Alleen zoenen dan?quote:
Ze zijn altijd zoooo snel met die benenquote:
Ja, alcohol of niet maakt geen zak uit natuurlijk. Tijdens/na het uitgaan telt ook gewoon.quote:
Doe ik ook zeker nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Cueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kan je niet haten dit.
Terwijl de ogen van alle SC-ertjes in je rug priemenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is wel presteren hoor, binnen 10 seconden iets verzinnnen, typen en op Invoeren drukken.
weet ik niet stuk of 12quote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, alcohol of niet maakt geen zak uit natuurlijk. Tijdens/na het uitgaan telt ook gewoon.
Ligt ook aan welke dans je doet. Bij de Engelse wals of zo moet je links kijken, bij de cha cha en rumba kom je elkaar wel wat vaker tegen jaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zoooo snel met die benen![]()
Moet er nog wel aan wennen hoe veel je eigenlijk in de ogen van je partner kijkt tijdens het dansen
Das toch een prima score dan? Doe je beter dan ik.quote:
Deze druk, daar bezwijk ik vaak aanquote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terwijl de ogen van alle SC-ertjes in je rug priemenHeb je toch maar weer mooi klaar gespeeld, kanjer!
Ken idd het van het stijldansen van vroeger, waar je toch vaak erlangs kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke dans je doet. Bij de Engelse wals of zo moet je links kijken, bij de cha cha en rumba kom je elkaar wel wat vaker tegen jaEn dat is ook de dans van afstoten en aantrekken dus oogcontact hoort daar wel bij.
Poging tot studeren hier, blegh droge stof en toen kwam ik hier afleiding zoekenquote:
Hey pik, ze hebben mijn account geripped van al zijn rijkdommenquote:
Goed idee van tijd tot tijdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poging tot studeren hier, blegh droge stof en toen kwam ik hier afleiding zoeken
Hoe is je vakantie tot dusver?
Moet ook wel als je het goed wil doen, want als je rechts kijkt wanneer je voor je of links moet kijken is je houding weg en struikel je over zijn voeten of zoquote:Op maandag 4 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken idd het van het stijldansen van vroeger, waar je toch vaak erlangs kijkt.
Maar die salsa soortige dansen zijn zo into passie en contact. En dat contact vind ik niet erg, maar het echt kijken naar elkaar.. met soms vreemden, en van zo dichtbij.. ja daar moet ik nog wel beetje aan wennen
al is dat met Duitser natuurlijk niet erg![]()
Dat doe ik toch nog welquote:Op maandag 4 juni 2012 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ook wel als je het goed wil doen, want als je rechts kijkt wanneer je voor je of links moet kijken is je houding weg en struikel je over zijn voeten of zo
Prince 2 Foundation, nog geen planning gemaakt om op examen te gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 15:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed idee van tijd tot tijdWaar ben je mee bezig op dit moment?
Vakantie is lekker hoorVanavond weer autorijden
Helaas niet in de Golf 6 dit keer, dat dan weer niet.
Dat meen je nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poging tot studeren hier, blegh droge stof en toen kwam ik hier afleiding zoeken
Hoe is je vakantie tot dusver?
[..]
Hey pik, ze hebben mijn account geripped van al zijn rijkdommen![]()
![]()
Kijk je ook nog steeds naar je voeten?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik toch nog wel
Maar idd, je hebt het gewoon nodig
Ja man, alle poen foetsiequote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Activator erop gehad?
Ik heb gelukkig nooit een cent te makken. Dat scheelt.
Nee, dat doe ik eigenlijk zelden. Wel eens naar zijn voeten stiekem om te kijken wat ie wil enzo.quote:
Op Sziget gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Vorig jaar Prince live gezien!
en wow wat een show..
Oh dat ken ik wel ja, en heb idd begrepen van de mensen die er verstand van hebben dat het nogal droog is. Succes kerel, het weer werkt iig in je voordeelquote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prince 2 Foundation, nog geen planning gemaakt om op examen te gaan.
Golf 6? Nice, welke bak mag je vanavond afraggen?
Nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef Crutch het volgende:
Godver, Hara. Jij zegt dat ik meer moet doen met de heupen, maar da's kkgay.
Dan leidt ie niet goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik eigenlijk zelden. Wel eens naar zijn voeten stiekem om te kijken wat ie wil enzo.
Idd, en die pakjes helpen niksquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NietIk zei dat je het beter deed dan ik had verwacht
En ja, dansende mannen op topniveau ziet er voor de normale man aardig gay uit, ja
Voor mij ook, trouwens.
Het zijn beginners vaakquote:
Nou, het is zo droog als de Sahara. 5 minuten lezen en ik moet een slok drinken. (nee geen malibu, dan komt er helemaal niks meer van terechtquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel ja, en heb idd begrepen van de mensen die er verstand van hebben dat het nogal droog is. Succes kerel, het weer werkt iig in je voordeel
Mijn standaard leswagen is de VW Jetta, ook leuk, hoor. Maar minder spectaculair en ik ben nog steeds super slecht in het inschatten van de breedte van de auto.
Dat komt meer door het pakje en zijn gezicht en klerenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef Crutch het volgende:
Godver, Hara. Jij zegt dat ik meer moet doen met de heupen, maar da's kkgay.
Ja, maar dat hebben ze allemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat komt meer door het pakje en zijn gezicht en kleren
Episch.quote:
ik heb me prima vermaakt toenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Episch.
Hij kwam een uur te laat speelt wat 'nieuwer' werk, denk je: 'Oh, het zal nu wel eindelijk afgelopen zijn', zegt ie: 'Do you know how many hits I've got?'
Speelt ie nog twee uur door.![]()
Ik ben op een gegeven moment weggelopen.
QFTquote:Op maandag 4 juni 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
Prince moet je live gezien hebben, trouwens.
Die gast zingt en speelt onvoorstelbaar zuiver.
Wat nou buckets? Ondoorbroken halve liters Dreher, hoppa!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb me prima vermaakt toen![]()
maar ja, die buckets zijn dan ook niet al te goed voor je
Ja is goed, maar dan moet ik eerst een paar lessen basis doen he?quote:
ja sorryquote:Op maandag 4 juni 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat nou buckets? Ondoorbroken halve liters Dreher, hoppa!
Het werd al duidelijk dat ik ook niet alles meer weetquote:Op maandag 4 juni 2012 15:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja is goed, maar dan moet ik eerst een paar lessen basis doen he?
Oh, en meer seks om die heupen was los te krijgen, maar dat lijktme geen probleem verder.
Ik heb bijna geen sterke drank gehad daar.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja sorry.. maar die chuck norris bar mojito's waren bizar goed
om niet te spreken over de extreme long island ice tea. gingen 2 of 3 hele flessen sterke drank in![]()
en bij de jack daniels bar kreeg ik Jack coke met korting van een van de bar dames
en verder is Dreher genoeg in het verhaal voorgekomen![]()
Maar ik wil snel leren, dat trage klassikale trek ik maar matig.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het werd al duidelijk dat ik ook niet alles meer weetmaar weer in brons beginnen zou wel een beetje matig zijn ja
Hihi seks.
Gewoon met de hand en je eigen eieren bakken.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
Ik heb geen zin om mijn huis uit te gaan maar mijn wc papier is bijna op, en de eieren helemaal
Muhahaha...quote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon met de hand en je eigen eieren bakken.
Ik denk dat je daar nog wel op terugkomtquote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar ik wil snel leren, dat trage klassikale trek ik maar matig.
Handen altijd wassen na een sanitaire stopquote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha...en dan bakken met de vieze hand voor die extra flavour zeker
ik heb er genoeg geprobeerd, hehquote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen sterke drank gehad daar.
De enige Jack Daniels die ik had was in de vorm van saus op mijn steak.![]()
Ik heb ook in die Sky Bar gehangen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Handen altijd wassen na een sanitaire stop
Oh dat durf ik sinds kort pas, denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb er genoeg geprobeerd, heh
Ja dat ding was wel erg chill ja![]()
bungee jumpen was ook wel leuk moet ik zeggen
in 2010 voor het eerst gedaan op sziget, en vorig jaar stond ik bij goran bregovic met een vriend toen de rest van mijn groep smste, we gaan bungee jumpen, en toen ging het kriebelen dus sprong ik weerquote:Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh dat durf ik sinds kort pas, denk ik.
Maar eerst maar eens uit een vliegtuig springen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pener altijd wassen voor een sanitaire stop
Aan een touw?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh dat durf ik sinds kort pas, denk ik.
Maar eerst maar eens uit een vliegtuig springen.
Pener wassenquote:
Wat moet ik met al die Yuan?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pener wassen
helicopteren onder een kraan.
Oh muhaha, om je gear terug te krijgen: d3guyz.com/?q=node/2024
Ik wil ook een piemel om mee te kunnen helicopterenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pener wassen
helicopteren onder een kraan.
Oh muhaha, om je gear terug te krijgen: d3guyz.com/?q=node/2024
Stap naar die collega toe zeg.. niet zo moeilijk doen!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil ook een piemel om mee te kunnen helicopteren
Dat kan hoor, dan snijden ze je clit in stukken, vormen daar een pener van en naaien die op de plek van je clitje.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je had er afgelopen week eentje. In je zatte bui was dat niet eens opgevallenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wut?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had er afgelopen week eentje. In je zatte bui was dat niet eens opgevallen
Je mag mijne gebruiken.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je je PiD al wel af?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
Prince 2 Foundation, nog geen planning gemaakt om op examen te gaan.
Ik zou alles swaffelen, ook al is swaffelen allang 'uit', en ik zou er kleine hoge hoedjes en strikjes voor maken en die opzetten en zo mijn eigen foto-strip makenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb je je PiD al wel af?![]()
Helikopteren!Wat is het toch een magische bezigheid!
Jammer dat vreemden het altijd zo weinig waarderen meestal...
Dit klinkt als een goed experiment en ik zou me hierbij willen lenen voor dit doel.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:57 schreef MohMi het volgende:
Ik wil mijn eigen piemel om mee te helicopteren! Ik kan toch niet helicopteren met iemand anders zijn piemel xD Moet ik hem dan optillen en ronddraairen?
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:57 schreef MohMi het volgende:
Ik zou alles swaffelen, ook al is swaffelen allang 'uit', en ik zou er kleine hoge hoedjes en strikjes voor maken en die opzetten en zo mijn eigen foto-strip maken
Wat ben je toch een gever, altijd jezelf maar wegcijferen in het belang van het groter geheelquote:Op maandag 4 juni 2012 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed experiment en ik zou me hierbij willen lenen voor dit doel.
Jawel joh, dat zou echt geniaal worden!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef SicSicSics het volgende:
Maar allée zeg, ik stond me daar toch even te wentelwieken!
[..]![]()
Maargoed dat je er geen hebt dan, denk ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hoe ik rol mijn beste MohMiquote:Op maandag 4 juni 2012 15:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gever, altijd jezelf maar wegcijferen in het belang van het groter geheel
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
Mijn wat?
Ik rol net in de wereld van Prince 2, heb de foundantion voor me
Ja man ik hoef alleen de theorie te pakkenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Stap 1. Project initiation document!
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:59 schreef MohMi het volgende:
Jawel joh, dat zou echt geniaal worden!
Je buren daarna ook denk ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PiD is zo basis als de basis komt. Maar het is goed te doen hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Ja man ik hoef alleen de theorie te pakken. Er zijn allerlei documenten beschikbaar gestelt waaronder dus het PiD
. Ik mis alleen de toegang nog vanaf deze pc haha.
Goed dat schema uit je harses leren en daarna weer alles vergeten. Als een klant om Prince II vraagt kun je het boek en schema er altijd weer bij pakken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Er hoeft er zich maar 1 weg te cijferen hierquote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeIk cijfer mezelf niet weg voor het groter geheel
Je piemel!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er hoeft er zich maar 1 weg te cijferen hier
Dat gebeurt toch met alles?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef SicSicSics het volgende:
PiD is zo basis als de basis komt. Maar het is goed te doen hoor!Goed dat schema uit je harses leren en daarna weer alles vergeten. Als een klant om Prince II vraagt kun je het boek en schema er altijd weer bij pakken!
In het Duits?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Niemand reageert op mijn WOEI!!
Maar Duitser heeft gesmst![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn piemel heeft het best zwaar. Hij kotst nog regelmatig
Klopt!quote:
Ik was weggeblazen!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Nee in het (iets gebrekkige) Nederlands. Hij spreekt het beter dan hij schrijft. (qua volgordes enzo)quote:
Voor iemand die opdroogt van de duitse taal vind ik het knap dat je warm loopt voor een Duitserquote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zou alles swaffelen, ook al is swaffelen allang 'uit', en ik zou er kleine hoge hoedjes en strikjes voor maken en die opzetten en zo mijn eigen foto-strip maken
hebben de meeste duitsers, universiteit maastricht verplicht alle duitsers tot een nederlands cursus maar evengoed is het soms drama om hun teksten te lezenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee in het (iets gebrekkige) Nederlands. Hij spreekt het beter dan hij schrijft. (qua volgordes enzo)
Stimmt!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Ow en Sic jij was die van omgeving Utrecht toch?
Ook wel eens!quote:
Ik ben er alleen nog maar zo t/m di middag.quote:
Jaaaa zeker zo'n monocle!!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]wil je een hoge hoed en een monocle maken.
En een stropdasje wil hij ook!
Daar werkt onze vrindquote:
Volgende week?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben er alleen nog maar zo t/m di middag.
Heel misschien do op vrij. Maar dat is nog afwachten.
we hebben een keer voor een feest besloten als sirs te gaan, hoge hoeden gekocht, maar een monocle was nergens te vinden en dat was zelfs in de carnavals periode in limburg! was echt doodzonequote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaaaa zeker zo'n monocle!!En een piepklein snorretje maken van mijn schaamhaar dat ik erop kan plakken!
![]()
Het wordt een hit gvd!!
[..]
Daar werkt onze vrind
Vandaag even in Tiel geweest!quote:
Wanneer kan ik het pakketje verwachten?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaaaa zeker zo'n monocle!!En een piepklein snorretje maken van mijn schaamhaar dat ik erop kan plakken!
![]()
Het wordt een hit gvd!!
[..]
Daar werkt onze vrind
Pakketje schaamhaar?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het pakketje verwachten?
We hadden dat al besproken hequote:Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgende week?
Ik zal mijn agenda er eens bij pakken!
Ja precies! De dag nog niet, maar ik heb zondag- en maandagavond nog vrij! Dinsdag naar Amsterdam. Donderdag op vrijdag kan ook, vrijdag niet meer!quote:
Doen we even de maandagavond.. goed? Want zondagavond verwacht ik nog brak te zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
Ja precies! De dag nog niet, maar ik heb zondag- en maandagavond nog vrij! Dinsdag naar Amsterdam. Donderdag op vrijdag kan ook, vrijdag niet meer!
Dat doe je goed op zo'n grijze maandag!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vandaag even in Tiel geweest!En Wageningen.
Nu thuis aan het werken.
Wanneer ik een piemel hebquote:Op maandag 4 juni 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het pakketje verwachten?
Nu al deze discussies?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hadden dat al besproken he
Nouja.. half![]()
Gezellig! Nieuwegein onveilig maken!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Doen we even de maandagavond.. goed? Want zondagavond verwacht ik nog brak te zijn
Utrecht zelf graag, want daar zit m'n hotelquote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gezellig! Nieuwegein onveilig maken!Ik moet alleen met de auto, dus maar 2 biertjes onveilig!
Niet van mij, ik heb het gemistquote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
....Ik krijg dit nog flink wat topics te horen, hè
Nee, ik wil mijn eigen piemel aankleden anders groeit mijn nijd alleen maarquote:
Twas heul leuke garp van mij, hoorquote:
kut, die was goedquote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed plan.Dan mag ze hem aanwakkeren door me te helicopteren.
Dan kan ik met de trein komen!quote:
Wat een teleurstelling dit..quote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn eigen piemel aankleden anders groeit mijn nijd alleen maar
[..]
Twas heul leuke garp van mij, hoor
* SicSicSics klopt zachtjes op je hoofd...quote:
Er lafjes tegenaan hangen hoef ik ook niet te verwachten vrees ik..?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling dit..
Vergeet het maar dan, mag je mn bbq ook niet aanwakkeren. En ik ga niet bij je achterop en zal de 4lips ook niet aaien!
Roosvicee pls!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
* SicSicSics klopt zachtjes op je hoofd...
Komt wel goed schatje!
Neen, dat tuit je lippen hoef je ook niet meer te doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er lafjes tegenaan hangen hoef ik ook niet te verwachten vrees ik..?
Okéquote:Op maandag 4 juni 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen, dat tuit je lippen hoef je ook niet meer te doen.
Zonder jas en paraplu! Straf! En daarna met je blote bips op de kokosmat zitten.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
OkéDan ga ik dadelijk maar boodschappen doen in de regen, dat kan er dan ook nog wel bij
Regel je toch gewoon zo dat je tijdens je rijles ff de Appie in kan rennen!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:19 schreef MohMi het volgende:
OkéDan ga ik dadelijk maar boodschappen doen in de regen, dat kan er dan ook nog wel bij
Wel slim bedacht idd maar ik moet om half 8 lessen. Eerst dat meisje voor me afzetten, en vervolgens door tot half10. Dus we gaan nu wel ffquote:Op maandag 4 juni 2012 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Regel je toch gewoon zo dat je tijdens je rijles ff de Appie in kan rennen!
Als jij een hoge hoed hebt liggen kan ik voor het plaatje zorgenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef MohMi het volgende:
Ik kan trouwens ook geen plaatjes vinden van piemels met een hoge hoed opIk had wel wat meer verwacht van het internet en diens gebruikers.
Ik ben slim!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef MohMi het volgende:
Wel slim bedacht idd maar ik moet om half 8 lessen. Eerst dat meisje voor me afzetten, en vervolgens door tot half10. Dus we gaan nu wel ffKoop ik als troost een fijn visje voor het avondeten
Ik kan trouwens ook geen plaatjes vinden van piemels met een hoge hoed opIk had wel wat meer verwacht van het internet en diens gebruikers.
Misschien moeten Mur en jij samen zaken doen!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij een hoge hoed hebt liggen kan ik voor het plaatje zorgen
Hm tempting indeedquote:Op maandag 4 juni 2012 16:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Misschien Mur en jij samen zaken doen!Ik wil alleen maar mee doen als ik ook een weener heb
quote:
Ik had een top hat moeten maken voor Stompje!! xDDquote:Op maandag 4 juni 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Gewoon de tussenstap wegstrepen. Moh eruit donderen.
Verdomd goed idee, daar heb je namelijk toch niets aan.
Al kan ze wel een sikje op haar 1e been maken, en 2 ogen op haar anderen been.
En dan haar benen bewegen alsof ze daarmee praat, wat een ideequote:Op maandag 4 juni 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Gewoon de tussenstap wegstrepen. Moh eruit donderen.
Verdomd goed idee, daar heb je namelijk toch niets aan.
Al kan ze wel een sikje op haar 1e been maken, en 2 ogen op haar anderen been.
Ligt het een beetje bij het centrum of niet?quote:
Nog een peukie erin steken.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan haar benen bewegen alsof ze daarmee praat, wat een ideemet zo een zware stem
Nu ben ik wel benieuwd naar dat clipje?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog een peukie erin steken.
Overigens heb ik ooit een clip gezien die daar vol mee zat.Dat was echt... Geniaal.
Ik wist zeker dat je ging zeggen dat het echt fantastisch wasquote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog een peukie erin steken.
Overigens heb ik ooit een clip gezien die daar vol mee zat.Dat was echt... Geniaal.
Het Oktoberplein. Is te lopen / tram wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ligt het een beetje bij het centrum of niet?
Alleen als de clip 450 euro oplevert!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wist zeker dat je ging zeggen dat het echt fantastisch was
Heb al gezocht.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar dat clipje?
Ik ben alto.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wist zeker dat je ging zeggen dat het echt fantastisch was
Dat ik dezelfde week nog op mijn bankrekening gestort krijgquote:Op maandag 4 juni 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als de clip 450 euro oplevert!
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:36 schreef WasMachinator het volgende:
ik hoor al 5.5 uur lang trololo op de achtergrond
Dat is echt.. geweldigquote:Op maandag 4 juni 2012 16:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat ik dezelfde week nog op mijn bankrekening gestort krijg
Tram!quote:
Goeie fix! Echt hoor. Dat sommigen dat nou nog steeds niet snappen?..quote:
Kutalto!quote:
Haha zeker weten!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef SicSicSics het volgende:
Tram!Zou ik doen.
Maar dan kunnen we mooi naar de binnenstad bier drinken. Is ook wel iets leuker dan Nieuwegein.
Wat heb je gekocht? Een kachel!?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Een klein grapje uit mijn mailbox:
hoi met piet een afspaak aan de de grote weg of je kom mishien wele in breda my aders is makluk te vinden ik hoor het no wel bedank als vast piet pietstraat 2. stadbyvoorbaat harte dank
Waar ben ik aan begonnen(verkoper via marktplaats)
Ik ben de verkoper in dit geval en de beste man had de veiling *gewonnen*quote:
Ze staan in bus 5 op weg naar het centrum. Ik zie je betaling graag tegemoet. Gr gr! Kees!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben de verkoper in dit geval en de beste man had de veiling *gewonnen*.
Gaat om 9 1:18 auto's en hij vond het niet erg als ik ze op de bus zou doen(originele verpakkingen heb ik niet meer).
Ik werk thuis! Dus ik ben er nog.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:06 schreef MohMi het volgende:
Het is weer 5u geweest, de rust keert weder in het SC
Veel plezier dan!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
En ik werk niet!Maar toch ben ik er zo vandoor, eindelijk eens wat nuttigs doen deze dag
Zon ja?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Veel plezier dan!Met boodschappen doen, de zon schijnt hier alweer!
Moet zo ook maar eens gaan, mijn cola is op!
Terecht, het is zo erg als dat het lijktquote:Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst een hele dag, tot 18.15Ik ga al dood als ik er alleen maar aan denk.
Maar gelukkig is Crutch daar als je thuiskomt om je kapotte voetjes te masseren, je schouders weer los te maken en voor je te koken?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst een hele dag, tot 18.15Ik ga al dood als ik er alleen maar aan denk.
Thx, jij ook. Ik mag fijn nog een paar uurtjes doorwerkenquote:
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Crutch daar als je thuiskomt om je kapotte voetjes te masseren, je schouders weer los te maken en voor je te koken?
Solly!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
NeeeeeeeeeeeeeeWaarom maak je het nog kutter
Als ik thuiskom na ene hele dag staan moet ik goffedomme nog 50 cupcakes bakken
Weet jij helemaal niet, jij zit de hele dag maar wat op je bips te zitten. IK MOET STAAN JONGEquote:Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terecht, het is zo erg als dat het lijkt![]()
Heb vijf jaar in een bloemenwinkel gewerkt, met Kerst 15u aan een stuk staan en loeihard doorwerken gvdquote:Op maandag 4 juni 2012 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet jij helemaal niet, jij zit de hele dag maar wat op je bips te zitten. IK MOET STAAN JONGE
Ja nou 50 is misschien wat overdreven, maaar ik weet nog niet hoeveel ik uit één batch haal en ze wilde er wel minstens 30quote:Op maandag 4 juni 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Solly!![]()
Cupcakes!Waarvoor 50? In heemelschsneam!
Als je er wat over hebt! Doe ze maar op de bus! Lekkah!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ja nou 50 is misschien wat overdreven, maaar ik weet nog niet hoeveel ik uit één batch haal en ze wilde er wel minstens 30
Kale cakejes!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
En dan ook nog topping maken ditdat hè, geen lullig kaal cakeje of zo. WEE MIJ DAN OH MIJN HEMEL
Denk niet dat ze de post overlevenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je er wat over hebt! Doe ze maar op de bus! Lekkah!
Ff lekker door de frankeermachine! BAM BAM me cakejes!quote:
Ik zag net een filmpje van The Black Keys met Johnny Depp bij MTV Movie Awards.. godver was is die sound live gruwelijk vet! Gaat een leuke avond worden 3 December in de Ziggo Domequote:Op maandag 4 juni 2012 17:22 schreef SicSicSics het volgende:
The Final Countdown
Mijn shuffle slaat op hol!![]()
Niet helemaal mijn muziek geloof ik!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:43 schreef WasMachinator het volgende:
Ik zag net een filmpje van The Black Keys met Johnny Depp bij MTV Movie Awards.. godver was is die sound live gruwelijk vet! Gaat een leuke avond worden 3 December in de Ziggo Dome!
al eens geluisterd?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muziek geloof ik!Maar ik mag niks meer zeggen na mijn vorige twee posts
Na 2 minuten wordt ie wel beter te behappen, maar ik ben nog niet om nee!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:55 schreef WasMachinator het volgende:
al eens geluisterd?
anders moet je eens little black submarines of gold on the ceiling checken
ja wilt iets ruiger rauwer toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Na 2 minuten wordt ie wel beter te behappen, maar ik ben nog niet om nee!
Ja! 'Iets'quote:Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef WasMachinator het volgende:
ja wilt iets ruiger rauwer toch?
hmm dan is hun sound van het album hiervoor(brothers) wat meer jou ding gok ik
echt wild zal het niet worden, Rock, Blues combo is het dus snerpende gitaren en keiharde drums wordt het sowieso niet echtquote:Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja! 'Iets'Ik dacht dat mijn voorliefde voor Cannibal Corpse dat wel weg had gegeven!
Ik zal er eens naar luisteren!
kan er ook wel eentje gebruiken ofzoquote:
Vanwege het meisje?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kan er ook wel eentje gebruiken ofzo
zit opeens vol met spanning
Ja, zit er een beetje mee mbt die vriend van mij..quote:Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vanwege het meisje?Is geen goede reden om naar de alcohol te grijpen, jongeman!
Maar dude, waarom praat je dan niet gewoon met je vriend? Het zal toch een keer moeten (moreel gezien) als je dit meisje wilt blijven zien. Hoe eerder je er vanaf bent, hoe beter, en misschien valt het hartstikke meequote:Op maandag 4 juni 2012 18:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja, zit er een beetje mee mbt die vriend van mij..
haha dat weet ik
Heb maar het optreden van de Foo Fighters op pinkpop vorig erop gezet, o wat baal ik dat ik toen niet ben gegaan. mijn grootste muzikale misser ooit!
Vrijdag nacht en zaterdag nacht de kans gehad daarvoor aangezien we moesten overfietsen, maar de eerste nacht hadden we beide veel gedronken en zaterdag nacht lukte het me niet om er over te beginnen..quote:Op maandag 4 juni 2012 18:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar dude, waarom praat je dan niet gewoon met je vriend? Het zal toch een keer moeten (moreel gezien) als je dit meisje wilt blijven zien. Hoe eerder je er vanaf bent, hoe beter, en misschien valt het hartstikke meeKun je samen een biertje drinken!
Je kunt het, je hebt een heel SC topic achter je staanquote:Op maandag 4 juni 2012 18:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Vrijdag nacht en zaterdag nacht de kans gehad daarvoor aangezien we moesten overfietsen, maar de eerste nacht hadden we beide veel gedronken en zaterdag nacht lukte het me niet om er over te beginnen..
maar indd, gewoon doen is de oplossing hiervoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je kunt het, je hebt een heel SC topic achter je staanik ben dan ook te snel een doemdenkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
een SC topic vol batsers ja
Let me occupy your mind
As you do mine
Vandaag wel jaquote:Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ben dan ook te snel een doemdenker..
een SC topic vol batsers ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij gaat het al maanden waardeloos, dus wees gerust.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:50 schreef SicSicSics het volgende:
Batstechinisch gezien was mijn weekend ook kwalitatief uitermate teleurstellend! Dus maak je niet druk WasMachien!
Ik maak me dan ook niet druk over batsenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij gaat het al maanden waardeloos, dus wees gerust.
Pfft! Ander topicquote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef WasMachinator het volgende:
Ik maak me dan ook niet druk over batsen..
meer over een potentiële relatie
Maar wil jij dat ook?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:07 schreef Skv het volgende:
Volgens mij zou exlief weer met me samen verder willen.
Zuipen of niet zuipen?quote:
Lijkt me wel leuk, maar ik denk dat we weer heel snel in hetzelfde stramien zitten als toen het uit ging. Ergo: als ik het doe verwacht ik dat het na een tijdje spaak loopt en ik me weer superkut ga voelen. Daarnaast heeft ze me behoorlijk wat pijn gedaan door het uit te maken, mij te laten verhuizen, dat ze zei dat ze verliefd was op iemand anders etc. Dan blijf ik altijd met zo'n wrang gevoel zitten.quote:
Ik kende de voorgeschiedenis niet, maar dat sucks kerel!quote:
Das toch geen vraag!quote:
Vergeet je benen niet te scheren! xDquote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen dansenben ziwaar beetje zenuwachtig
Haha! Viel spass in ieder geval!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen dansenben ziwaar beetje zenuwachtig
Trots?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar ik denk dat we weer heel snel in hetzelfde stramien zitten als toen het uit ging. Ergo: als ik het doe verwacht ik dat het na een tijdje spaak loopt en ik me weer superkut ga voelen. Daarnaast heeft ze me behoorlijk wat pijn gedaan door het uit te maken, mij te laten verhuizen, dat ze zei dat ze verliefd was op iemand anders etc. Dan blijf ik altijd met zo'n wrang gevoel zitten.
Het antwoord op je vraag is dus nee.
ik draag geen rokje en ik ben niet van plan seks te hebben vanavond. Miss zoenen, maar niet meer dan dat.quote:
Ik heb geen vakantie, dus ik denk er nog wel eens over na. Morgen na training wordt het ook al bier hakken, dus ik doe nu even rustig aan met een kleine whiskyquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef MohMi het volgende:
Das toch geen vraag!Proost, op wederom een goede afloop van de les!
Nee, wel een fietser van rechts afgesnedenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, dus ik denk er nog wel eens over na. Morgen na training wordt het ook al bier hakken, dus ik doe nu even rustig aan met een kleine whisky
Maar je leeft nog!Nog mensen van het zebrapad gejaagd?
Jaaa, zo doe ik dat ook altijd!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik draag geen rokje en ik ben niet van plan seks te hebben vanavond. Miss zoenen, maar niet meer dan dat.
En om dat te bewerkstellen is juist het beste om niet te scheren :p
ze kan t ook gewoon vergeten zijn hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef SicSicSics het volgende:
Dus als ik ooit een vrouw met behaarde benen in bed tref, dan heb ik 'gewonnen' en zou ik trots moeten zijn!
daar ging bijna mijn erdingerquote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef SicSicSics het volgende:
Dus als ik ooit een vrouw met behaarde benen in bed tref, dan heb ik 'gewonnen' en zou ik trots moeten zijn!
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef SicSicSics het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef SicSicSics het volgende:
Jezelf af laten lijden door een scharrel is wel jammer trouwens! Hoewel ik de keren dat ik bijna ergens tegenaan reed omdat er een mooie vrouw liep niet meer op 1 hand kan tellen denk ik... Dus ik zal er niks over zeggen!
Tot over je oren!?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef MohMi het volgende:
Erger is dat mijn instructeur nu telkens zingt dat ik verliehiefd ben
Buzzkill!quote:
Heeft Dolf geen auto?quote:Grumbl t regent
Nee; 'MohMi heeft vlindersvlindersvlinders...in haar buihuiuiuik!! Want MohMi is verlie....verlie...verliehieieiefd!' Of zoietsquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee; 'MohMi heeft vlindersvlindersvlinders...in haar buihuiuiuik!! Want MohMi is verlie....verlie...verliehieieiefd!' Of zoiets
Die ken ik niet!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:49 schreef MohMi het volgende:
Nee; 'MohMi heeft vlindersvlindersvlinders...in haar buihuiuiuik!! Want MohMi is verlie....verlie...verliehieieiefd!' Of zoiets
Hihihi!quote:
xDquote:
gok t niet, maar ik in ieder geval nietquote:Op maandag 4 juni 2012 21:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Buzzkill!
[..]
Heeft Dolf geen auto?
Ik weet nog niet of ik dat wil, maar daar hebben we het nog wel over dan!quote:
moet toch iets als afleiding hequote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
xDhahaha, jullie zijn een partij scherp vandaag man, lig heel de dag al blauw om dit topic maar het niveau houdt gewoon aan! Respect, hoor!
Bummer!quote:
Like a boss, gefeut door je rij-instructeur.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, wel een fietser van rechts afgesnedenVerder ging het stukken beter dan afgelopen vrijdag, maar de Golf vond ik toch leuker
Noodrem maken geoefend, dat was leuk. Door de buurt van mijn scharrel gereden (ik had mijn instructeur niet moeten vertellen waar ie woont want hij laat me er gewoon naartoe rijden
) en helemaal afgeleid toen ik dacht dat ik hem zag lopen
God, wat erg
Kut MohMi
Ik gok dat ik em na een biertje op het terras ook nog beter kan zingen!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dat wil, maar daar hebben we het nog wel over dan!
Zulks een jolijt in de wondere wereld van Fok!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
moet toch iets als afleiding he![]()
maar indd, lig ook al de hele dag dubbel
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Like a boss, gefeut door je rij-instructeur.![]()
Zou me wat zijn, schrik je omdat je je scharrel ziet en ram je volledig een kleuter aan gort met je auto'tje ofzo. Lekkere indruk laat je dan achter.
was ik me zonet ookal aan het bedenkenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik gok dat ik em na een biertje op het terras ook nog beter kan zingen!
[..]
Zulks een jolijt in de wondere wereld van Fok!![]()
Toch blijf ik erbij dat een meet van dit topic volgens mij redelijk geniaal zou zijn; ik stel het me voor als een uurtje of vier bier/wijn drinken en door elkaar heen kakelen net als nuBriljant toch??
Anders kan je gezellig met je scharrel kleuterpeuteren. Stukjes kind uit je grill friemelen. Moeilijk rosmantisch.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik moest heel hard lachen
Hahahaha, nee maar ik liet em wel bijna afslaan toen we naar links moesten en ik nog rechts over mijn schouder aan het kijken was
Zolang er maar geen structuur in de meet te bekennen is en het een wanordelijke pleurisbende is en er wat geneukt kan worden is het naar mijn verwachting.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
was ik me zonet ookal aan het bedenken..
En in deze mate zal het mij de door mij verwachte voldoening gevenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Zolang er maar geen structuur in de meet te bekennen is en het een wanordelijke pleurisbende is en er wat geneukt kan worden is het naar mijn verwachting.
Waar!quote:
een evengrote wanorde als in het topic zelf, ja dat zou het echt complementeren ^^quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Zolang er maar geen structuur in de meet te bekennen is en het een wanordelijke pleurisbende is en er wat geneukt kan worden is het naar mijn verwachting.
Scoor ALL the loeders!!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
En in deze mate zal het mij de door mij verwachte voldoening gevenDaarbij is het een exen topic op zoek naar clam, dat scharrelen zit theoretisch dus ook wel goed
Wees voorzichtig met je rokje op de fietsquote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb rond 10 afgesproken. dab maar eat later
Ligt eraan. Wie wat waar wanneer en of Crutch met me meegaat.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
KLOPT!!!
Hara, als we een meet houden kom je dan ook?
Als jij komt gaat Crutch ook wel meequote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wie wat waar wanneer en of Crutch met me meegaat.
Ik zie het al voor me:quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
een evengrote wanorde als in het topic zelf, ja dat zou het echt complementeren ^^
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
"He lui, wie wil nog een biertje?"
- "42".
- "st st oke"
- schhhliiiiiiik (Hara en kruts die friemelen)
- "hou je bek"
- "schurftkut"
Ik heb er nu al zin in!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Skv het volgende:
Ik zie het al voor me:
- "42".
- "st st oke"
- "hou je bek"
- "schurftkut"
- "ik fix clam"
En ovo met een fristi.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef MohMi het volgende:
[..]En iemand die constant haar gezicht in xD vorm trekt
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
- "42".
- "st st oke"
- "hou je bek"
- "schurftkut"
- "ik fix clam"
geen rokje had ik toch gezegd?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met je rokje op de fiets/mama-modus
Oh ja, sorry xD Wees voorzichtig op de fiets!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geen rokje had ik toch gezegd?anders had ik mn beneb wel geschoren :p
Ik woon in moederneukend overijssel.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, ik woon helemaal ver weg in Drenthe, ik heb geen zin om twee uur in de trein te gaan zitten of zo.
Ik heb in Coevorden gewerkt!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, ik woon helemaal ver weg in Drenthe, ik heb geen zin om twee uur in de trein te gaan zitten of zo.
dank je schatquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh ja, sorry xD Wees voorzichtig op de fiets!
Can imagine, maar als het daar toch op uitdraait maken we een berg foto's en posten we enkel nog over hoe leuk het was zodat je je de keer erop wel twee keer bedenkt voordat je niet komtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga wel akkoord met een meet in Coevorden!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb in Coevorden gewerkt!![]()
Maar daar hebben we ook niks aan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |