Limburg en eentje voor de normale mensen in Nederland?
Een sample gebruikt van Otis Redding bedoel je, neem ik aan? /alto-trivia-kutmodusquote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Jay z en Kanye hebben ook een nummer gemaakt met Otis Redding, die is ook wel tof.
Normaal ben ik niet van de hiphop.
In Stone Sour kon ik het nog wel hebben, maar in Slipknot.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
Lijkt me stug, Corey Taylor verdient genoeg geld verder en is veel te emo geworden. Het zal nimmer meer zo zijn
Hebben we zoveel in Limburg dan? Ik kan me eik alleen Wasmachine bedenken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Skv het volgende:
Kunnen we niet twee meets doen? Eentje voor het emotuig in Limburg en eentje voor de normale mensen in Nederland?
Onderhonden jongen!quote:
murdera en joysa zijn ook limbo's dacht ik zo, maar dat is regio venlo dus dat hoort eerder bij duitslandquote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hebben we zoveel in Limburg dan? Ik kan me eik alleen Wasmachine bedenken.
Zwolle lijkt me een goed plan
Hanteer je die maatstaven ook bij seks?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Onderhonden jongen!
Ik ben heel makkelijk eigenlijk. Als het maar hard, of heel fout is ben ik gelukkig!
Murdera nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
murdera en joysa zijn ook limbo's dacht ik zo
Baflo!quote:
ow dacht het welquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera nietJoysa kan inderdaad wel nu je het zegt. Maar die zie ik toch niet naar een meet komen, of wel?
Zou wel tof zijn imo maar vermoed het ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera nietJoysa kan inderdaad wel nu je het zegt. Maar die zie ik toch niet naar een meet komen, of wel?
Wat wil je horen?quote:
Het is gewoon lekker ver weg, hebben we weinig last van elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hebben we zoveel in Limburg dan? Ik kan me eik alleen Wasmachine bedenken.
Zwolle lijkt me een goed plan
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat wil je horen?Ik ben slecht in hard, dus meestal doe ik het maar fout!
Ik heb, als het goed is, nog wel een huis halverwege. Als je lief bent mag je misschien wel blijven pitten. Als we dat dan nog halen!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef WasMachinator het volgende:
* WasMachinator blijft wel thuis dan![]()
klinkt als een deal ^^quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb, als het goed is, nog wel een huis halverwege. Als je lief bent mag je misschien wel blijven pitten. Als we dat dan nog halen!
Moet je wel naar echte muziek leren luisteren, maar dat zal je een groot plezier doen! Beloofd!quote:
Moet wel lukken lijkt mequote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet je wel naar echte muziek leren luisteren, maar dat zal je een groot plezier doen! Beloofd!
Wat ben jij nou voor nep-metalheadquote:Op maandag 4 juni 2012 22:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ik luister meestal geen metal als ik lig te ronken! Maar ik wil het wel aanzetten in de woonkamer voor ik ga slapen
Eentje die van zijn rust houdtquote:
Ik stiekem ook op mijn leeftijd hoorquote:
Deal!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef MohMi het volgende:
Ik stiekem ook op mijn leeftijd hoorAls jij het niet van mij verteld, zal ik het niet over jou vertellen
Ik week mijn lenzen in wodka!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Deal!
Dan gaan we nu weer bad ass doen op internet!
Ik poets mijn tanden met bier!
Ik veeg mijn reet af met vochtige doekjes.quote:
Ik ook maar dan wel die waar chloor op zit!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet af met vochtige doekjes.
Wel een mooie anaal roze anus krijg je daar van!quote:
Klopt helemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel een mooie anaal roze anus krijg je daar van!
En met dit beeld ga ik mijn bed eens opzoeken! En keiharde metal luisteren omdat ik moet slapen!quote:
Niet stressen, komt goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:26 schreef WasMachinator het volgende:
ik haat mijn gesog.. weg nachtrust hallo stress ^^
Enschede!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Er komt een meetDaar ben ik bij. Ik stem voor Emmen!
Neger.quote:
Dat liedje is vervelend.quote:
Hardcore/breakcore in nederland.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Skv het volgende:
Goed geregeld.quote:
Misschien krijg je de zin nog. En zo niet, lekker eerder wegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed geregeld.
Ik twijfel ook of ik de dag vol ga maken. Maar ik moet nog zoveel doen! En het is best leuk! Maar toch heb ik geen zin!
Joysa wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De fuck! Ik ben nog niet eens lekker opgestart en jij begint alweer over ophouden?quote:
Ik heb al te veel vrij genomen de laatste weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je de zin nog. En zo niet, lekker eerder weg
12 dagen heb ik maar. Die iwl ik het liefste bewaren zodat ik de laatste 12 weken elke vrijdag vrij kan hebben oid.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb al te veel vrij genomen de laatste weken.
Neuk!quote:
Die was goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
De fuck! Ik ben nog niet eens lekker opgestart en jij begint alweer over ophouden?
Goed geregeld!
Wie war das tanzen gestern abend?
12 dagen per jaar? WTF?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
12 dagen heb ik maar. Die iwl ik het liefste bewaren zodat ik de laatste 12 weken elke vrijdag vrij kan hebben oid.
12 dagen? werk je wel fulltime?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
12 dagen heb ik maar. Die iwl ik het liefste bewaren zodat ik de laatste 12 weken elke vrijdag vrij kan hebben oid.
12 dagen maar? Dat is nog geen honderd uur!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb vanaf januari tot en met augustus geen vakantiedagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
20 is ook belachelijk weinig. Ik heb 260 uur.
20 is het wettelijk minimum.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dacht al. Want volgens mij krijgt iedereen er ong 20 wel.
Zoiets ja. Ik heb er 29 ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
20 is het wettelijk minimum.
Het gemiddelde in NL is 28 geloof ik.
Ik ben vooral moe, maar ach ik ben vanmiddag vrij. Dus die regen (die ik niet zie) vind ik niet erg. En de rest.. tja geld is kut, same here een beetjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
Regen in juni. Een scriptie die niet opschiet. Geld op. De helaasheid der dingen accumuleert op 5 juni 2012.
Het ging mij vooral om 'de helaasheid der dingen accumuleert'. Ik vond dat tof klinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe, maar ach ik ben vanmiddag vrij. Dus die regen (die ik niet zie) vind ik niet erg. En de rest.. tja geld is kut, same here een beetje
Haha, ok, ik hou op!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Doe eens in NederlandsWant zo krijg ik geen zin om iets te vertellen he
Het stond ook wel leuk beschrevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Skv het volgende:
Het ging mij vooral om 'de helaasheid der dingen accumuleert'. Ik vond dat tof klinken
Verhulst!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Skv het volgende:
Het ging mij vooral om 'de helaasheid der dingen accumuleert'. Ik vond dat tof klinken
Ik neem dat als een ja!?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ik neem dat als een ja!?![]()
Volgende date?
Dat heeft u correct.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dit gaat over de Duitser?
Ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeee
Morning bb.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dit gaat over de Duitser?
Ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeee
omdat ik nogal pessimistisch ben ingesteld somsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:11 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom dacht je eerst dat ie niet geïnteresseerd was dan
Blijkt al ja; Meppel niets aan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat ik nogal pessimistisch ben ingesteld soms
Regelen die zaakjes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
![]()
![]()
Geen idee, weet wel dat ik hem donderdag ga zien met social dancing.
Gaat er dan een nachttrein naar Amersfoort? ff 92'enquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:12 schreef Crutch het volgende:
Zwolle is prima en Meppel is hartstikke leuk.
Het uitgaansleven schijnt er wel fantaaaaaaaaaastisch te zijn. Maar goed, dat gaat hem niet worden. Zwolle welquote:
Wat is er vanmiddag? Ik snap ook nog niet wat je nu met dat meisje hebt, of niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:14 schreef WasMachinator het volgende:
zenuwachtig voor vanmiddag, god wat ben ik erg
totaal niks nog, terwijl echt iedereen zegt dat het van beide vrijdag zwaar overduidelijk wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is er vanmiddag? Ik snap ook nog niet wat je nu met dat meisje hebt, of niet.
Crashen tussen jullie hoeft van mij nu ook weer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef Skv het volgende:
Ja nee, we moeten iemand hebben met een groot huis dat we kunnen crashen. Overdagmeet is gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crashen tussen jullie hoeft van mij nu ook weer niet
Goed verhaal!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Om even kort verslag te doen, mocht men geïnteresseerd zijn
ALLES AFBREKEN.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crashen tussen jullie hoeft van mij nu ook weer niet
Gewoon heel hard zingen, misschien kom je dan wat meer op dreefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben echt te laat op gestaan, ik ben van het langzaam doen s ochtends, dit wordt niets
CUE AND ZE GERMAN, SITTIN IN A TREE
K I S S I N G
Zekerquote:
Ik ben benieuwd! Wordt vast net zo leuk als bij mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
totaal niks nog, terwijl echt iedereen zegt dat het van beide vrijdag zwaar overduidelijk was..
en ik ben lekker doemdenker dus denk gewoon dat het faalt :p
en ondertussen maak ik nog lekker last minute een verslag, heerlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag hierin een (de uitslag van een) zwangerschapstest![]()
[ afbeelding ]
BH? Of viel dat onder aangekleed?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
Aangekleed, bakje yoghurt, tanden gepoetst, mascara, vergeet ik nog wat
JA MAAR WIJ SNAPPEN ER NIETS VANquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
Altijd handig als mensen zeggen "zus en zo is niet op de site te zien" Ja welke site.. welke plek.. doe eens informatie geven mensen!!!!
Valt beide onder aangekleed bij mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
BH? Of viel dat onder aangekleed?
Deo anders?
Heb je die papieren al ingeleverd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
Aangekleed, bakje yoghurt, tanden gepoetst, mascara, vergeet ik nog wat
Ja dus? Je hoeft het niet te snappen om meer informatie te geven!!quote:
Dan zit het vast wel snorquote:Valt beide onder aangekleed bij mij
Ja, de helft blijkbaarquote:
Kon Crutch je dat weer eens niet vertellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
Wist ik veel dat ie het tweede contract ook wilde hebbenIk dacht DIE IS VAN MIJJJJJJJJJJ VAN MIJJJJJJJJ en niemand heeft me dat verteld ook terwijl ik clueless ben
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de helft blijkbaarKreeg gisteren een mailtje.
Dus nu heb jij geen kopie van het contract?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
Wist ik veel dat ie het tweede contract ook wilde hebbenIk dacht DIE IS VAN MIJJJJJJJJJJ VAN MIJJJJJJJJ en niemand heeft me dat verteld ook terwijl ik clueless ben
Dan doe je het toch niet / ander keertje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:53 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg een brief van de Randstad dat ze een kopie van mijn nieuwe ID willen hebben omdat m'n ouwe bijna verlopen is. JA DAAHAAG. Ik heb wel wat beters te doen.
Ja ik zocht al maar er is niets wat mij kan verblijden. Kan ook moeilijk een pak yoghurt meenemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:52 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
Naar mijn weten is die ook voor jou, maar goed.
Neem wat eten mee ofzo, want je krijgt geheid honger.
Sebastiaan!quote:
Ik doe het gewoon niet. Zeikerds.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet / ander keertje.
Granny en een mesje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Doeeeeeiiiiiiiiiiii doeeeeiiiiiiiiii als je je verveelt Cue, kom me aflossen.
Dag Crutch
"Vind je het erg als ik even ga douchen terwijl je de badkamer schoonmaakt?"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Hmm.. heb vanmiddag wel vrij genomen, maar als ik dan thuiskom is m'n schoonmaker nog 2 uur bezig. Vind ik ook zo vaag. Zeker om dan in bed te gaan liggen
We hebben het in onze berichten naar elkaar wel eens over seks. Maar vanmorgen was ik te moe om er wat leuks neer te zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
"Vind je het erg als ik even ga douchen terwijl je de badkamer schoonmaakt?"
Zijn er mannen met wie je het niet over seks hebt? Of met wie je niet aan seks doet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hebben het in onze berichten naar elkaar wel eens over seks. Maar vanmorgen was ik te moe om er wat leuks neer te zetten
Ja schat, riep je!?quote:
Haha die zijn er zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Zijn er mannen met wie je het niet over seks hebt? Of met wie je niet aan seks doet?
Seriously?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan me enorm storen aan mensen die met een rolkoffer naar hun werk gaan. Er zit alleen een laptop in, waarom til je je tas niet gewoon op?
Echt bijna iedereen doet het hier op kantoor. Vooral managers. Alsof het een soort statussymbool isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Seriously?
Dat is alleen voor als je op vakantie gaat imho. Zeker van die kneuzen die ook hun telefoon in een tasje met klitteband aan hun riem hebben hangen?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ik sleep ook zo'n laptop tas mee, maar soms, na een dagje vergaderen (lees: notulen, stukken, planningen en andere bagger verzamelen) wenste ik soms wel dat er wielen op zaten!
Crumplerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ik sleep ook zo'n laptop tas mee, maar soms, na een dagje vergaderen (lees: notulen, stukken, planningen en andere bagger verzamelen) wenste ik soms wel dat er wielen op zaten!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
God schiep de dag, en wij sleepten ons er doorheen.
Zo kan ik me er ook wel doorheen slepen!quote:
Door de dag heen slependerwijsch makkelijk bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Zo kan ik me er ook wel doorheen slepen!
Ik heb een hele onhippe Targus.quote:
Zien!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn gister foto's gemaakt van het dansenTerwijl ik pal vooraan stond
Plaatsen svpquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn gister foto's gemaakt van het dansenTerwijl ik pal vooraan stond
Ik heb een McGregor prive.quote:
Headlining:quote:
Over de cookies en dat het oneerlijk is dat Fok! dit eerst aan haar gebruikers moet aanbieden en laten accepteren alvorens verder te gaan.quote:
Oh, Fok.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Over de cookies en dat het oneerlijk is dat Fok! dit eerst aan haar gebruikers moet aanbieden en laten accepteren alvorens verder te gaan.
http://nos.nl/artikel/380345-nieuwe-regels-voor-cookies.htmlquote:Kritiek
Niet alle websites zijn blij met de nieuwe regels. De website Fok.nl weert internetters als ze geen toestemming geven voor cookies.
Volgens de site is het onwerkbaar om zonder cookies een site in de lucht te houden. Fok.nl kan dan bijvoorbeeld geen video's van YouTube meer plaatsen, omdat YouTube een cookie plaatst om het bereik van video's te meten.
Trying is the first step towards failure!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
It's hard to remember the people we used to be and it's even harder to picture that you're not here next to meeeeeeeee
You say it's too late to make it, but is it too late to tryyyyy
Vandaar dat je alleen ochtendseks kon hebben met BBQ-manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben heb ik altijd een overdreven saamhorigheidsgevoel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vandaar dat je alleen ochtendseks kon hebben met BBQ-man
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vandaar dat je alleen ochtendseks kon hebben met BBQ-man
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Trying is the first step towards failure!
Do or do not. There is no try!
Nerdalert!
Geen ochtendhumeurtje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef MohMi het volgende:
[..]Dat, en het feit dat het risico op onderbraken stukken kleiner was
Je weet ze ook wel weer uit te kiezen. Van alle mannen kies je net die ene die niet van onderbraken houdtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef MohMi het volgende:
[..]Dat, en het feit dat het risico op onderbraken stukken kleiner was
Raar genoeg niet nee. Ben normaal gesproken extreem spastisch wat betreft mensen laten slapen, maar dit vond ik zowel in dronken als in kater-staat primaquote:
Ik wilde mijn horizon eens verbredenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet ze ook wel weer uit te kiezen. Van alle mannen kies je net die ene die niet van onderbraken houdt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Raar genoeg niet nee. Ben normaal gesproken extreem spastisch wat betreft mensen laten slapen, maar dit vond ik zowel in dronken als in kater-staat primaMoet hem alleen nog even elren om koffie te zetten als hij eerder wakker is dan ik, maar dat komt wel goed.
Zorg maar eerst dat ie nog een keer in je bed komt te liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Raar genoeg niet nee. Ben normaal gesproken extreem spastisch wat betreft mensen laten slapen, maar dit vond ik zowel in dronken als in kater-staat primaMoet hem alleen nog even elren om koffie te zetten als hij eerder wakker is dan ik, maar dat komt wel goed.
Moet je stoppen met negermuziek luisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:
Ik haat het zo als sommige zangers dit zingen;
You can call me daddy even tho you ain't my daughtaaaaa
"Come to daddy"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:
Ik luister niet alleen maar negermuziekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet je stoppen met negermuziek luisteren
Luister dan ook naar fatsoenlijke muziek!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:
Jij met je death metal die klinkt alsof er drie nauwelijks levensvatbare foetussen door de blender worden gedraaidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Luister dan ook naar fatsoenlijke muziek!
Ik kan 'Fisted to the point of regurgitation' aanraden. Van Annotations of an Autopsy. Lekker nummertje (hihi) om de dag mee te beginnen!
Maar die tekst!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Jij met je death metal die klinkt alsof er drie nauwelijks levensvatbare foetussen door de blender worden gedraaid
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij met je death metal die klinkt alsof er drie nauwelijks levensvatbare foetussen door de blender worden gedraaid
Ga ik zo luisteren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Luister dan ook naar fatsoenlijke muziek!
Ik kan 'Fisted to the point of regurgitation' aanraden. Van Annotations of an Autopsy. Lekker nummertje (hihi) om de dag mee te beginnen!
Doe maar niet!quote:
Je schoonmaker? Wat had je dan gewild, dat hij lekker languit op je bank zou liggen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Stom.. m'n slaafje is druk en daardoor kortaf aan de telefoon
Ho, volgende keer wordt zijn bedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat ie nog een keer in je bed komt te liggen(nee, ik verwacht niet dat dat moeilijk zal worden, maar toch )
Beste omschrijving voor metal EVERquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je schoonmaker? Wat had je dan gewild, dat hij lekker languit op je bank zou liggen?
Nee m'n slaafje op het werkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
Je schoonmaker? Wat had je dan gewild, dat hij lekker languit op je bank zou liggen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef MohMi het volgende:
Ho, volgende keer wordt zijn bedIk ga niet twee keer achter elkaar voor beroerde huisvrouw spelen.
Alleen vanwege de nekklachten zou ik al niet meer bij je terug komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tevens heb ik maar één goed hoofdkussen waarvan ik niet in staat bleek deze te delen
En de dekens wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef MohMi het volgende:
Tevens heb ik maar één goed hoofdkussen waarvan ik niet in staat bleek deze te delen
Zou de mildste reden waarom een scharrel niet meer terugkomt. Ik bespeur persoonlijke groei!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen vanwege de nekklachten zou ik al niet meer bij je terug komen
Die kan ik zelfs al niet delen.. ja wel delen, maar dan werkt het toch niet helemaal. Teveel bewegingquote:
Dit zijn verhalen die ik wél wil horenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zou de mildste reden waarom een scharrel niet meer terugkomt. Ik bespeur persoonlijke groei!
Met mijn ex regelmatig snachts ruzie gehad als ik in mijn slaap zijn deken pikte en boos werd als ie die terug wilde pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kan ik zelfs al niet delen.. ja wel delen, maar dan werkt het toch niet helemaal. Teveel beweging
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef MohMi het volgende:
Met mijn ex regelmatig snachts ruzie gehad als ik in mijn slaap zijn deken pikte en boos werd als ie die terug wilde pakken
Deed mijn ex ook altijd. En dan ging de kat ook nog de kamer binnensluipen en mijn voeteneind inpikken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Met mijn ex regelmatig snachts ruzie gehad als ik in mijn slaap zijn deken pikte en boos werd als ie die terug wilde pakken
Er staat ergens in SEX nog wel een topic met faalverhalen en mijn bijdrage daaraanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit zijn verhalen die ik wél wil horen
Voor de draad ermee!
Mijn kat komt dus niet op slaapkamer. Ben dol op het beestje maar van mijn slaapruimte blijft ie afquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Deed mijn ex ook altijd. En dan ging de kat ook nog de kamer binnensluipen en mijn voeteneind inpikken.
GVD, SEX kan ik op mijn werk niet lezen. Moet ik wachten tot ik thuis benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er staat ergens in SEX nog wel een topic met faalverhalen en mijn bijdrage daaraan![]()
Ik snap sowieso niet zo goed dat ik door mijn blunders nog niet angstaanvallen krijgt zodra een man zijn kleren begint uit te trekken![]()
Niet nee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
GVD, SEX kan ik op mijn werk niet lezen. Moet ik wachten tot ik thuis ben
xD Ik zal zo eens voor je kijken of ik iets kan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
GVD, SEX kan ik op mijn werk niet lezen. Moet ik wachten tot ik thuis ben
Nee, die van ons mocht ook niet, maar er was geen tegenhouden aan. Hij MOEST en ZOU op MIJN stukje voeteind slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn kat komt dus niet op slaapkamer. Ben dol op het beestje maar van mijn slaapruimte blijft ie af
Moet je KPD eens proberenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, dat filter hier werkt iets té goed, naar mijn mening
quote:TS weet niet waar te beginnen maar doet een poging:
Eerste keer dat ik mijn eerste vriendje pijpte, ging alles beter dan verwacht. Hij blij, ik blij, fijnfijn.
Toen ik savonds thuiskwam (ik was in de vroege middag bij hem geweest) en in de spiegel keek, bleek dat bij mijn bovenste voortanden, een enorme schaamhaar fier naar buiten zwaaide zodra ik mijn lippen enigszins van elkaar durfde te halen.
Tevens een nieuw vriendje eens proberen te verwennen met mijn handen. Ik was echter zo zenuwachtig dat ik niet door had dat ie klaarkwam en daardoor vrolijk zijn lamp, muur en eigen ogen onderspoot. Het is niks geworden tussen ons![]()
Deur dichtdoen vond je een te progressieve methode..?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, die van ons mocht ook niet, maar er was geen tegenhouden aan. Hij MOEST en ZOU op MIJN stukje voeteind slapen.Het was echt een klootzak-kat.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef MohMi het volgende:
Hier twee, niet van scharrels maar wel niet succesvolle relaties
[..]
Dat valt best mee toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef MohMi het volgende:
Hier twee, niet van scharrels maar wel niet succesvolle relaties
xD Ik moest er smakelijk om lachenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Dat laatste is mij ook eens overkomenKutwijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |