SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
Ja, geen idee...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:43 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Hoe kan ik boos worden op een (jonge)dame?
Jij bent de psycholoog in dit topic. Jij zou het moeten kunnen weten.quote:
Ik heb het lijstje zonet gekopieerd vanaf de wiki.quote:Klopt dat lijstje van de meet nog als je dat vergelijkt met het andere topic?
Ja, dankjewel. We verwachten zo weer te kunnen draaien.quote:
Ya, geht gutt!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Hoe ist met jou KT?
Graag gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dankjewel. We verwachten zo weer te kunnen draaien.
draaien?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, want ik sta er nog niet tussenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
Klopt dat lijstje van de meet nog als je dat vergelijkt met het andere topic?
Dan heb je jezelf nog niet aan de wiki toegevoegd....quote:Op maandag 4 juni 2012 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, want ik sta er nog niet tussen
Vast niet, maar ik heb naast het bijwerken van de wiki een baan, dus geen tijd om 24 uur per dag de wiki bij te werken. Ik zal er straks even naar kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, geen idee...
Klopt dat lijstje van de meet nog als je dat vergelijkt met het andere topic?
Het was ook meer een vraag aan Syl hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik heb naast het bijwerken van de wiki een baan, dus geen tijd om 24 uur per dag de wiki bij te werken. Ik zal er straks even naar kijken
Nu welquote:Op maandag 4 juni 2012 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, want ik sta er nog niet tussen
Lijstje in de wiki is het zelfde als het lijstje in de vorige OP, dus ik denk dat het klopt zoquote:Op maandag 4 juni 2012 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was ook meer een vraag aan Syl hoor![]()
Aangezien het lijstje van de SC, in het begin, gewoon uit het topic gekopieerd werd.
Fall-out!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi, ik heb zin om hier even wat te zeggen.
Groot gelijk, daar heb je meer ruimte dan binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr gaat zometeen buiten hardlopen...
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Groot gelijk, daar heb je meer ruimte dan binnen.
Waar blijft de zomer nou!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:42 schreef mutsieflutsie het volgende:
we zijn er weer
blijf mooi binnen hoor......genoeg regen gezien en gevoelt vandaag
Het was vorige week zomer en nu is het herfstquote:
Ik heb die paar dagen wel optimaal genoten!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het was vorige week zomer en nu is het herfst
Ja ik ook een beetjequote:Op maandag 4 juni 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb die paar dagen wel optimaal genoten!
kan er nooit aan wennen aan het weer hierquote:Op maandag 4 juni 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks is zo veranderlijk als het weer (in Nederlandquote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
kan er nooit aan wennen aan het weer hier
is ook onmogelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
kan er nooit aan wennen aan het weer hier
nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 4 juni 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks is zo veranderlijk als het weer (in Nederland)
woordspelingen daar hou ik wel vanquote:Op maandag 4 juni 2012 17:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
is ook onmogelijk.
Zodra je er aan begint te wennen verandert het weer. <== haha, leuke woordspeling
Das nog waar ook, m'n zusje was daar ook goed inquote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou dat weet ik zo net nog niet
kan zelf ook heel veranderlijk zijn
wasquote:Op maandag 4 juni 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das nog waar ook, m'n zusje was daar ook goed in
Is er iets gebeurt?..quote:Op maandag 4 juni 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das nog waar ook, m'n zusje was daar ook goed in
Ik spreek haar natuurlijk niet meer zovaak als toen we allebij nog pubers waren. Toen was ze zo veranderlijk als het weerquote:
Zat jij dan met je nuchtere blik naar te kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik spreek haar natuurlijk niet meer zovaak als toen we allebij nog pubers waren. Toen was ze zo veranderlijk als het weer
Ik was inderdaad altijd de nuchtere van ons 2en. M'n zusje was diegene die altijd zich in een nieuw avontuur storttequote:Op maandag 4 juni 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zat jij dan met je nuchtere blik naar te kijken
Haha, schept wel een band denk.
hmmm jij bent mn broer toch nie hequote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was inderdaad altijd de nuchtere van ons 2en. M'n zusje was diegene die altijd zich in een nieuw avontuur stortte
Ik denk van nietquote:Op maandag 4 juni 2012 18:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hmmm jij bent mn broer toch nie he
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga sporten in de sportschool (Beetje met gewichten pompen, je weet wel)
Daar is het altijd goed weer.
Kom je het even brengen, buurvrouw?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
we gaan maar eens een rondje koffie doen
wie?
Schenk maar inquote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
wie?
Ik doe meequote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
wie?
ha buurman....je komt het maar halen hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 18:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kom je het even brengen, buurvrouw?
quote:
Wist ik niet, weer wat geleerd. Thanks!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Groot gelijk, daar heb je meer ruimte dan binnen.
Ik werd op Tweede Pinksterdag ziek.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:
Een espresso svp.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
wie?
* sylvesterrr ziet alleen een laptop en een plantje.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
*schenkt in*
melk en suiker staat op tafel
brilletje lenen?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr ziet alleen een laptop en een plantje.
Ik zie trouwens ook niks.. er is niet eens aan thee gedachtquote:
* vannelle geeft LaPeach een kopje theequote:Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook niks.. er is niet eens aan thee gedacht![]()
Dank je!!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle geeft LaPeach een kopje thee
ja sorry ben geen theedrinkerquote:Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook niks.. er is niet eens aan thee gedacht![]()
Niet opgeven nu, probeer het eens met de koekjestrommel?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:13 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja sorry ben geen theedrinker
gezakt voor gastvrouw dus
die is leegquote:Op maandag 4 juni 2012 19:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet opgeven nu, probeer het eens met de koekjestrommel?
Dan ben je nu idd officieel gezakt voor het examen gastvrouw.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
die is leeg
heb nooit koekjes in huis......heb altijd de neiging het hele pak leeg te eten
nu ga ik janken hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan ben je nu idd officieel gezakt voor het examen gastvrouw.
hmmm je bent toch geen watje die voor jankende vrouwen zwicht hequote:Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet doen! Krijg ik weer medelijden en zo......
Nee hoor, kan gewoon slecht tegen dat geluid.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hmmm je bent toch geen watje die voor jankende vrouwen zwicht he
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:13 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja sorry ben geen theedrinker
gezakt voor gastvrouw dus
oordoppen een idee?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee hoor, kan gewoon slecht tegen dat geluid.
Hier nu ook zon, best wel een verademing na dat teringweer van vandaagquote:Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef JK1982 het volgende:
Koffie!
Of issie al op?
Begint het zonnetje hier opeens te schijnen![]()
Daar kan ik niet tegen nee.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hmmm je bent toch geen watje die voor jankende vrouwen zwicht he
schenk ook voor jou inquote:Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef JK1982 het volgende:
Koffie!
Of issie al op?
Begint het zonnetje hier opeens te schijnen![]()
wees gerust die blik kan ik niet nadoenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen nee.En al helemaal niet als ze onderstaande kat nadoen:
[ afbeelding ]
Kom maar op msn dan. Ben je net op tijd om te zien hoe ik de mijne wegslurp.quote:
Ah, vers is altijd beterquote:Op maandag 4 juni 2012 19:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
sorry pien pot is net leeg
ff bijzetten dus, maar heb jij wel verse he
Does niet zo onaardig tegen iemand die koffie voor mij gaat makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |