Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Half 11quote:
Ik wou hem nog voor je kapen met de TT van jou onder de ctrl + v omdat ik wist dat jij niet snel genoeg wasquote:
Zo'n formatiekaart kost hooguit 500c.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef RavioliPunch het volgende:
VDM, Shaqiri is niet op 3421 te krijgen...
Is toch een goedkoop kaartje, kost je 300 coins ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Zat wel wat humor in tochquote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zou ik niet doen trouwens, word je niet blij van.
Ja hij fuckte mij omdat er iets met database wasquote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wou hem nog voor je kapen met de TT van jou onder de ctrl + v omdat ik wist dat jij niet snel genoeg was
Koop dan de goedkoopste op de markt en plak er een goedkoop 3-4-2-1 kaartje opquote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef RavioliPunch het volgende:
ipv dat je een speler zoekt, moet je development zoeken en dan op formatie. Of is het training?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oh ok hoe zoek je zo een kaart op
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zat wel wat humor in toch
@Ravioli moet je waar je speler kan selecteren training en dan formation.
Training.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ipv dat je een speler zoekt, moet je development zoeken en dan op formatie. Of is het training?
Training, kan wel merken dat je geen Fifa meer speeltquote:Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ipv dat je een speler zoekt, moet je development zoeken en dan op formatie. Of is het training?
Ik was gewoon leuke liedjes aan het bednekenquote:
Bed Neken.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was gewoon leuke liedjes aan het bedneken
FC Pino anthem?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was gewoon leuke liedjes aan het bedneken
Ken je woordenquote:
Fifa ligt hier nog steeds. Zit zelfs nog in mijn ps3. Zolang niemand hem wil hebben voor 20 euro, dan blijft die voor mijquote:Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Training, kan wel merken dat je geen Fifa meer speelt
Niet ontwikkeling maar trainingquote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef RavioliPunch het volgende:
Bij ontwikkeling heb je Herstel, conditie, contract en team talks, welke?
Training en dan formatie/formation. Niet naar Fuszy luisteren he.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef RavioliPunch het volgende:
Bij ontwikkeling heb je Herstel, conditie, contract en team talks, welke?
3Uur in de nachtquote:Op maandag 4 juni 2012 20:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Wanneer is de beste tijd om te handelen? Dus wanneer is het het rustigste ongeveer op de market. Rond onze tijd middernacht?
Als het hier 's ochtends is pik ik vaak wat op en dan 's avonds verkopen. Kan ook weer andersom werken omdat er nu meer aanbod is.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Wanneer is de beste tijd om te handelen? Dus wanneer is het het rustigste ongeveer op de market. Rond onze tijd middernacht?
Dan zo ongeveer ja. De beste tijd om te handelen is trouwens tijdens Happy Hourquote:Op maandag 4 juni 2012 20:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Het is pack.quote:
RW: IF Lens, ST: v Persie?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:55 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/978201
Iemand iets voor de 3 aanvallers?
Krijg je geen genoeg chem!quote:
quote:
Lens. Je zit hier bijna wel vast aan BPL wingers.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer Rus
[..]
Ja + een LW. Wie heeft niet genoeg chemistry?
In Futhead niet, link met RVP en Eriksen, dode met Fellaini. Is die met RVP zeker net te weinig dan? Anders kan alleen Sulejmaniquote:
Oh, weet ook nooit precies hoeveel links iemand nodig heeftquote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lens. Je zit hier bijna wel vast aan BPL wingers.
Geen link met Fellaini.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Futhead niet, link met RVP en Eriksen, dode met Fellaini. Is die met RVP zeker net te weinig dan? Anders kan alleen SulejmaniOf kan bpl wel.
Lens 7 chem.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Futhead niet, link met RVP en Eriksen, dode met Fellaini. Is die met RVP zeker net te weinig dan? Anders kan alleen SulejmaniOf kan bpl wel.
heb wel zin jwzquote:Op maandag 4 juni 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, als er mensen zijn (laatste tijd beetje probleem)
Vond zelf Mirallas erg tegenvallen, net als Lukaku toen ik die samen in een team hadquote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef Fuszy het volgende:
SIF ben arfa
SIF Mirallas - Lukaku - Sif ben arfa
-Gerrard - IF Fellalini - IF Sessegnon
achterhoede mag je zelf invullen.
Ses heeft echt een geweldige afstandsknalquote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond zelf Mirallas erg tegenvallen, net als Lukaku toen ik die samen in een team hadIF Sess wil ik altijd nog een proberen.
Wie moest je pijpen om dat voor elkaar te krijgen ?quote:
Dannyquote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie moest je pijpen om dat voor elkaar te krijgen ?
Nu nog een EK UI en jij bent er klaar voorquote:
Nee, gr gr de colorblind fairyquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Alstu
Nee man, VI Oranje vanavondquote:
Ik ben een faalhaas. Ik weet niet hoe je een afbeelding 60x60 moet krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu nog een EK UI en jij bent er klaar voor
VI swsquote:Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
Wat gaat de concurrentie winnen? VI oranje of studio voetbal?
Paintquote:Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik ben een faalhaas. Ik weet niet hoe je een afbeelding 60x60 moet krijgen
VI for sure! Ik vind half 11 wel kut, morgen weer 6:00 uit bedquote:Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
Studio voetbal is meer voor de serieuzerequote:Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
Is ook echt een kuttijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
VI for sure! Ik vind half 11 wel kut, morgen weer 6:00 uit bed
http://www.resizer.nlquote:Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik ben een faalhaas. Ik weet niet hoe je een afbeelding 60x60 moet krijgen
Studio voetbal is crap, kan ik mijzelf een betere analyticus noemen dan zij daar, gezien het aantal wedstrijden dat ik kijkquote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Studio voetbal is meer voor de serieuzere![]()
Ik denk VI Oranje.
Omdat het Nederland 1 is pakken ze wss nog wel wat meer kijkers.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Studio voetbal is crap, kan ik mijzelf een betere analyticus noemen dan zij daar, gezien het aantal wedstrijden dat ik kijk
RTL 4 betekent ook meer kijkers dan RTL 7quote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat het Nederland 1 is pakken ze wss nog wel wat meer kijkers.
Dat is waar ja, even vergeten dat het nu RTL4 isquote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
RTL 4 betekent ook meer kijkers dan RTL 7
Tuurlijk, zelf keek ik VI Oranje 2 jaar geleden niet omdat ik niet wist dat het op TV zou komenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat het Nederland 1 is pakken ze wss nog wel wat meer kijkers.
2x per dag VI kijken, heerlijk was dat. Vooral omdat sommige gasten (John van Lottum) de andere uitzendingen werden afgezekenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, zelf keek ik VI Oranje 2 jaar geleden niet omdat ik niet wist dat het op TV zou komenOpen deuren intrappen kunnen ze als geen beste bij Studio sport. Naast het Nederlands elftal kent niemand een ander elftal goed genoeg om over hun te praten.
Die ruzie tussen Van Breukelen en Derksenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
2x per dag VI kijken, heerlijk was dat. Vooral omdat sommige gasten (John van Lottum) de andere uitzendingen werden afgezeken. Ook met Prem was wel briljant, sowieso was het steeds wel tof.
Afrika had wel veel meer sfeer dan Polen & Oekraine
quote:
Klopt, waarom kiest de FIFA en UEFA zulke ruklanden, Brazilië heeft natuurlijk geweldige sfeer, maar daarna Rusland en Qatarquote:Op maandag 4 juni 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
2x per dag VI kijken, heerlijk was dat. Vooral omdat sommige gasten (John van Lottum) de andere uitzendingen werden afgezeken. Ook met Prem was wel briljant, sowieso was het steeds wel tof.
Afrika had wel veel meer sfeer dan Polen & Oekraine
Haha, ja ook mooi. Sowieso veel mooie fragmentenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die ruzie tussen Van Breukelen en Derksen
Russen kunnen het aardig leuk maken als het om drank en feesten gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Klopt, waarom kiest de FIFA en UEFA zulke ruklanden, Brazilië heeft natuurlijk geweldige sfeer, maar daarna Rusland en Qatar
Die Vuvuzela's waren wel wat minder ja, maar verder qua zang, dans omgeving etc.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Russen kunnen het aardig leuk maken als het om drank en feesten gaatAfrika was gewoon een complete jungle met al die oerwoud geluiden dat uit die Vuvuzela's kwam
In Rusland ligt alles 1000km uit elkaar en is er totaal geen eenheid, puur voor het geld gekozen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Russen kunnen het aardig leuk maken als het om drank en feesten gaatAfrika was gewoon een complete jungle met al die oerwoud geluiden dat uit die Vuvuzela's kwam
Als supporters zingen is het nog het mooistequote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Vuvuzela's waren wel wat minder ja, maar verder qua zang, dans omgeving etc.
Lekker warmquote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Vuvuzela's waren wel wat minder ja, maar verder qua zang, dans omgeving etc.
Afrika waren ook grote afstanden en ook niet echt eenheidquote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef diedjuh het volgende:
[..]
In Rusland ligt alles 1000km uit elkaar en is er totaal geen eenheid, puur voor het geld gekozen.
Ik dacht dat alleen Duitsers en sommige Engelsen zo speelden maar blijkbaar Nederlanders ookquote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik speel echt tegen de grootste stumper die ik ooit heb gezien. Voorin met IF valencia, UP Nani en Torres 4 keer op pace er door en dan afleggen. Ik stuur: Jij bent zoo sweaty (hij is nederlands) stuurt hij terug: jij bent een kk jood. Omdat ik Ajax tenue heb :L
Tjaah, aan landen zoals Kroatie en Hongarije willen ze het niet geven waar het wel een stuk beter is om naartoe te gaan maarja UEFA en FIFAquote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef diedjuh het volgende:
[..]
In Rusland ligt alles 1000km uit elkaar en is er totaal geen eenheid, puur voor het geld gekozen.
In Rusland komen de oerwoudgeluiden straks weer zeker, zie het in Polen ook nog wel gebeuren. Hopelijk hebben die tjappies geen geld voor kaartjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als supporters zingen is het nog het mooiste
Yep. Fifa 12 staat ook te koop en vandaag de verkoop nog op afgeketst.quote:
Whahahaha, beste moment van studio voetbal, dat wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit blijft wel een briljant moment van het WK 2010
JAN BOSKAMPquote:
Geld niet waardquote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef BDIL het volgende:
Is die EK uitbreiding nu wat beter geworden ?
Blijft echt ziek geniaalquote:Op maandag 4 juni 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit blijft wel een briljant moment van het WK 2010
Geld echt niet waard. Vind het maar waardeloos.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef BDIL het volgende:
Is die EK uitbreiding nu wat beter geworden ?
waarom?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
lekker avondje in het ziekenhuis gezeten
Bewaar het geld voor: FIFA13 - GTA V - Black Ops IIquote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Geld echt niet waard. Vind het maar waardeloos.
Wat is er gebeurd dan!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
lekker avondje in het ziekenhuis gezeten
Black Ops IIquote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bewaar het geld voor: FIFA13 - GTA V - Black Ops II
Pijnlijk..quote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
M'n pa was van zijn fiets geflikkerd en heeft zn sleutelbeen gebroken
Je bent gewoon slechtquote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Black Ops II, GTA V komt pas over minstens een jaar.
Das kut, maar hoezo hele dag in het ziekenhuis.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
M'n pa was van zijn fiets geflikkerd en heeft zn sleutelbeen gebroken
Zeg ik toch ieder jaar, maar uiteindelijk koop ik hem op de releasedagquote:
Ik had mijn pa uitgelachen, deed hij ook bij mij toen ik mijn arm brakquote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nogal ja, zag er misselijkmakend uit gewoon
Waarom niet kopen dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zeg ik toch ieder jaar, maar uiteindelijk koop ik hem op de releasedag, kan het toch niet laten. Ik ben trouwens niet slecht...
hele avond, van 6 tot half tien 10quote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Das kut, maar hoezo hele dag in het ziekenhuis.
Heb het ook me sleutelbeen gebroken, maar dat kwam door voetbal![]()
ja maar jij bent gewoon een eikelquote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had mijn pa uitgelachen, deed hij ook bij mij toen ik mijn arm brak
Koop dan ook een fatsoenlijke ipv. zo;n hipster dingquote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Pobberd het volgende:
Tering. Heb zaterdag een nieuwe bril gekregen, maar om een of andere reden zie ik de diepte niet goed. Al bijna een paar keer van de trap geflikkerd, en net schenk ik het drinken naast mijn glas
Setting spreekt me totaal niet aan eigenlijk, maar ik heb me er nog niet echt in verdiept.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom niet kopen dan?
Beetje met headset bij andere kutten, met vrienden spelen of zombies
Wie zegt dat ik een hipster bril heb. Ik heb trouwens ook altijd bijna mijn lenzen inquote:Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke ipv. zo;n hipster ding
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Pobberd het volgende:
Tering. Heb zaterdag een nieuwe bril gekregen, maar om een of andere reden zie ik de diepte niet goed. Al bijna een paar keer van de trap geflikkerd, en net schenk ik het drinken naast mijn glas
Was niet eens mijn schuld, kerel trekt mij naar beneden met voetbal aan mijn kraag, mijn hand helemaal dubbel en knakquote:Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele avond, van 6 tot half tien 10
[..]
ja maar jij bent gewoon een eikel
Haha neem lenzen manquote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Pobberd het volgende:
Dunno, meeste mensen lopen met zo'n ding.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een hipster bril heb. Ik heb trouwens ook altijd bijna mijn lenzen in
Dat zijn mensen die geen bril nodig hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, meeste mensen lopen met zo'n ding.
Heb er wel een ja, maar ik hoor er alleen maar complimentjes over. Dus fuck it. Heb hem toch bijna alleen maar thuis opquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, meeste mensen lopen met zo'n ding.
Ik had 2jaar terug me pols in de middag gebroken, deed pijn maar heb nog die dag alles kunnen doen. Was linker pols en ik ben rechts dat wel gelukkig. Maar ik kreeg de volgende dag pas te horen dat die gebroken wasquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was niet eens mijn schuld, kerel trekt mij naar beneden met voetbal aan mijn kraag, mijn hand helemaal dubbel en knaknog 5 minuten met ziekelijk pijn doorgespeeld en toen bijna jankend van het veld, zo'n pijn
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was niet eens mijn schuld, kerel trekt mij naar beneden met voetbal aan mijn kraag, mijn hand helemaal dubbel en knaknog 5 minuten met ziekelijk pijn doorgespeeld en toen bijna jankend van het veld, zo'n pijn
Dat is wel echt heel triest. Mensen die geen bril nodig hebben en dan met een bril gaan lopenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die geen bril nodig hebben
Gewoon alleen het montuur opzetten, glazen eruitquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die geen bril nodig hebben
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon alleen het montuur opzetten, glazen eruit
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
Of nepglazen, dat zie je zo vaakAl die jongens die het hebben zijn sowieso gay
ikquote:Op maandag 4 juni 2012 21:43 schreef OmniRocket het volgende:
wie wil er een potje fut?
237-0-44 40 trofeen heb ik trouwens
Het was mijn rechter, ik kon niets meer omdat ik niets met links kanquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik had 2jaar terug me pols in de middag gebroken, deed pijn maar heb nog die dag alles kunnen doen. Was linker pols en ik ben rechts dat wel gelukkig. Maar ik kreeg de volgende dag pas te horen dat die gebroken was
Hebben jullie nog geclubt na ik weg was?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:43 schreef OmniRocket het volgende:
wie wil er een potje fut?
237-0-44 40 trofeen heb ik trouwens
HAHAHAHHAHAHAHAquote:
Ik daag je uit om een potje te spelen, morgen als het schikt!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef Pobberd het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met FUT. Ik win bijna alles, dus echt leuk is het ook niet meer. Krijg ook de tering van al die flikkers die pacewhore, etc.
volgens mij zijn we van 26-23 naar 31-26 gegaan of iets in die richtingquote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hebben jullie nog geclubt na ik weg was?
ik wil je coins wel op zich.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef Pobberd het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met FUT. Ik win bijna alles, dus echt leuk is het ook niet meer. Krijg ook de tering van al die flikkers die pacewhore, etc.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef Pobberd het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met FUT. Ik win bijna alles, dus echt leuk is het ook niet meer. Krijg ook de tering van al die flikkers die pacehoere, etc.
Ik zal kijken, moet best veel doen voor woensdag.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik daag je uit om een potje te spelen, morgen als het schikt!
Speel dan even een weekje een ander spelletjequote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef Pobberd het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met FUT. Ik win bijna alles, dus echt leuk is het ook niet meer. Krijg ook de tering van al die flikkers die pacehoere, etc.
Nicequote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij zijn we van 26-23 naar 31-26 gegaan of iets in die richting
Heb de hele week vrijquote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik zal kijken, moet best veel doen voor woensdag.
Zo irritant. 'JA IK WIL JE COINS' 'DE VORIGE KEER HAD JE MIJ NIKS GEGEVEN!!" 'IK HEB NOG COINS NODIG VOOR MIJN TEAM AF TE MAKEN!!"quote:
IK KREEG NOG COISN VAN JE OUWEquote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Zo irritant. 'JA IK WIL JE COINS' 'DE VORIGE KEER HAD JE MIJ NIKS GEGEVEN!!" 'IK HEB NOG COINS NODIG VOOR MIJN TEAM AF TE MAKEN!!"
ik ben arm.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Zo irritant. 'JA IK WIL JE COINS' 'DE VORIGE KEER HAD JE MIJ NIKS GEGEVEN!!" 'IK HEB NOG COINS NODIG VOOR MIJN TEAM AF TE MAKEN!!"
Over wat voor bril gaat het nu?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
Of nepglazen, dat zie je zo vaakAl die jongens die het hebben zijn sowieso gay
Ik ben daar echt slecht inquote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter word je een clubber, je bent beter dan Rijst
Die ja, van die mensen die dat nemen terwijl ze geen bril nodig hebben en er dus neppe glazen in doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over wat voor bril gaat het nu?
Een zwarte met een dik montuur en grote glazen? If so, dan moet ik denk ik uit de kast komen
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een zwarte met een dik montuur en grote glazen? If so, dan moet ik denk ik uit de kast komen
Dan moet ik ook uit de kast komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij is te oud voor mijquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Nee, want jij hebt tenminste nog een bril nodig
Maar als jullie elkaar leuk vinden valt er misschien wat te regelen. Allebei stoppen met fut dus tijd genoeg....
Dat was het enige wat me stond, maar nu heb ik lenzen in. Die bril drukt te hard op mijn neus en dat gaat irriteren. Was vrij irritant op stage, dus zette ik hem de hele tijd af.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die ja, van die mensen die dat nemen terwijl ze geen bril nodig hebben en er dus neppe glazen in doen.
Ben druk bezig met Engels, en moet dalijk nog scheikunde gaan leren waar ik geen kut van snap. En om 22.30 VI.quote:
Wait whatquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Nee, want jij hebt tenminste nog een bril nodig
Maar als jullie elkaar leuk vinden valt er misschien wat te regelen. Allebei stoppen met fut dus tijd genoeg....
Engelsquote:Op maandag 4 juni 2012 21:52 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ben druk bezig met Engels, en moet dalijk nog scheikunde gaan leren waar ik geen kut van snap. En om 22.30 VI.
81 rating!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef RavioliPunch het volgende:
Team is af, net aan niet 5 sterren. Bij hoeveel rating heb je 5 sterren?
Je moet juist zo min mogelijk sterren willenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef RavioliPunch het volgende:
Team is af, net aan niet 5 sterren. Bij hoeveel rating heb je 5 sterren?
Inderdaad. Zo makkelijk. Enige vak waar ik moeite mee heb is scheikunde.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Überhaupt moeite hebben in de onderbouw![]()
![]()
![]()
Slapend gehaaldEn af en toe Hw maken, mooie tijden
Nouja, ik ben toch echt bezig met een eindsprint nu om over te gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Überhaupt moeite hebben in de onderbouw![]()
![]()
![]()
Slapend gehaaldEn af en toe Hw maken, mooie tijden
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn hier mensen met leuke 3-5-2-teams? Niet al te duur?<100k ofzo.
ik spam graag. En bedankt.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je al 3x laten zien vandaag.
Wel een leuk team
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nouja, ik ben toch echt bezig met een eindsprint nu om over te gaan
My thoughts exactly.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar, als je dat nu al hebt suc6 in de 4de en eventueel 5HAVO/6VWO
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Tof. Aimar is ook echt een baas.quote:
Dat is wel heel erg slechtquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nouja, ik ben toch echt bezig met een eindsprint nu om over te gaan
Eredivisie bronsquote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wiskundequote:
quote:
Die heb ik al in 4-5-1. Verder Németh > iedere bronzen spits uit de EL.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Eredivisie brons
Malki-El Hasnaoui
Messaoud
Beasts![]()
![]()
Haal de IF's er dan uitquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik al in 4-5-1. Verder Németh > iedere bronzen spits uit de EL.
Lindgren vindt mijn team tof. Ik vind Lindgren tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof. Aimar is ook echt een baas.
Ik kopieer wat van je inspiratie.Heb namelijk Luiz en Luiz al in een team.
Ja. Heb vooral moeite met WisBquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wil je een Economisch profiel gaan kiezen?
Gemixt boekquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan jij wisB hebben? Je zit toch in de derde?
Ik zit ook in de derde, maar heb gewoon wiskunde B opdrachten hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan jij wisB hebben? Je zit toch in de derde?
Wel als je een 4 staatquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Vind ik ook moeilijk, maar je blijft niet alleen op Wiskunde zitten lijkt mij
Deze jaquote:
Koop een Grafisch Rekenmachine, Dan wordt alles een stuk makkelijkerquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik zit ook in de derde, maar heb gewoon wiskunde B opdrachten hoor
lijkt me sterk dat je blijft zitten op een paar wisB opgaven en vooral nu ze nog makkelijk zijnquote:
Voor jou makkelijk, voor mij nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat je blijft zitten op een paar wisB opgaven en vooral nu ze nog makkelijk zijn
In de 3de moeite hebben, dan kan je beter gewoon een niveautje lager pakken maarjaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat je blijft zitten op een paar wisB opgaven en vooral nu ze nog makkelijk zijn
toen was het makkelijk ja, nu fucking achterlijk. Daarom dacht ik in de derde dat ik ook wel wisB aankonquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor jou makkelijk, voor mij niet
E&M met M&O en Duits kies ikquote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef el-blanchito het volgende:
Nu nog ff bikkelen, straks E&M kiezen met Spaans en Maatschappijwetenschappen als je die kans hebt
Heb je IF Vidal nou nog steeds nietquote:
idd. en als je moeite hebt met de wisb dingen zorgen dat je hoge cijfers haalt voor de wis a onderdelen.. ^quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
In de 3de moeite hebben, dan kan je beter gewoon een niveautje lager pakken maarja
Aardrijkskundequote:
Ik ook haha, maar ik bleef niet zitten, ik moest in de vakantie alles wat ik niet gemaakt had (alles dus) in gaan halen om over te gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Ik bleef op Grieks en Latijn zitten. Ik stond een 2 en een 3 en ik was er trots op
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd. en als je moeite hebt met de wisb dingen zorgen dat je hoge cijfers haalt voor de wis a onderdelen.. ^
Nee, had voor andere team spelers gekochtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je IF Vidal nou nog steeds niet
Kies ik niet, heb je niks aan voor mijn richtingquote:
Gemixte toetsen ookquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd. en als je moeite hebt met de wisb dingen zorgen dat je hoge cijfers haalt voor de wis a onderdelen.. ^
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar jij bent meerbegaafd dus dat is oneerlijk.
ja man, beetje chillend kansrekenen enzo wiskunde a, simpel hoge cijfers halen. beetje leren en minimaal een 5 halen voor de wisb dingen en klaar ben je.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kies ik niet, heb je niks aan voor mijn richting
Ik ging toch naar een andere schoolquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik ook haha, maar ik bleef niet zitten, ik moest in de vakantie alles wat ik niet gemaakt had (alles dus) in gaan halen om over te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |