Hou eens op over die foto's manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zeur toch niet? Ik weet waar het aan ligt en heb er vrede mee. Maar en zijn genoeg users hier die enkel onzeker zijn en dus niet kansloos. Ik ben bereid hen te helpen. Mensen die bijvoorbeeld slecht op de foto staan.
Als je onzeker op de foto staat en je hebt geen geweldig uiterlijk dan is het 100% kans dat de vrouw je afwijst. Als je de juiste uitstraling toont dan is de kans erg groot om door de vleeskeuring heen te komen. Maar er zijn nog veel meer factoren die meespelen om een goede foto te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou eens op over die foto's manEen lul van een vent met een fantastische foto is nog steeds een lul van een vent. Met alleen een foto (en een onderzoek
) kom je er niet.
Post eens een leuke foto van jezelf dan...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef richard_prf het volgende:
Maar de meeste mensen hebben een leuk uiterlijk en daar is dit advies niet voor bedoeld.
Richard is gewoon de RPG op 9gagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef -Splash- het volgende:
Deze discussie doet me aan de Ridiculously Photogenic Guy
Vinden ze vast leuk die vrouwen, zo met hun foto op FOK!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:58 schreef richard_prf het volgende:
Met de juiste blik heb ik het voor elkaar gekregen om elke week 1 of 2 oneliners te ontvangen op paiq.
Wat ze zeiden in de oneliner heb ik gebruikt als tactiek om het te perfectioneren. En uiteindelijk stuurde zelfs type fotomodel oneliners en dat is zeker geen fake.
Wat bewijs uit mijn collectie van de afgelopen 2 weken.
-edit-
Je hebt daar screenshots van gemaakt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:58 schreef richard_prf het volgende:
Met de juiste blik heb ik het voor elkaar gekregen om elke week 1 of 2 oneliners te ontvangen op paiq.
Wat ze zeiden in de oneliner heb ik gebruikt als tactiek om het te perfectioneren. En uiteindelijk stuurde zelfs type fotomodel oneliners en dat is zeker geen fake.
Wat bewijs uit mijn collectie van de afgelopen 2 weken.
Wilde het net zeggen, lijkt me dat Richard dat snel even moet verwijderen. En dat het nogal een trol is, ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vinden ze vast leuk die vrouwen, zo met hun foto op FOK!
Ik denk haar zelfs te herkennen. En als ze het is heeft ze ook nog eens een vriend.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hebt daar screenshots van gemaakt?Die linksonder heb ik ook al voorbij zien komen, knappe moeder (heeft een kind).
Quote hem dan niet .. of haal die link dan uit je quotequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vinden ze vast leuk die vrouwen, zo met hun foto op FOK!
Was al bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Quote hem dan niet .. of haal die link dan uit je quote
Dát lijkt me een bijzonder goed ideequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:04 schreef Perzephone het volgende:
Only fair dat hij deze geniale vrouwenmagneet foto ook even met ons deelt.
Mee eens! Of in zijn fotoboek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:04 schreef Perzephone het volgende:
Only fair dat hij deze geniale vrouwenmagneet foto ook even met ons deelt.
Ook al...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk haar zelfs te herkennen. En als ze het is heeft ze ook nog eens een vriend.
Kan echt niet hoor, dat hier plaatsen.
Niet zo erom heen lullen. Man up en plaats die foto. Je was ook zo stoer om iets over anderen te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:05 schreef richard_prf het volgende:
Nee irl is het anders. Maar met de juiste moment opname is alles mogelijk. Dus ik kan adviezen geven.
Zal wel, ik chat nooitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hebt daar screenshots van gemaakt?Die linksonder heb ik ook al voorbij zien komen, knappe moeder (heeft een kind).
Irl is wat anders?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:05 schreef richard_prf het volgende:
Nee irl is het anders. Maar met de juiste moment opname is alles mogelijk. Dus ik kan adviezen geven.
Wacht even... je hebt 1 foto van jezelf gemaakt waar vrouwen op reageren en nu ben je plotseling een soort landelijk adviesorgaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:05 schreef richard_prf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |