Daarom ook lang niet altijd. Het is een lief gebaar, hoewel ik altijd als ik bloemen krijg wel weer moet denken aan iets dat eeen vriend van me ooit zei "ik vind je lief, hier heb je iets dat dood gaat." Als ik daaraan denk is de lol van de bloemen er meteen afquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bloemen ja?
Ik vind het zo nutteloos.
Als ik iets zou geven dan is het iets waarvan ik weet dat ze het wil hebben (hoeft niet duur te zijn).
Dan moet je daar dus niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarom ook lang niet altijd. Het is een lief gebaar, hoewel ik altijd als ik bloemen krijg wel weer moet denken aan iets dat eeen vriend van me ooit zei "ik vind je lief, hier heb je iets dat dood gaat." Als ik daaraan denk is de lol van de bloemen er meteen af
Dat zit er nou eenmaal inquote:
Tussen praktisch en nutteloos zit nogal een groot gebied.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef Dizorn het volgende:
Vrouwen zijn niet zo praktisch ingesteld, die willen niet alleen maar dingen omdat het nuttig is
Ik heb ooit van een eerste date (vele jaren terug) een gebrande cd gekregen. Nog steeds mijn favoriete cd ever ...hij had mij goed ingeschat qua muzieksmaakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bloemen ja?
Ik vind het zo nutteloos.
Als ik iets zou geven dan is het iets waarvan ik weet dat ze het wil hebben (hoeft niet duur te zijn).
Hoe laat is je date? Veel plezier vastquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb ooit van een eerste date (vele jaren terug) een gebrande cd gekregen. Nog steeds mijn favoriete cd ever ...hij had mij goed ingeschat qua muzieksmaak![]()
Half 8...we gaan eten in Zwolle. Zo maar eens beslissen wat ik aan ga trekken...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe laat is je date? Veel plezier vast
Zwolle, altijd leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Half 8...we gaan eten in Zwolle. Zo maar eens beslissen wat ik aan ga trekken...
Leuke stadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Half 8...we gaan eten in Zwolle. Zo maar eens beslissen wat ik aan ga trekken...
Zomers jurkje + hakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die Argentijn is volgens mij vorig jaar afgefiktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuke stadEr zat daar vroeger een heel goed (volgens mij) Argentijns restaurant. Het is mooi weer dus een jurkje kan
Als ze gedurende de avond koud blijft weet ze genoeg toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die Argentijn is volgens mij vorig jaar afgefikt![]()
Maar het is 14 graden, niet wat koud voor een zomers jurkje?
Ah..jammer!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die Argentijn is volgens mij vorig jaar afgefikt![]()
Maar het is 14 graden, niet wat koud voor een zomers jurkje?
En niet zoals ik je sleutels erin laten zitten en zeggen dat je het van de week wel op komt halenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..jammer!
Ja da's best koud inderdaad. Vestje erbij en klaarOf hij kan haar zijn jasje aanbieden. Gelijk weer wat romantisch om te doen.
Lief altijd. Al werkte dat laatste keer niet zo, hij 192 en ik 163.. Heul groot jasjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..jammer!
Ja da's best koud inderdaad. Vestje erbij en klaarOf hij kan haar zijn jasje aanbieden. Gelijk weer wat romantisch om te doen.
Geeft niet, dan is er meer lucht en hoe meer luch hoe warmer het jasje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Lief altijd. Al werkte dat laatste keer niet zo, hij 192 en ik 163.. Heul groot jasje
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Lief altijd. Al werkte dat laatste keer niet zo, hij 192 en ik 163.. Heul groot jasje
Smooth..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:22 schreef zalkc het volgende:
[..]
En niet zoals ik je sleutels erin laten zitten en zeggen dat je het van de week wel op komt halen
Weinig "smooth" aan....quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef Sekhmet het volgende:
Het word een Franse bistro...en ga voor jeans, shirtje en rode pumps. Nou alleen nog beslissen...haar vast of haar los?! Wat een moeite Hoe moeilijk een vrouw al niet kan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |