Prachtig nummer inderdaad Youngstown. Ik wist eerst niet waar het nummer over ging toen ik het album Tom Joad luisterde maar na dit stuk op Nederland 2 wel. Ook My Hometown is ongeveer gelijk als dit nummer. somber maar daarentegen erg mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Interessant..
Ik krijg echt elke keer weer kippenvel van Youngstown.
Dit was ook een beetje mijn gevoel naderhand..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:07 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond het wel leuk maar dat was het ook wel, bovendien dacht ik dat het een uur over Springsteen ging.
Nu vind ik het ook megaboeiend wat er in de VS gebeurt, Bruce is een leuk extraatjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:07 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond het wel leuk maar dat was het ook wel, bovendien dacht ik dat het een uur over Springsteen ging.
En hoe open je dan je show:quote:
Ik hoop het, en dan mag hij Jersey Girl ook wel meenemen wat mij betreft..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Bruce is moe. Of hij laadt zich op voor een nieuwe Europese tour
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Bruce is moe. Of hij laadt zich op voor een nieuwe Europese tour
+1. Ik zou Bruce best wel bijvoorbeeld in een zaal als de Ziggodome willen zien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:10 schreef BartUlft het volgende:
https://twitter.com/greasylake/status/264471843048681472
Geruchten, geruchten, geruchten. Maar ik hoop zooooooo op een nieuwe Europese tournee!!
Mooi stukquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De mooiste saxofoonsolo allertijden verklaard.
Guus Meeuwis doet er wat stadion concerten, verder staan daar weinig artiesten volgens mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:36 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit van concerten daar gehoord
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:10 schreef fruityloop het volgende:
Op stone pony werd deze persoon ook wel wat weggehoond, maar zijn genoemde datum in Parijs wordt al op die andere site genoemd, alhoewel ook daar nog met enig voorbehoud. Het zoú dus kunnen..![]()
Maar goed, een beetje (Bruce) hoop in bange dagen is nooit weg, en zijn full band Devils & Dust uitvoering van een paar avonden geleden, mag hij wel meenemen wat mij betreft.
U roept, wij draaien..quote:Op woensdag 14 november 2012 08:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
filmpje?
Ik twijfel natuurlijk of ik er naartoe zou willen, ik die tyfushekel heeft aan concerten met meer dan 5000 mensen....
Godver, ik had al zon vermoeden dat ze hem zo zouden spelenquote:Op woensdag 14 november 2012 08:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
U roept, wij draaien..
En als je in de pit staat vooraan, merk je de die overige 45.000 man achter je niet echt hoor. Tenzij Bruce roept dat ze van hun lazy ass af moeten komen, dan trilt het stadion wel eens wat.
quote:5-16 Croatia - Zagreb - Maksimir (to be confirmed)
5-18 Greece - Athens - Karaiskakis
5-20 Turkey - Istanbul - Sukru Sarakoglu
5-23 Spain - Zaragoza - Romareda
5-25 Spain - Valencia - Mestalla
5-26 Spain - Valencia - Mestalla (if sold out 1st date)
6-06 Germany - Hamburg - Nordbank
6-09 Belgium - Liege - Dufrasne
6-10 Netherlands - Eindhoven - Philips
6-12 Italy - Genova - Ferraris
6-13 Italy - Padova - Euganeo
6-16 Spain - La Coruna - Municipal
6-20 Germany - Saarbrucken - Ludwigspark
6-24 Austria - Wien - Happel
6-26 Polonia - Warsaw (to be confirmed)
6-29 France - Paris - De France
7-01 Germany - Dresden - Gluckgas
7-03 Hungary - Budapest - Puskas (to be confirmed)
7-06 UK - London - Wembley
7-07 UK - London - Wembley (if sold out 1st date)
7-10 Ireland - Killarne - Fitzgerald
7-12 Ireland - Dublin - Croke Park
7-13 Ireland - Dublin - Croke Park (if sold out 1st date)
7-14 UK - Edimburgh - Murrayfield
7-16 UK - Newcastle - St.James
7-19 Finland - Helsinki - Olympic
7-20 Finland - Helsinki - Olympic (if sold out 1st date)
7-23 Sweden - Solna - Rasuna
7-24 Sweden - Solna - Rasuna (if sold out 1st date)
7-26 Norway - Trondheim - Lerkendal
7-30 Italy - Napoli - Plebiscito Square
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |