Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Na 608 topics heb je wel eens een dubbele jaquote:
En dat is fout?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Pobberd, bij jou staat er tevens in the beginning
2-1 winst voor Pinoquote:Op maandag 4 juni 2012 18:06 schreef Thorb het volgende:
Pino gewonnen? Dat vind ik dan wel grappig, omdat die andere zichzelf zo goed vonden
Dat klopt. Wij hebben een nieuwe parel op Any gevonden door dit potjequote:Op maandag 4 juni 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst was zeker hun any, dan vraag je er ook om.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat klopt. Wij hebben een nieuwe parel op Any gevonden door dit potje
In 2000 was ik naar Nederland - Denemarken geweestquote:Op maandag 4 juni 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
Netjes OmniMijn moeder heeft 8 jaar terug naar het EK in portugal 2 kaartjes voor Nederland - Duitsland gewonnen
Helaas mocht ik niet omdat ik nog maar 12 was
Nicequote:Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In 2000 was ik naar Nederland - Denemarken geweestmaar daar hadden mn vader en ik ons ingeschreven voor alle drie de poulewedstrijden.
Doe jij zo ook weer mee?quote:
Stuk of 10 wedstrijden van Cambuur, tegen de 10 wedstrijden van Heerenveen (lekker chill in de logè van mijn pa zijn werk) Richting de 40x naar Feyenoordquote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef Pobberd het volgende:
Zijn jullie trouwens al naar veel wedstrijden geweest? Ik ben een keertje naar Nederland-Mexico geweest, Feyenoord-Roda, Feyenoord-Heerenveen en naar Jong Oranje - Jong Japan. Veel verder dan de Trendwork Arena kom ik dus niet
8 jaar een seizoenskaart van RKC gehad en regelmatig naar Feyenoord geweest.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef Pobberd het volgende:
Zijn jullie trouwens al naar veel wedstrijden geweest? Ik ben een keertje naar Nederland-Mexico geweest, Feyenoord-Roda, Feyenoord-Heerenveen en naar Jong Oranje - Jong Japan. Veel verder dan de Trendwork Arena kom ik dus niet
Honderden AZ wedstrijdenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef Pobberd het volgende:
Wel nog een keertje stadiontour gehad op Anfield
Heb ik ook als ik naar Feyenoord ga, ik moet 240km heen en 240km terug en trein is duur en auto heb ik nietquote:Op maandag 4 juni 2012 18:13 schreef Pobberd het volgende:
Ik wil ook vaker naar Feyenoord, maar moet helemaal van Zuid-Limburg komen en steeds met de trein is ook best duur. Ben ook pas 15 en heb niet echt iemand die met mij mee zou gaan
Nee hoor, maar wij braggen niet de heletijd hier..quote:
We zitten op dit moment in een dipje. Al speelden we 2 dagen terug dan was het tenminste nog een leuke wedstrijd geweest.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek. Jullie voelden je beter dan Pino en als zij dan winnen...
Als m'n meisje terug is gaan we wel clubben. Zal wel even vragen of ze komtquote:
Helaas begonnen ze goed te presteren toen ik op mezelf ging wonen en het niet meer kon betalen. Ik ben een echte slechte-tijden supporter. Ben wel naar Keulen geweest voor de wedstrijd tegen Aachen, thuis wedstrijd tegen aachen ook gedaan, thuis wedstrijd tegen Sporting Lissabonquote:
Die andere club zitook vol met FC Neuzenvreugd aanhangers of niet? Dan krijg je dat hé. Net als met van der Wiel die twitterde 020isdebaasin010quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wij braggen niet de heletijd hier..
Pino - Dutchies was hetquote:
Ik zit er ook in jaquote:Op maandag 4 juni 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die andere club zitook vol met FC Neuzenvreugd aanhangers of niet? Dan krijg je dat hé. Net als met van der Wiel die twitterde 020isdebaasin0104-2 de deksel op de neus
hij twittert liever dan dat hij voetbalt
M'n meisjequote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als m'n meisje terug is gaan we wel clubben. Zal wel even vragen of ze komt
Die wedstrijd tegen Sporting Lissabonquote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas begonnen ze goed te presteren toen ik op mezelf ging wonen en het niet meer kon betalen. Ik ben een echte slechte-tijden supporter. Ben wel naar Keulen geweest voor de wedstrijd tegen Aachen, thuis wedstrijd tegen aachen ook gedaan, thuis wedstrijd tegen Sporting Lissabon
WTF, een echte man vraagt niet of ze komt, een echte vent draagt er zorg voor dat ze komt!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als m'n meisje terug is gaan we wel clubben. Zal wel even vragen of ze komt
Ja maar jij loopt niet de hele tijd te braggenquote:
Pino ben ikquote:
Paar potjes ANY om je skills aan te scherpen kan geen kwaadquote:Op maandag 4 juni 2012 18:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kom op man, wij waren gewoon beter.
GJE, blijf ik op any of CAM?
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2012 18:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kom op man, wij waren gewoon beter.
Nu al? Beetje fatsoenlijke club heeft dat pas na een winstreak van >50quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
We zitten op dit moment in een dipje. Al speelden we 2 dagen terug dan was het tenminste nog een leuke wedstrijd geweest.
Nope.quote:
Speler van Pinoquote:
Nu ook nog triest gaan doen ook hèquote:
precies op dezelfde manier van onze 'kutgoal'quote:
Het waren toch ook 2 kutgoals? Jullie hebben alleen gewoon gewonnen door jullie goede ANY Jij bijvoorbeeld was totaal onzichtbaar, Alleen 1 vrije trap uitgelokt.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu ook nog triest gaan doen ook hè
Zielig hoor
FC Dutchies, toch rijst?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wie is ons?
moet ff FC pino leaven dan
Helemaal onzichtbaar inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het waren toch ook 2 kutgoals? Jullie hebben alleen gewoon gewonnen door jullie goede ANY Jij bijvoorbeeld was totaal onzichtbaar, Alleen 1 vrije trap uitgelokt.
One love no homoquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR PINO BENT!
*GO WEST - Depeche mode eronder*
Fail! Pet shop boys.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR PINO BENT!
*GO WEST - Depeche mode eronder*
Zegt nietsquote:Op maandag 4 juni 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal onzichtbaar inderdaad.
Daarom was ik MoTM
Je kan gewoon niet tegen je verlies, zondequote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
huilebalken itt, pino speelde gewoon beter imo.
En GJE de nummer 1 hypocriet ftw.
Doe nou maar rustig, het is voor Rijst ook lastig. Naar ps3 omdat het niet liep op de xbox en nu gebeurt hetzelfde alleen nog snellerquote:Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen je verlies, zonde
Ik zei toch dat jullie eerlijk hebben gewonnen. Wij waren slecht maar jullie hadden 2 kutgoals. en jij was onzichtbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen je verlies, zonde
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
Fuck off Dutchies FC you ain't got no history. 5 Europeans 18 leagues that's what we call history.
1 wedstrijd verloren vandaagquote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe nou maar rustig, het is voor Rijst ook lastig. Naar ps3 omdat het niet liep op de xbox en nu gebeurt hetzelfde alleen nog sneller
Dat is het begin van het einde. Op xbox hadden we winstreak van 50+, toen een keer verloren en van af toen is het matigquote:
Jij bent ook lekker bezigquote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe nou maar rustig, het is voor Rijst ook lastig. Naar ps3 omdat het niet liep op de xbox en nu gebeurt hetzelfde alleen nog sneller
Jullie zijn gewoon slecht!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is het begin van het einde. Op xbox hadden we winstreak van 50+, toen een keer verloren en van af toen is het matig
Onze 'kutgoal' was op dezelfde manier als die van jullie. Mijn goals was gewoon hard ingeschoten door de hele verdedigingquote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zei toch dat jullie eerlijk hebben gewonnen. Wij waren slecht maar jullie hadden 2 kutgoals. en jij was onzichtbaar
Nee, oke je bent gewoon goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onze 'kutgoal' was op dezelfde manier als die van jullie. Mijn goals was gewoon hard ingeschoten door de hele verdediging
We don't need Batman, we've got GJEquote:Op maandag 4 juni 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
Hand in hand, kameraden. Hand in hand voor FC Pino 1! Geen woorden maar daden, leven FC Pino 1!
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
Hand in hand, kameraden. Hand in hand voor FC Pino 1! Geen woorden maar daden, leven FC Pino 1!
welkomquote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef OmniRocket het volgende:
heb net contract ondertekend bij Dutchies Utd
Waarom was ik hypocriet?quote:
Ik ga schijten nu, dan ben ik presentquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
Okee mannen, straks vergeten dat we tegen vrouwen en kinderen spelen.
Ik ruil trouwens na afloop het shirtje met Quel.
Omdat het te veel werk is een rouwkaart te tekenen, doen we het maar op deze manier: dus bij deze namens de supporters van FC Pino, zoals het hoort na zo'n misselijke transfer.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef OmniRocket het volgende:
heb net contract ondertekend bij Dutchies Utd
Haters gonna hatequote:Op maandag 4 juni 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
Echt dit bedoel ik met nu voelen jullie je goed.En de xboxers die het nu opstoken zijn zolderkamer autisten. Dat weten ze zelf ook wel. DIep van binnen.
toen je niet bij ons kon gelijk zeggen dat we het niet over clubs moesten hebben hier, en nu elke dag zelf over clubs praten in dit topic.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, oke je bent gewoon goed.Wat een spoiler lees ik nu terug, erg triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Kerel, we wonnen enkel. Als je het niet gewend bent om eens te verliezen...quote:Op maandag 4 juni 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
Echt dit bedoel ik met nu voelen jullie je goed.En de xboxers die het nu opstoken zijn zolderkamer autisten. Dat weten ze zelf ook wel. DIep van binnen.
Tja, je moet het toch ergens op gooienquote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
toen je niet bij ons kon gelijk zeggen dat we het niet over clubs moesten hebben hier, en nu elke dag zelf over clubs praten in dit topic.
Dt is wat je bent. Daarom ben je ook kaal.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een spoiler lees ik nu terug, erg triest
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TR gemachtquote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
FC Pino van nassouwe ben ik van Pino bloed. Den FC Pino getrouwe ben ik tot in den dood. Een prinse van Pino ben ik vrij onverveerd. De koning van FC Pino heb ik altijd geeerd!
TR gemachtquote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dt is wat je bent. Daarom ben je ook kaal.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe normaal man.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zij zijn nog wel grappig. Jij niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Jullie doen nu ook niet normaal. Waarom zou ik het wel doen?
Dat is waar, Rijst jaagt de meesten wel weg.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Rijst, chill gozer, straks ben je weer een paar dagen weg, en neemt het aantal kids relatief toe.
Beeh beh beeh beh! Hoor ik daar een kudde schapen?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze lopen maar wat te stoken johquote:Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |