Ik bedoel voor iets vreemds waardoor mensen starenquote:
Engels!quote:
Ja, in de olie-, gas- en grondstofwinning idd., en ook klimaatonderzoek (dat vindt hij interessanter).quote:Op maandag 4 juni 2012 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Zit daar nog werk inna z'n studie bedoel ik
Dan hoef je niet bang te zijn dat hij je ooit oud gaat vindenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Alleen voor vriendje is een aardlaag van 15 miljoen jaar oud "redelijk jong"
Welkom.quote:
Jij ook dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Je hebt ook 101 doelen in 1001 dagen.Even neuzen..
Ik kan beter nieuwe bedenken. Heb zeker de helft niet gehaald, omdat het van die domme doelen waren als: ga elke maand een keer zwemmen. Of: eet elke dag een stuk fruit. Na 2 weken kon ik die al schrappen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij ook dan?
Ik heb al heel lang niet naar de mijne gekeken
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan beter nieuwe bedenken. Heb zeker de helft niet gehaald, omdat het van die domme doelen waren als: ga elke maand een keer zwemmen. Of: eet elke dag een stuk fruit. Na 2 weken kon ik die al schrappen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dit weekend nog wat leuks gehadik kreeg een brief in de brievenbus, en m'n moeder belt: "Heb jij jezelf een brief gestuurd?"
-"Euh... nee"
"Het lijkt wel heel erg op jouw handschrift hoor"
-"Maak eens open!"
Was het dus een brief die ik vorig jaar moest schrijven aan mezelf, tijdens de laatste bijeenkomst van Startership. Echt heel grappig om te lezen'je bent nu communicatie medewerker bij Noordhoff' 'je bent druk op zoek naar een huisje' 'je moet E. niet te veel pesten'
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Hebben zij die brief zolang bewaard en nu verstuurd?
Tof!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dit weekend nog wat leuks gehadik kreeg een brief in de brievenbus, en m'n moeder belt: "Heb jij jezelf een brief gestuurd?"
-"Euh... nee"
"Het lijkt wel heel erg op jouw handschrift hoor"
-"Maak eens open!"
Was het dus een brief die ik vorig jaar moest schrijven aan mezelf, tijdens de laatste bijeenkomst van Startership. Echt heel grappig om te lezen'je bent nu communicatie medewerker bij Noordhoff' 'je bent druk op zoek naar een huisje' 'je moet E. niet te veel pesten'
Soortgelijk concept: tijdcapsules in je eigen achtertuin.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Echt leuk inderdaadSoemp, heb jij dat niet ooit via een site gedaan, dat je na verloop van tijd een e-mail krijgt van je 'geschiedenis-ik'?
Hier ook. Ik ben, nadat ik 2 uur had geslapen omdat ik ontzettend moe was, alsnog naar het sportcentrum gefietst en heb 2 uur gesport.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoef je niet bang te zijn dat hij je ooit oud gaat vinden
oeps. al heel lang niet meer naar gekeken... sommige doelen wel behaald intussen (zoals samenwonen)quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Je hebt ook 101 doelen in 1001 dagen.Even neuzen..
Ah ja dat had ik wel door inderdaad, dat het een andere studie was, maar dat schepje mee en graven maar klinkt zo tof en herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Engels!
[..]
Ja, in de olie-, gas- en grondstofwinning idd., en ook klimaatonderzoek (dat vindt hij interessanter).
Het is dus geen archeologie he? Het is juist alles van vóór er menselijk leven was. Sommige technieken worden echter ook door archeologen gebruikt (bijv. fossiele pollen onderzoek enzo). Alleen voor vriendje is een aardlaag van 15 miljoen jaar oud "redelijk jong"
Wel op tijd naar buiten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
je hebt een mooie (zang)stem kwakquote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, spontaan het blog van mn dayzero maar eens geupdatet.
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
ja! halve breedte zelf gekocht toen ik ooit de deur uit ging, de brede hebben we gekregen van de vriend van de moeder van mijn vriend. zelf deurtjes erop gekocht (1 kast mist nog deuren van glas op de foto, daar zitten nu op glazen plankjes de fossielen van mijn vriend in)quote:
Inderdaad heul niet slechtquote:Op maandag 4 juni 2012 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt een mooie (zang)stem kwak
We vonden het beiden lelijk, dus werd 'm echt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
ach,deze kleur staat ook niet zo mooi bij de muur (lijken net te veel op elkaar, maar is dan ook weer nét niet goed...) maar ja, het hoeft ook niet allemaal perfect. ooit heb ik ze gekocht omdat ze er in 40cm breed zijn, dat vond ik toen erg handig want dan kon ik net wat meer spelen met de ruimte.
same here. hele kast vol fantasy en jeugdboeken en foute detectives/thrillersquote:Op maandag 4 juni 2012 19:51 schreef Etcetera het volgende:
I know the feelingook al koop ik zelden tot nooit 'Literatuur' doe mij maar 'literatuur'
Zoietsquote:Op maandag 4 juni 2012 20:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus LB gaat voor kwak de kerk uit na het zingen?
Ja, maar het mailadres bestaat niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Echt leuk inderdaadSoemp, heb jij dat niet ooit via een site gedaan, dat je na verloop van tijd een e-mail krijgt van je 'geschiedenis-ik'?
quote:
Mooi gedaan. Muziekje past ook goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet origineel, wel leuk![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)agina-van-rembrandt/
tofquote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet origineel, wel leuk![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)agina-van-rembrandt/
mag ik ook een andere kleur?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!
zolang het niet zwart, rood, geel isquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zolang het niet zwart, rood, geel is
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!
die heb je al met 100 DE puntenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
blauw schijnt ook makkelijk verkrijgbaar
Ja dat wel, alhoewel het al weer een tijdje geleden isquote:
Jaquote:
quote:
Ik heb altijd ergens een mening over.quote:
Had je niet verwacht hequote:
is al dertig seconden aan het laden, wit schermquote:Op maandag 4 juni 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
http://us.christianloubou(...)er-20ans-panama.html
Kijk eens goed naar het dessin.
Ja, en als straf is hij nu oranje.quote:
Neuh, dit gaat nog wel. Maar als je schoenen wilt kopen hoef je echt niet met mijn mening rekening te houden hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Tim, vind je dit ook al een sleehak? http://www.zalando.nl/tam(...)IS31_1878777&size=36
En jij hebt een andere mening?quote:
Nee.quote:
quote:
Ga ik even doorgeven.quote:
quote:
Ik zei ongeveer iets van dat ik oranje maar kut vind en dat ik alleen oranje wil zijn op Koninginnedag. Nou, toen waren de rapen gaarquote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef Etcetera het volgende:
zeg dan tenminste waarover Bart welke mening had
Nee hoor, dit zou ik je niet aandoenquote:
De spreekwoordelijke rapen dan, toch? Echte rapen hebben even nodigquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Bart het volgende:
Ik zei ongeveer iets van dat ik oranje maar kut vind en dat ik alleen oranje wil zijn op Koninginnedag. Nou, toen waren de rapen gaar.
Bart en C4 zijn van hetzelfde laken een pak zeker?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen dan, toch? Echte rapen hebben even nodig
dacht ik alquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zei ongeveer iets van dat ik oranje maar kut vind en dat ik alleen oranje wil zijn op Koninginnedag. Nou, toen waren de rapen gaar.
lijkt op werk van PS?verder kan ik er in connectie met sc niets van makenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, slecht. Verdient die man zoveel geld met die schoenen, kan hij niet eens een fatsoenlijke site maken.
Screenshotje:
[ afbeelding ]
Jawel, zeker wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar als je schoenen wilt kopen hoef je echt niet met mijn mening rekening te houden hoor
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Siquote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Bart en C4 zijn van hetzelfde laken een pak zeker?
Elke week een keer voor Wiebel kokenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan beter nieuwe bedenken. Heb zeker de helft niet gehaald, omdat het van die domme doelen waren als: ga elke maand een keer zwemmen. Of: eet elke dag een stuk fruit. Na 2 weken kon ik die al schrappen.
Als ik je posts goed begrijp is de kans dat ik je ooit in het echt ga zien (laat staan met eventuele door mij gekozen schoenen aan) vrijwel nihil, dus hoef je echt niet met mijn mening rekening te houdenquote:
En een tikkeltje te groen misschien?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor dagelijks gebruik lijken ze mij toch iets te onprettig lopen.
Thanks. Op de parkeerplaats een potje zitten janken, toen maar naar de starbucks gereden en mezelf maar op thee en een cakeje op een stokje getrakteerdquote:
quote:
Cakepop bedoel je? Of zijn er nog meer varianten van cakejes op stokjes?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Thanks. Op de parkeerplaats een potje zitten janken, toen maar naar de starbucks gereden en mezelf maar op thee en een cakeje op een stokje getrakteerd
Dat mag Wyccie helemaal zelf weten. Daarbij hou ik wel van wat kleur. Ik heb nu een groene jas aan en een blauwe tas bij me. Ik heb thuis nog een paar gele schoenen liggen, naast een paar dat uitgevoerd is in twee kleuren blauw, groen en geel. Snap je nu dat ik niet zo'n bezwaar heb tegen de kleur van dat model?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En een tikkeltje te groen misschien?
Comfort Food.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks. Op de parkeerplaats een potje zitten janken, toen maar naar de starbucks gereden en mezelf maar op thee en een cakeje op een stokje getrakteerd
jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Cakepop bedoel je? Of zijn er nog meer varianten van cakejes op stokjes?
Bakerella heeft veel voorbeeldenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Comfort Food.
Cakepops lijken me ook leuk om te maken.
Duidelijk, u is een kleurrijk tiepquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat mag Wyccie helemaal zelf weten. Daarbij hou ik wel van wat kleur. Ik heb nu een groene jas aan en een blauwe tas bij me. Ik heb thuis nog een paar gele schoenen liggen, naast een paar dat uitgevoerd is in twee kleuren blauw, groen en geel. Snap je nu dat ik niet zo'n bezwaar heb tegen de kleur van dat model?
Zetten ze er dan een balkje op? Van zeewier.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zeg dat maar niet tegen die gekke Amerikanen
Iets te neon. En inderdaad kut lopen. En lomp.quote:
Dan moet er vast iets overheen geplakt...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zetten ze er dan een balkje op? Van zeewier.
Die rechter vind ik best leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iets te neon. En inderdaad kut lopen. En lomp.
Maar groen vind ik wel een mooie kleur. Heb een paar donkergroene laarzen, beetje westernachtige, gehad. Alleen had ik die zo vaak aan dat er gewoon een gat in de zool zit.
Gek genoeg zat ik net op een site schoenen te ontwerpen met voornamelijk blauw.
Shoes of Prey, mocht iemand zo 300 euro ergens hebben liggen.
[ afbeelding ]
die is inderdaadquote:
Je hebt ze ook van micro organismen: http://www.giantmicrobes.com/us/main/giantmicrobes-originals/quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.bakerella.com/yipee/
![]()
![]()
![]()
Die orgaanknuffels zijn ook leuk.
Zou ze ook prostaatcakepops hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.bakerella.com/yipee/
![]()
![]()
![]()
Die orgaanknuffels zijn ook leuk.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef ß het volgende:
Je hebt ze ook van micro organismen: http://www.giantmicrobes.com/us/main/giantmicrobes-originals/
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Nu heb ik tijd om een samenvatting te geven maar weet niet wat ik moet zeggen
Alles is goed gegaan, we hadden mooi weer, de muzikanten waren allemaal enthousiast, er zijn geen gekke dingen gebeurt, C4 kwam langs (en bracht me Beatles singeltjes
) en ik kreeg een dikke zoen op de mond van een muzikant want die vond me wel leuk
Uiteraardquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel mee naar huis genomen?
Het heeft je meer dan een jaar geduurd om ze te krijgen, toch?quote:
Wij hadden er één die een sixpack bierblikken gebruikte om tight junctions uit te leggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef ß het volgende:
Bij ons is een professor, die gebruikt ze bij eerstejaars colleges microbiologie.
Zoiets jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft je meer dan een jaar geduurd om ze te krijgen, toch?
En nu ik mijn boeken nog.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft je meer dan een jaar geduurd om ze te krijgen, toch?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Die wil ik niet meer kwijt hoor
Hehe goeiequote:
Goed plan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe goeieBinnenkort dus maar weer eens meeten
Jouw gezicht sprak boekdelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar het was het wachten meer dan waard
Ik was het helemaal vergeten maar was er inderdaad heel blij meequote:
Wel NL3 kijken nu! Paul zingt Let it be.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten maar was er inderdaad heel blij mee
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:21:10I set off the fire alarm in the kitchen. Just fucking great. At least it's nice out, while I wait for campus safety. Just please no Nate reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:23:12Oh fuck fuck fuck the fire department is showing up. Fuuuuuuuuck reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:28:19And the cops were there. And OF COURSE campus safety Nate. reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:28:59They asked for my ID. I asked if I was going to get deported. reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:29:28And naturally, the fire fighters were hot as fuck. Kcool I'm gonna go die now reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:35:58Carefully continuing cooking, while running around waving a towel reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:21:10I set off the fire alarm in the kitchen. Just fucking great. At least it's nice out, while I wait for campus safety. Just please no Nate reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:23:12Oh fuck fuck fuck the fire department is showing up. Fuuuuuuuuck reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:28:19And the cops were there. And OF COURSE campus safety Nate. reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:28:59They asked for my ID. I asked if I was going to get deported. reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:29:28And naturally, the fire fighters were hot as fuck. Kcool I'm gonna go die now reageer retweet
twitter:lottevonk twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 02:35:58Carefully continuing cooking, while running around waving a towel reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Ik wil wel voor je kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Mijn vaste internet doet het niet en ik kan niet mobiel op de Ziggo-site om te kijken of er een storing is
NA ONDERZOEK? Gast, ik was a) degene die je er op wees b) degene die erover klaagde dat het niet klopte omdat jullie zeiden dat het 'altijd al zo was'quote:@Rianne: na onderzoek blijkt dat er in november vorig jaar een wijziging is geweest waardoor in FIELD5 een komma gezet moet worden voor de EAN. Kun je jullie interne documentatie hierop aanpassen?
Ik ben er alweer, switch had een schop nodig. Ik vergeet alleen altijd het wachtwoord van dat krengquote:
Bij mij was het afgelopen periode stuivertje wisselen tussen PS en teamoranje.comquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:42 schreef TradeMarkie het volgende:
En ps had een supersoemp op m'n twitter tijdlijn
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:59 schreef Etcetera het volgende:
NA ONDERZOEK? Gast, ik was a) degene die je er op wees b) degene die erover klaagde dat het niet klopte omdat jullie zeiden dat het 'altijd al zo was'![]()
zal wel Balkonie of Rundumhause worden in het geval van Bquote:
Soemp worstelt een beetje met privacyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:20 schreef iamredleader het volgende:
B en Soempie, is er een reden om Wiebelsoempie's echte naam niet te gebruiken?
Goosfraba.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je kijken
Tevens:
[..]
NA ONDERZOEK? Gast, ik was a) degene die je er op wees b) degene die erover klaagde dat het niet klopte omdat jullie zeiden dat het 'altijd al zo was'![]()
Ik ben alweer rustigquote:
quote:
Huh.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil heel graag, maar krijg niet echt respons van Sheep
Correct.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hints zijn toch per definitie kansloos bij mannen? (bij mij meestal ook trouwens)
Dat niet eens, hij doet altijd alles last minute.quote:
You tell me:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je te subtiel met je hints?
tip: zie bovenstaande post van WG
Zit je mobiel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de site is traag en ik kan niet meer quoten. Ligt het aan mijn computer of is het een algemeen probleem?
Sterker nog, dat zijn helemaal geen hints. Ze vraagt het gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hmmm, je hints lijken me duidelijk genoeg B
Zo duidelijk dat het geen hints meer zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hmmm, je hints lijken me duidelijk genoeg B
'Hmmm.'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Soempie het volgende:
Maar wat zegt Sheep dan? Ik bedoel, op zulke vragen kun je toch niet niet reageren?
Als zo'n tompouce 10 cm lang is (schatting) betekent het dat ze er 5 miljoen per jaar verkopen, dat kan best wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef wyccie het volgende:
Dat van die Chinese muur geloof ik eigenlijk niet.
De rookworsten vind ik ook wel veel, maar bij narekenen zie ik dat het 46.7 per filiaal moet zijn. Twijfel, aangezien er ook kleine stationsfilialen zijn.
Helemaal uitgerekend.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef ß het volgende:
Als zo'n tompouce 10 cm lang is (schatting) betekent het dat ze er 5 miljoen per jaar verkopen, dat kan best wel.
een teil en blote voeten!quote:
hinkelstampen danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een blaar op mijn voet.
Ik neem wel een combi van staafmixer en hakmolen.
quote:
vanaf nu welquote:
Goeiemorgen.quote:
'middagquote:
Rustig geslapen?quote:
Als een roosquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als een roosWel eerst de ratten op de gang gezet
jaquote:
Zomer housing. Klinkt als een aftandse barak om de overblijvers te huisvesten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
janiemand is hier verder nog, ik woon alleen tot ik naar zomer housing moet dit weekend
quote:
ja. maar wel met air conditioning, thank godquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zomer housing. Klinkt als een aftandse barak om de overblijvers te huisvesten.
En gelukkig maar voor 4 weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. maar wel met air conditioning, thank god
Ga maar rellen. Dan zet ik wel een gastslotje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:10 schreef B.ertha het volgende:
Snel topic sluiten, we hebben een nieuwe TT
Er wordt hiernaast al genoeg gereldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga maar rellen. Dan zet ik wel een gastslotje.
3!quote:
He jasses. Da's tenenkrommend, als je mensen soms hoortquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat dan weer niet. Maar het volume is er wel naar
Mjah, daarvoor hebben we OUD en R&P, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ga maar rellen. Dan zet ik wel een gastslotje.
Ja, tijdens de BBQ die ik nog moet organiserenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
Oh PS. Wij moeten binnenkort samen op de foto.
?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
Oh PS. Wij moeten binnenkort samen op de foto.
Als PS en ik er maar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal vanavond met Tinu even de agenda's bekijken en wat data voorstellen, zoals gezegd juli of augustus. En wie dan niet kan of wil komen:
Oeh, spannend dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
D-day (een woordgrapje!) = 17 juli. Tjakka!
Welke meet?quote:
Ik ga een aantal data noemen, en op basis van de eerste respons zullen tinu en ik er dan eentje uitkiezen. En dan is het "aanmelden, aanmelden, aanmelden"quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
D-day (een woordgrapje!) = 17 juli. Tjakka!
Lees jij wel eens de topics in MEN en ABO?quote:
Oh, die meet. Dan wil ik ook wel op de foto met PS.quote:
Laatste tijd weinig, druk met andere zaken...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees jij wel eens de topics in MEN en ABO?
Take a numberquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Bart het volgende:
Oh, die meet. Dan wil ik ook wel op de foto met PS.
1quote:
First.quote:
Helaas, dat nummertje zit al niet meer in de hoed.quote:
Correct. Die haal ik er net uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas, dat nummertje zit al niet meer in de hoed.
quote:
quote:
Und? Eerste en 1 scheelt nog al.quote:
Check, check en dubbelcheck.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:57 schreef MaJo het volgende:
Bleh, ik was in de veronderstelling dat ik me opnieuw had ingeschreven bij de woningbouwvereniging toen we ons huisje kregen maar blijkbaar heb ik dat nooit gedaanwel zonde want nu is er twee jaar tijd verloren gegaan
Laat dan maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef iamredleader het volgende:
De onafhankelijke notaris heeft bepaald dat de heren C4 en Bart tegelijk op de foto mogen met PS. Dat is, als de betreffende jongedame het goed vindt
quote:Welterusten C4, tot later
'eerste' is dan ook geen nummerquote:
Ook goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef iamredleader het volgende:
De onafhankelijke notaris heeft bepaald dat de heren C4 en Bart tegelijk op de foto mogen met PS. Dat is, als de betreffende jongedame het goed vindt
Welterusten C4, tot later
Trustenquote:
Is al goed Bart.quote:
Kloptquote:
Gelukkig heb ik je zegenquote:
Als je maar niet blaar wyccie project bedoelt, want dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:10 schreef B.ertha het volgende:
Snel topic sluiten, we hebben een nieuwe TT
Inderdaad, 't is een rangtelwoord. Toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, 't is een rangtelwoord. Toch?
Kleding/schoenen/tassen?quote:Oh, ik heb ontzettend geshopt. Voel me net een voetbalvrouw met tig tassen aan de armen.
Je hebt hem toch niet dringend nodig hoop ik? Verder wel zonde inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:57 schreef MaJo het volgende:
Bleh, ik was in de veronderstelling dat ik me opnieuw had ingeschreven bij de woningbouwvereniging toen we ons huisje kregen maar blijkbaar heb ik dat nooit gedaanwel zonde want nu is er twee jaar tijd verloren gegaan
Ja Bart.quote:
Aan mij bedoel je? Niets aan de hand maar altijd handig om ingeschreven te staanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoop niet te te hoeven vragen wat er aan de hand is....
Jasding, jurkje, groene enkellaarsjes, pumps, staafmixerquote:
quote:
Klinkt wel als een paar tassen vol jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jasding, jurkje, groene enkellaarsjes, pumps, staafmixer, spullen bij een outletzaak zoals tie rips en sleutelhangerringen, tea tree olie, boodschappen bij de Coop.
Nee hoor we wonen primaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt hem toch niet dringend nodig hoop ik? Verder wel zonde inderdaad.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor we wonen primamaar altijd wel fijn om iets achter de hand te hebben, je weet nooit wat er allemaal gebeurd de komende jaren
Als je even belt met de woningstichting heb je best kans dat je die jaren alsnog kunt krijgen! Even uitleggen dat je in die veronderstelling was. In het kader van; niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aan mij bedoel je? Niets aan de hand maar altijd handig om ingeschreven te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |