Vanaf daar vertrekt mijn bus naar Hilversum dus ik moet wel haha.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon meteen naar WD-plantsoen lopen. Luie mensen die naar Veluwezoom gaan!!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:55 schreef dery1990 het volgende:
Ehm iemand die weet hoe ik de tankklep van een insignia openkrijg? Hehe
Kan je vanaf Hilversum rechtstreeks naar Groningen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vanaf daar vertrekt mijn bus naar Hilversum dus ik moet wel haha.
Ja 1 keer per uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan je vanaf Hilversum rechtstreeks naar Groningen?![]()
Dan mag het nog
Als je van Lelystad naar Groningen reist, wordt die Qliner iets minder prettig. Toen Connexxion daar nog reed waren het ook van die rammelbakken. Hoe het nu is weet ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaat tochmaar tot Zwolle? Vanaf Lelystad kan je wel met de bus trouwens
Heb dat een keer naar Heerenveen gedaan voor EW. Moest in Lelystad vlakbij een halte van die Interliner zijn en in Heerenveen ook. Duurde een tijdje, maar is op zich best relaxed. Zonder overstap en die Interliners zijn best prima.
Knopje in de bestuurdersportier, maar dat is nu al te laat denk ik..quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:55 schreef dery1990 het volgende:
Ehm iemand die weet hoe ik de tankklep van een insignia openkrijg? Hehe
Nee, er zat helemaal geen tankknop in de auto... Je kon de klep van buiten gewoon indrukken en dan ging hij open. Ik zat inderdaad wel een tijdje te zoeken naar een knopquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Knopje in de bestuurdersportier, maar dat is nu al te laat denk ik..
Haha ik wilde dat nog voorstellen maar ik dacht dat je het al had geprobeerd. Ik heb daar ook een keer een tijdje naar moeten zoekenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Nee, er zat helemaal geen tankknop in de auto... Je kon de klep van buiten gewoon indrukken en dan ging hij open. Ik zat inderdaad wel een tijdje te zoeken naar een knop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |