Niet 1, 3 verschillende. Net even wat anders.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wacht even... je hebt 1 foto van jezelf gemaakt waar vrouwen op reageren en nu ben je plotseling een soort landelijk adviesorgaan?
Nounou, 3 foto's?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet 1, 3 verschillende. Net even wat anders.
Ik denk nu helemaal dat je loopt te trollen. Anders deed je niet zo moeilijk erover. En zou je ook wel chatten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet 1, 3 verschillende. Net even wat anders.
Ik post hier al sinds 2010 en heb 4 mensen ontmoet van fok, dus ik kan je verzekeren dat ik niet loop te trollen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk nu helemaal dat je loopt te trollen. Anders deed je niet zo moeilijk erover. En zou je ook wel chatten.
Ik hoop het niet, ik zou later vandaag namelijk erg graag een foto willen van Richard huilend in een hoekje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk nu helemaal dat je loopt te trollen. Anders deed je niet zo moeilijk erover. En zou je ook wel chatten.
Zit je nu al op je knietjes? Voor 3 foto's?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nounou, 3 foto's?
Jongens, Richard heeft 3 foto's waar hij goed opstaat! Kunnen we even allemaal op onze knieën voor Richard?
Ja lijkt me een goed idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we dit onderwerp gewoon afronden, want t schiet niet op zo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:10 schreef Dizorn het volgende:
Splash, heb je Perz nou al veroverd of maak ik nog kans?
Bij mij wel, hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:10 schreef Dizorn het volgende:
Splash, heb je Perz nou al veroverd of maak ik nog kans?
Irl is mijn kop anders.quote:
Dus mocht je gaan daten dan val je voor je date dus tegen. Want je lijkt niet op je foto. Dus heb je nog niets aan die oneliners die reageren op je fotoquote:
Succesquote:Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en heb goed nieuws. In september krijg ik een kaak operatie om de boel recht te zetten. Waar ze eerder uitgingen van een 3 jarig traject blijkt nu dat alles afgerond kan worden in korter dan een jaar tijd. Ik hoef de slotjesbeugel slechts 3 maanden te dragen en daarna wordt tijdens de operatie mijn kaak gebroken om het vervolgens in de juiste positie te brengen.
bra je moet gewoon een grote lul hebben en iedereen valt op getinte boys these days dus ga lekker baardje laten staan beetje fitnessen dit datquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Irl is mijn kop anders.
Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en heb goed nieuws. In september krijg ik een kaak operatie om de boel recht te zetten. Waar ze eerder uitgingen van een 3 jarig traject blijkt nu dat alles afgerond kan worden in korter dan een jaar tijd. Ik hoef de slotjesbeugel slechts 3 maanden te dragen en daarna wordt tijdens de operatie mijn kaak gebroken om het vervolgens in de juiste positie te brengen.
Rule1 Een aantrekkelijk gezicht is een symmetrisch gezicht. Natuurlijk niet geheel maar symmetrisch op een natuurlijke manier.
Oke man, jouw logica is zeker de juiste ofnietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef Dizorn het volgende:
> Getinte boys
> Baardje laten staan en fitnessen.
Logica weer.
Chatten op paiq doe ik nooit, de kans te groot dat ze dan een date willen om vervolgens keihard te falen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke man, jouw logica is zeker de juiste ofniet
Waarom zit je dan op zo'n site?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Chatten op paiq doe ik nooit, de kans te groot dat ze dan een date willen om vervolgens keihard te falen.
Ik heb geen familie of vrienden die mijn foto's kunnen controleren dus dan wordt het moeilijk ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus mocht je gaan daten dan val je voor je date dus tegen. Want je lijkt niet op je foto. Dus heb je nog niets aan die oneliners die reageren op je foto
Fokkers kunnen dat ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen familie of vrienden die mijn foto's kunnen controleren dus dan wordt het moeilijk ja.
bra clam fixen is niet super moeilijk hoor, wees jezelf stel geen hoge eisen ( eisen mogen wel hoor, is ook logisch ) en enjoyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen familie of vrienden die mijn foto's kunnen controleren dus dan wordt het moeilijk ja.
Alleen -Strawberry- maar zij weet zoveel van mijn situatie af dat ik denk dat ze dingen zegt uit medelijden ookal kan ik er volledig naast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |