Dat is minder ernstig als in Maastricht aankomen en uitvinden dat de auto in Utrecht staatquote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Rubenr3 het volgende:
Geweldig, kom je in Leeuwarden blijkt de auto in Groningen te staan. Nu maar op weg naar Groningen
Zou een bonus moeten verdienen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef Dimitri_ het volgende:
De fout lag dus bij EW, zij hadden het verkeerde adres doorgegeven. Puur ter controle vroeg hij het even na aan de klant.
Je mag gewoon eerder komen hoor, werd tegen mij zelfs gezegd aan de telefoonquote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef enpe het volgende:
Morgen weer naar de snelweglocatie en tussen 14:00 en 16:00 afleveren, blijft me een raadsel die gezette tijden daar. Ben waarschijnlijk veel te vroeg dus dat wordt uurtjes pakken bij de McDonalds.
Bij mij nietquote:Op maandag 11 juni 2012 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver, niks
[..]
Je mag gewoon eerder komen hoor, werd tegen mij zelfs gezegd aan de telefoon
Nou lekker is ze niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik krijg dan zo'n beeld voor me van een nogal uhm.. Mannelijk meisje?
Jij niet wil je zeggen??!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha ja jij hebt er verstand van.
Volgens mij snapt irritatie hem niet helemaal...quote:
Afgelopen winter was ik bij zo'n project van AR en daar liepen ook wel een aantal hertjes rond hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef dery1990 het volgende:
Lekkere vrouwelijke hikers zijn er echt wel hoor! Ze zijn zeldzaam...maar ze zijn er wel!
Wacht... Bedoel je met hertjes het positief of negatief?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Afgelopen winter was ik bij zo'n project van AR en daar liepen ook wel een aantal hertjes rond hoor
Positiefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:55 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Wacht... Bedoel je met hertjes het positief of negatief?
In die boerengaten in het noorden misschien, maar in de grote stad niet iigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:28 schreef Viezze het volgende:
Wat is er mis met hertjes? Hele normale uitdrukking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |