De lelijke gestures die je her en der ziet.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Spannende voorspelling, wat deed je dat vermoeden?
Nintendo met zijn Wii U ftwquote:Op maandag 4 juni 2012 19:58 schreef Fruitsalade het volgende:
Microsoft wint de e3 in ieder geval niet, of Nintendo en Sony moeten het wel heel hard verneuken
dit heeft ook allemaal niets met games te maken gehadquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
Ik denk serieus dat ik te oud word voor games. Doet me allemaal vrij weinig wat ik tot nu toe heb gezien...
Ik zie nog duizend keer liever Translator Guy notities maken van hoe Ravi Drums op de kont van Cammy trommelt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:58 schreef Fruitsalade het volgende:
Microsoft wint de e3 in ieder geval niet, of Nintendo en Sony moeten het wel heel hard verneuken
RE6 was wel coolquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
Ik denk serieus dat ik te oud word voor games. Doet me allemaal vrij weinig wat ik tot nu toe heb gezien...
Daar hoef je ook niet oud voor te zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
De nieuwe tomb raider zag er wel vet uitquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
Je behoort gewoon niet meer tot de doelgroep van dit soort games, er is genoeg anders gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
"Thanks to WTC for the inspiration"quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef damirovic het volgende:
"After ten years of developing our engine, we can now make our buildings collapse"
Mensen die nu nog een Nintendo console halenquote:
Omdat CoD op een publiek van 12 jaar en jonger mikt....quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Supertolll het volgende:
Waarom staat her en der:
--> snipe
--> use
Dat wel!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De nieuwe tomb raider zag er wel vet uit
Weet niet, hij charged sowieso ietsquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Supertolll het volgende:
Waarom staat her en der:
--> snipe
--> use
Want? Moet ik perse altijd dit soort crappy games spelen?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mensen die nu nog een Nintendo console halen
Ja het is echt allemaal op 14-16-jarigen gericht. RE en South Park kunnen eventueel nog vanwege cult.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je behoort gewoon niet meer tot de doelgroep van dit soort games, er is genoeg anders gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |