Gerucht: XBOX 1440!quote:
Alsof ik een 720 ga overwegen als je ziet dat MS de laatste jaren geen enkele focus meer heeft voor games...quote:
Daar liggen wij niet wakker van of jij hem koopt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alsof ik een 720 ga overwegen als je ziet dat MS de laatste jaren geen enkele focus meer heeft voor games...
Wii Uquote:Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef tuut-chips het volgende:
Ik was hardcore 360 fanboy maar ik koop een PS4 of een dikke gamepc
Nou om eerlijk te zijn zit ik nu ook zo te denken.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef tuut-chips het volgende:
Ik was hardcore 360 fanboy maar ik koop een PS4 of een dikke gamepc
Het is ook niet mijn bedoeling om jullie nachtrust te verstoren met mijn uitlatingen...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar liggen wij niet wakker van of jij hem koopt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef Gramulanion het volgende:
Wel jammer dat niemand uit het publiek dingen begint te roepen naar die XBox.
Ik ben sinds ongeveer 4 maanden overgestapt op PC gamen. Ik ben om. Ik koop een PS4 voor de exclusives en speel de rest op pc.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:15 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn zit ik nu ook zo te denken.
Als de volgende Xbox ook echt meer deze richting gaat, dan ga ik echt op de PC gamen.
Sowieso overstappen op PC gamen. Wacht maar totdat je Planetside 2 gameplay ziet negerquote:Op maandag 4 juni 2012 19:15 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn zit ik nu ook zo te denken.
Als de volgende Xbox ook echt meer deze richting gaat, dan ga ik echt op de PC gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |