Ik heb jouw foto gevonden in een topic versieren is moeilijk ofzo.. was lang zoeken.. op die foto had je donker kort haar he?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen familie of vrienden die mijn foto's kunnen controleren dus dan wordt het moeilijk ja.
Alleen -Strawberry- maar zij weet zoveel van mijn situatie af dat ik denk dat ze dingen zegt uit medelijden ookal kan ik er volledig naast zitten.
Ja maar die foto's zijn niet relevant. Ik lag toen op sterven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto gevonden in een topic versieren is moeilijk ofzo.. was lang zoeken.. op die foto had je donker kort haar he?
Je bent niet zo fucked up als je zegt man ( no homo ).. ik weet niet waar je die bullshit vandaan haaltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar die foto's zijn niet relevant. Ik lag toen op sterven.
Omdat ik vanwege mijn oogziekte suïcidale gedachtes had en daardoor at ik niet meer en kon ik niet meer naar buiten. Ik woog nog maar ergens in de 50kg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:36 schreef Geester het volgende:
[..]
Je bent niet zo fucked up als je zegt man ( no homo ).. ik weet niet waar je die bullshit vandaan haalt
Dus? Ik heb ook floatersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik vanwege mijn oogziekte suïcidale gedachtes had en daardoor at ik niet meer en kon ik niet meer naar buiten. Ik woog nog maar ergens in de 50kg.
Zoals die kerel in de bovenste comment beschrijft in caps. Dat is de enige juiste waarheid over de ziekte:
Ik ben weg... voordat ik dit topic kaap.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bij mij wel, hoor
Maar ga eerst P. maar eens voor je winnen
Good luckquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef m1st1g het volgende:
zwembroek : check
handdoek : check
shampoo : check
kam : check
deo : check
eau de cologne : check
Bloemen voor de date : check
goed humeur : check
date bevestigd : check
veel plezier allemaal, ik ben ervandoor
Nee! Dat is lief!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje oudbollig of ligt dat aan mij?
Dit. Al is het imo bonus als het geen rozen zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee! Dat is lief!Mits je dat niet elke keer doet. Af en toe eens bloemen meenemen is gewoon lief
okee, genoteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee! Dat is lief!Mits je dat niet elke keer doet. Af en toe eens bloemen meenemen is gewoon lief
Ligt aan het moment. Rozen op een tweede date zijn engquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dit. Al is het imo bonus als het geen rozen zijn.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Crutch het volgende:
Mensen die waarde hechten aan romantiek, zijn die er nog?
Hangt er vanaf hoe, wat en waarom. Ik ben zelf niet heel erg romantisch ingesteld maar kan bijvoorbeeld een bosje bloemen oid op z'n tijd wel waarderen, maar bijvoorbeeld dineren bij kaarslicht vind ik kut want dan zie ik geen fuck meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Crutch het volgende:
Mensen die waarde hechten aan romantiek, zijn die er nog?
Klopt maar is wel zo als je wat geeft de 1e date dan sjouw je steeds met die bos bloemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Sekhmet het volgende:
Ik kreeg laatst bloemen bij een eerste date. Idd lief, maar ik voelde mij ook wat ongemakkelijk. De hele avond met die bos (gele rozen) zeulen, bekenden tegen komen die gelijk door hebben dat je een date hebt...Ik weet het nog niet, vind het meer iets voor een tweede date. Misschien verschilt dat wel als je hem echt heel leuk vind en je weet dat die tweede date wel komt.
Dat is niks inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Sekhmet het volgende:
Ik kreeg laatst bloemen bij een eerste date. Idd lief, maar ik voelde mij ook wat ongemakkelijk. De hele avond met die bos (gele rozen) zeulen, bekenden tegen komen die gelijk door hebben dat je een date hebt...Ik weet het nog niet, vind het meer iets voor een tweede date. Misschien verschilt dat wel als je hem echt heel leuk vind en je weet dat die tweede date wel komt.
Bloemen ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe, wat en waarom. Ik ben zelf niet heel erg romantisch ingesteld maar kan bijvoorbeeld een bosje bloemen oid op z'n tijd wel waarderen, maar bijvoorbeeld dineren bij kaarslicht vind ik kut want dan zie ik geen fuck meer
Een foto van je penis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bloemen ja?
Ik vind het zo nutteloos.
Als ik iets zou geven dan is het iets waarvan ik weet dat ze het wil hebben (hoeft niet duur te zijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |