abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 18:29:40 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112434645
Haha waar slaat dat nou weer op? Dit is niet exemplarisch voor de gemiddelde vrouw, thank god.

Hehe, pfff...heb echt helemaal dubbel gelegen om gres and ademi. :') :D Even bijkomen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_112434782
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef Silenus het volgende:
Haha waar slaat dat nou weer op? Dit is niet exemplarisch voor de gemiddelde vrouw, thank god.

Hehe, pfff...heb echt helemaal dubbel gelegen om gres and ademi. :') :D Even bijkomen.
Hehe fijn dit

Je maakt wel kans iig, boy ouder dan 25... :*
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_112434788
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Gres and ademi _O-

[..]

:')
Dat je na de 1e regel nog de moeite nam om verder te lezen 8)7
  maandag 4 juni 2012 @ 18:35:11 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112434891
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hehe fijn dit

Je maakt wel kans iig, boy ouder dan 25... :*
Ik ben zelf erg romantische en hou wel van een komdie, dus dit is zeker een potentieeltje.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 4 juni 2012 @ 18:39:44 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112435086
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:25 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Je werkte toch in de ICT? Dan moet je dit soort dingen toch wel weten hoor :+
klopt, maat geen zin in om er tijd aan te besteden :)
pi_112435225
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef Silenus het volgende:

Ik stoor me zo aan dit soort mensen :')
En dan wat ik vanmorgen/vanmiddag hier las...over mensen met foto's van anderen op hun profiel. Bij dates met een smoesjes wegwezen en zo, verschrikkelijk.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_112435271
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Gres and ademi _O-

[..]

Iets voor C_L...ze heeft iig WO gedaan...
pi_112435457
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:42 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik stoor me zo aan dit soort mensen :')
En dan wat ik vanmorgen/vanmiddag hier las...over mensen met foto's van anderen op hun profiel. Bij dates met een smoesjes wegwezen en zo, verschrikkelijk.
Ja, zo zijn mensen. Ik vond dat ook wel weer een eye opener...

Ook weer iets om over te praten met de dates die wel leuk zijn! Onderwerp doet het altijd goed...
  maandag 4 juni 2012 @ 19:26:56 #34
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112437359
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dank je :) Heb jij verder nog wat leuke contacten lopen?
Van de week een date denk ik. :)
En toevallig eergisteren een whatsapp van een oudere date ontvangen. Tijdje niet meer gesproken / gezien. Ze vroeg of ik zin had om nog eens wat af te spreken. Leek me ook wel leuk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_112444151
Ik heb R., degene die zich twee weken niet liet horen, laten weten dat ik het hierbij wil laten. Het contact met E., die ik deze week waarschijnlijk ga zien, is sowieso leuker en ik heb het gevoel dat ook als de date met E. niet goed bevalt een date met R. ook geen relatiemateriaal zal opleveren. Rationele benadering op gevoelskwesties, niet altijd de goede manier voor mij werkt het :P
  maandag 4 juni 2012 @ 21:18:13 #36
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_112444480
:W
  maandag 4 juni 2012 @ 21:38:59 #37
370039 Morera
more more more
pi_112446239
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef Plasterk het volgende:
:W
Ik wil ook oranje worden O+
  maandag 4 juni 2012 @ 21:40:37 #38
370039 Morera
more more more
pi_112446389
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb R., degene die zich twee weken niet liet horen, laten weten dat ik het hierbij wil laten. Het contact met E., die ik deze week waarschijnlijk ga zien, is sowieso leuker en ik heb het gevoel dat ook als de date met E. niet goed bevalt een date met R. ook geen relatiemateriaal zal opleveren. Rationele benadering op gevoelskwesties, niet altijd de goede manier voor mij werkt het :P
Dat zou ik ook gedaan hebben hoor, je hebt niks aan dat voortsukkelen als je er al helemaal van bent afgekoeld :)
  maandag 4 juni 2012 @ 22:47:36 #39
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112452685
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Iets voor C_L...ze heeft iig WO gedaan...
Dat geloof ik niet ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112455240
Nog plek voor deze Overijsselnaar in de OP? Ben ook nog steeds datende. Kom hier af en toe kijken.
pi_112467061
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens heb ik nog een vraag aan de dames. Charmant op de foto staan is nou niet bepaald een van mijn talenten, meestal trek ik net een of ander belachelijke grijns :') Evengoed heeft een medefokster twee lucky shots weten te bewerkstelligen waar ik voor de verandering best aardig op sta vind ik zelf, zie fobo. Zou dat geschikt datingsite materiaal zijn? Uiteraard zonder het commentaar in de laatste foto ;)

Oh en wees vooral eerlijk :s)

Edit: de reden dat ik hiermee kom is dat ik sterk het gevoel heb niet door de foto/vleeskeuring te komen. Het is immers toch de eerste indruk, en als je er dan niet een beetje fatsoenlijk op staat, sja. Het gaat me dus om serieuze feedback, dit is geen verkapte algemene hosselpoging :P
Ik mag deze vraag eigenlijk officieel niet beantwoorden maar ik denk dat ik je wel goede adviezen kan geven. Vooral omdat ik er onderzoek naar gedaan heb om jezelf aantrekkelijk op de foto te krijgen en gemakkelijk door de vleeskeuring gaat komen. Met de juiste skills kan je alle positieve kanten van je uiterlijk naar voren krijgen met een simpele telefoon camera.
Ik ben zelf niet fotogeniek maar met mijn skills kan ik mezelf zo aantrekkelijk mogelijk op de foto krijgen als ik zelf wil ongelimiteerd.
Laat maar weten als je een perfecte foto wilt voor je profiel dan help ik je daar graag mee.
De adviezen gelden voor zowel met als zonder flitser.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 05-06-2012 11:09:10 ]
pi_112468221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik mag deze vraag eigenlijk officieel niet beantwoorden maar ik denk dat ik je wel goede adviezen kan geven. Vooral omdat ik er onderzoek naar gedaan heb om jezelf aantrekkelijk op de foto te krijgen en gemakkelijk door de vleeskeuring gaat komen. Met de juiste skills kan je alle positieve kanten van je uiterlijk naar voren krijgen met een simpele telefoon camera.
Ik ben zelf niet fotogeniek maar met mijn skills kan ik mezelf zo aantrekkelijk mogelijk op de foto krijgen als ik zelf wil ongelimiteerd.
Laat maar weten als je een perfecte foto wilt voor je profiel dan help ik je daar graag mee.
De adviezen gelden voor zowel met als zonder flitser.
Als jij er "onderzoek" naar gedaan hebt zulke "skills" bezit, waarom heb jij dan nog geen date gescoord? :?
pi_112470928
Semi-wetenschappelijke onderzoekjes doen werkt ook niet blijkbaar. Misschien dat ik er anders insta, maar snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo moeilijk kunnen doen over daten.

Het is een (meestal) leuke ontmoeting met een nieuw iemand.. Hoe meer je in de negatieve spiraal van onderzoek en overanalyseren zit, hoe slechter het gaat. Zo leer je jezelf alleen maar aan dat dates eng zijn met het excuus "ik kan het toch niet/ik ben te lelijk". Dat maakt het alleen maar makkelijk, lekker thuis blijven zitten en zwelgen in je eigen veroorzaakte ongeluk, maar damn. Ga nou eens positief dat huis uit en drink eens een biertje met een leuke dame.

Ik kwam vanochtend thuis van een date, dus was erg geslaagd :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:48:44 #44
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_112471131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef Perzephone het volgende:
Semi-wetenschappelijke onderzoekjes doen werkt ook niet blijkbaar. Misschien dat ik er anders insta, maar snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo moeilijk kunnen doen over daten.

Het is een (meestal) leuke ontmoeting met een nieuw iemand.. Hoe meer je in de negatieve spiraal van onderzoek en overanalyseren zit, hoe slechter het gaat. Zo leer je jezelf alleen maar aan dat dates eng zijn met het excuus "ik kan het toch niet/ik ben te lelijk". Dat maakt het alleen maar makkelijk, lekker thuis blijven zitten en zwelgen in je eigen veroorzaakte ongeluk, maar damn. Ga nou eens positief dat huis uit en drink eens een biertje met een leuke dame.

Ik kwam vanochtend thuis van een date, dus was erg geslaagd :D
Maar wat nou,

als je in je eigen huis een lekker biertje kan drinken met een leuke dame? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizorn op 05-06-2012 13:00:17 ]
WFPB!
pi_112471737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Maar wat nou,

als je in je eigen huis een lekker biertje kan drinken met een leuke dame? :+
Doen!

Zowel haar & het biertje, hosselkoning als je bent :6
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:21:39 #46
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112472475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Doen!

Zowel haar & het biertje, hosselkoning als je bent :6
Vrouwen die niet van die vage hints geven, maar gewoon zeggen waar het op staat.
Even je telefoon erbij pakken Dizorn. ;)

(er vanuit gaande dat ze niet later thuis kwam omdat ze in Oost-Duitsland uit de auto was gezet)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:24:12 #47
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_112472607
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Vrouwen die niet van die vage hints geven, maar gewoon zeggen waar het op staat.

(er vanuit gaande dat ze niet later thuis kwam omdat ze in Oost-Duitsland uit de auto was gezet)
Oost-Duitsland, wtf? :P

En leuk is ze, hè? O+
WFPB!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:32:56 #48
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112472965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Oost-Duitsland, wtf? :P

En leuk is ze, hè? O+
Moest toch wat zeggen, kon het beter ridiculiseren. ;)
Erg leuk, da hedde gij goed gedaan. ;)
pi_112474034
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dizorne moet eerst zijn skills maar eens in de strijd gooien haha
pi_112474596
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:30 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Als jij er "onderzoek" naar gedaan hebt zulke "skills" bezit, waarom heb jij dan nog geen date gescoord? :?
Mijn situatie is niet relevant.
Het ging er hier enkel om om door de vleeskeuring heen te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')