Daarom moet je in leeuwarden ook zeggen dat je al in mantgum bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nu op het station in Leeuwarden aan het wachten op de trein naar Mantgum. Dacht, ik bel alvast even naar Wieuwert. Moet weer bellen als ik er ben, "anders vergeten we het gegarandeerd". Dus zo in de trein maar even bellen, anders sta ik daar zo lang..
Waar in Schiedam?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef joppie_saus het volgende:
Nou morgen drie ritten. Groningen naar Wiuwert, daar wisselen en door naar Den Haag en dan Schiedam naar Barneveld.
Oh, net van Groningen naar Meppel geen last van gehad. En zo meteen terug naar Groningen ook niet, dat doen we netjes op de fietsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:11 schreef Rubenr3 het volgende:
Fijn is dat, stroomstoring t.h.v. Meppel waardoor de seinen het niet doen en de trein stapvoets moet rijden..
Daar kan je op de bus stappen die naar mijn huis rijdtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kethelplein, bij Metrostation 'Vijfsluizen'.
Waarom heeft jou naam zo'n gay kleur?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
Ach schei uit. Wat wil je meer dan? Dat zijn gewoon behoorlijke ritten voor EW hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |