Hehe fijn ditquote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef Silenus het volgende:
Haha waar slaat dat nou weer op? Dit is niet exemplarisch voor de gemiddelde vrouw, thank god.
Hehe, pfff...heb echt helemaal dubbel gelegen om gres and ademi.![]()
Even bijkomen.
Ik ben zelf erg romantische en hou wel van een komdie, dus dit is zeker een potentieeltje.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hehe fijn dit
Je maakt wel kans iig, boy ouder dan 25...
klopt, maat geen zin in om er tijd aan te bestedenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je werkte toch in de ICT? Dan moet je dit soort dingen toch wel weten hoor
Ik stoor me zo aan dit soort mensenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef Silenus het volgende:
Haha waar slaat dat nou weer op? Dit is niet exemplarisch voor de gemiddelde vrouw, thank god.
Hehe, pfff...heb echt helemaal dubbel gelegen om gres and ademi.![]()
Even bijkomen.
Ja, zo zijn mensen. Ik vond dat ook wel weer een eye opener...quote:Op maandag 4 juni 2012 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik stoor me zo aan dit soort mensen
En dan wat ik vanmorgen/vanmiddag hier las...over mensen met foto's van anderen op hun profiel. Bij dates met een smoesjes wegwezen en zo, verschrikkelijk.
Van de week een date denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dank jeHeb jij verder nog wat leuke contacten lopen?
Dat zou ik ook gedaan hebben hoor, je hebt niks aan dat voortsukkelen als je er al helemaal van bent afgekoeldquote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb R., degene die zich twee weken niet liet horen, laten weten dat ik het hierbij wil laten. Het contact met E., die ik deze week waarschijnlijk ga zien, is sowieso leuker en ik heb het gevoel dat ook als de date met E. niet goed bevalt een date met R. ook geen relatiemateriaal zal opleveren. Rationele benadering op gevoelskwesties, niet altijd de goede manier voor mij werkt het
Dat geloof ik nietquote:Op maandag 4 juni 2012 18:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Iets voor C_L...ze heeft iig WO gedaan...
Ik mag deze vraag eigenlijk officieel niet beantwoorden maar ik denk dat ik je wel goede adviezen kan geven. Vooral omdat ik er onderzoek naar gedaan heb om jezelf aantrekkelijk op de foto te krijgen en gemakkelijk door de vleeskeuring gaat komen. Met de juiste skills kan je alle positieve kanten van je uiterlijk naar voren krijgen met een simpele telefoon camera.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens heb ik nog een vraag aan de dames. Charmant op de foto staan is nou niet bepaald een van mijn talenten, meestal trek ik net een of ander belachelijke grijnsEvengoed heeft een medefokster twee lucky shots weten te bewerkstelligen waar ik voor de verandering best aardig op sta vind ik zelf, zie fobo. Zou dat geschikt datingsite materiaal zijn? Uiteraard zonder het commentaar in de laatste foto
Oh en wees vooral eerlijk
Edit: de reden dat ik hiermee kom is dat ik sterk het gevoel heb niet door de foto/vleeskeuring te komen. Het is immers toch de eerste indruk, en als je er dan niet een beetje fatsoenlijk op staat, sja. Het gaat me dus om serieuze feedback, dit is geen verkapte algemene hosselpoging
Als jij er "onderzoek" naar gedaan hebt zulke "skills" bezit, waarom heb jij dan nog geen date gescoord?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik mag deze vraag eigenlijk officieel niet beantwoorden maar ik denk dat ik je wel goede adviezen kan geven. Vooral omdat ik er onderzoek naar gedaan heb om jezelf aantrekkelijk op de foto te krijgen en gemakkelijk door de vleeskeuring gaat komen. Met de juiste skills kan je alle positieve kanten van je uiterlijk naar voren krijgen met een simpele telefoon camera.
Ik ben zelf niet fotogeniek maar met mijn skills kan ik mezelf zo aantrekkelijk mogelijk op de foto krijgen als ik zelf wil ongelimiteerd.
Laat maar weten als je een perfecte foto wilt voor je profiel dan help ik je daar graag mee.
De adviezen gelden voor zowel met als zonder flitser.
Maar wat nou,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef Perzephone het volgende:
Semi-wetenschappelijke onderzoekjes doen werkt ook niet blijkbaar. Misschien dat ik er anders insta, maar snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo moeilijk kunnen doen over daten.
Het is een (meestal) leuke ontmoeting met een nieuw iemand.. Hoe meer je in de negatieve spiraal van onderzoek en overanalyseren zit, hoe slechter het gaat. Zo leer je jezelf alleen maar aan dat dates eng zijn met het excuus "ik kan het toch niet/ik ben te lelijk". Dat maakt het alleen maar makkelijk, lekker thuis blijven zitten en zwelgen in je eigen veroorzaakte ongeluk, maar damn. Ga nou eens positief dat huis uit en drink eens een biertje met een leuke dame.
Ik kwam vanochtend thuis van een date, dus was erg geslaagd
Doen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar wat nou,
als je in je eigen huis een lekker biertje kan drinken met een leuke dame?
Vrouwen die niet van die vage hints geven, maar gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Doen!
Zowel haar & het biertje, hosselkoning als je bent![]()
Oost-Duitsland, wtf?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die niet van die vage hints geven, maar gewoon zeggen waar het op staat.
Even je telefoon erbij pakken Dizorn.
(er vanuit gaande dat ze niet later thuis kwam omdat ze in Oost-Duitsland uit de auto was gezet)
Moest toch wat zeggen, kon het beter ridiculiseren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Oost-Duitsland, wtf?
En leuk is ze, hè?
Dizorne moet eerst zijn skills maar eens in de strijd gooien hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die niet van die vage hints geven, maar gewoon zeggen waar het op staat.
Even je telefoon erbij pakken Dizorn.
(er vanuit gaande dat ze niet later thuis kwam omdat ze in Oost-Duitsland uit de auto was gezet)
Mijn situatie is niet relevant.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als jij er "onderzoek" naar gedaan hebt zulke "skills" bezit, waarom heb jij dan nog geen date gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |