Top!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:09 schreef Godshand het volgende:
Ondanks het brakke weer, wordt hier hard gedate.
Nog steeds met mn date, op korte stadstrip geweest en overleefd :p gaat wat beter laatste tijd ,na gepraat te hebben op advies v medefokkers hier (thnx)
Dat ze liever met mij is, dan zonder mijquote:
Goed dat je er zo over gepraat hebt, kan voor beiden goed zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat ze liever met mij is, dan zonder mij
Heb gezegd als ze steeds moet zeggen dat ze twijfelt, dat ik dan voor haar de keuze maak, door weg te gaan. Boodschap is duidelijk en ze ziet zonder mij zijn, niet zitten.
Wordt vervolgd deze soap, volgende week chanteerpraktijken, Silenus die achter geheimen van zijn moeder komt en Cue_ die een man aan het lijntje gaat houden.
Stay tuned! (willekeurig soap deuntje)
Waar twijfelt ze dan over?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb gezegd als ze steeds moet zeggen dat ze twijfelt, dat ik dan voor haar de keuze maak, door weg te gaan. Boodschap is duidelijk en ze ziet zonder mij zijn, niet zitten.
Wordt vervolgd deze soap, volgende week chanteerpraktijken, Silenus die achter geheimen van zijn moeder komt en Cue_ die een man aan het lijntje gaat houden.
Stay tuned! (willekeurig soap deuntje)
Wat heb ik gemist in m'n leven?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef Godshand het volgende:
Cue_ die een man aan het lijntje gaat houden.
Sletquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schijn iemand aan t lijntje te houden.. maar weet niet wie
Ik denk dat Godshand zich een grapje permitteerde om in soap-style te kunnen blijven, de schelm.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was grappiger geweest als ie dat met 1 van de huidige daters deedquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat Godshand zich een grapje permitteerde om in soap-style te kunnen blijven, de schelm.
Ik hoor ook helemaal niet in de soap thuis..tijd voor weer een nieuwe date dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord? Genoeg soaps rondom army wivesquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik hoor ook helemaal niet in de soap thuis..tijd voor weer een nieuwe date dus
Pardon??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja alleen -Strawberry- maar zij zegt dingen uit medelijden omdat ze zoveel weet over mijn situatie, tenminste dat denk ik al kan het onterecht zijn.
Ridgequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef Silenus het volgende:
[soap]Ja dat vind ik ook een hele rare opmerking Strawberry. Ik vermoed dat hier meer achter zit. Dat richard niet is wie hij zegt dat 'ie is. Volgens mij gaat 'ie vreemd. Met Brooke.[/soap]
Misschien een wat naïeve vraag...maar wat willen ze daar dan precies mee? Wat kunnen ze ermee?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef m1st1g het volgende:
Aanvallers hebben bij online datingsite eHarmony de wachtwoorden van 1,5 miljoen gebruikers buitgemaakt.
gelukkig zat ik hier niet...
Wilders of Dibi straks stemmen...?quote:
Mwah...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was grappiger geweest als ie dat met 1 van de huidige daters deed
Yup, berichtje gehad vandaag. Gaan binnenkort even wat langer praten. Geen soap materiaal nogquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord? Genoeg soaps rondom army wives
Vertel jij eens even over jullie fokdate?!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien een wat naïeve vraag...maar wat willen ze daar dan precies mee? Wat kunnen ze ermee?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was mij niet geheel duidelijk (heb jou verhaal ook niet helemaal kunnen volgen)...maar begrijp dat jij dus ook met haar verder wilt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wilders of Dibi straks stemmen...?
Nee, of ze verder in de relatie met mij wil natuurlijk, waar heb ik het anders over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |