Alleen zoenen dan?quote:
Ze zijn altijd zoooo snel met die benenquote:
Ja, alcohol of niet maakt geen zak uit natuurlijk. Tijdens/na het uitgaan telt ook gewoon.quote:
Doe ik ook zeker nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Cueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kan je niet haten dit.
Terwijl de ogen van alle SC-ertjes in je rug priemenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is wel presteren hoor, binnen 10 seconden iets verzinnnen, typen en op Invoeren drukken.
weet ik niet stuk of 12quote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, alcohol of niet maakt geen zak uit natuurlijk. Tijdens/na het uitgaan telt ook gewoon.
Ligt ook aan welke dans je doet. Bij de Engelse wals of zo moet je links kijken, bij de cha cha en rumba kom je elkaar wel wat vaker tegen jaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zoooo snel met die benen![]()
Moet er nog wel aan wennen hoe veel je eigenlijk in de ogen van je partner kijkt tijdens het dansen
Das toch een prima score dan? Doe je beter dan ik.quote:
Deze druk, daar bezwijk ik vaak aanquote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terwijl de ogen van alle SC-ertjes in je rug priemenHeb je toch maar weer mooi klaar gespeeld, kanjer!
Ken idd het van het stijldansen van vroeger, waar je toch vaak erlangs kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke dans je doet. Bij de Engelse wals of zo moet je links kijken, bij de cha cha en rumba kom je elkaar wel wat vaker tegen jaEn dat is ook de dans van afstoten en aantrekken dus oogcontact hoort daar wel bij.
Poging tot studeren hier, blegh droge stof en toen kwam ik hier afleiding zoekenquote:
Hey pik, ze hebben mijn account geripped van al zijn rijkdommenquote:
Goed idee van tijd tot tijdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poging tot studeren hier, blegh droge stof en toen kwam ik hier afleiding zoeken
Hoe is je vakantie tot dusver?
Moet ook wel als je het goed wil doen, want als je rechts kijkt wanneer je voor je of links moet kijken is je houding weg en struikel je over zijn voeten of zoquote:Op maandag 4 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken idd het van het stijldansen van vroeger, waar je toch vaak erlangs kijkt.
Maar die salsa soortige dansen zijn zo into passie en contact. En dat contact vind ik niet erg, maar het echt kijken naar elkaar.. met soms vreemden, en van zo dichtbij.. ja daar moet ik nog wel beetje aan wennen
al is dat met Duitser natuurlijk niet erg![]()
Dat doe ik toch nog welquote:Op maandag 4 juni 2012 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ook wel als je het goed wil doen, want als je rechts kijkt wanneer je voor je of links moet kijken is je houding weg en struikel je over zijn voeten of zo
Prince 2 Foundation, nog geen planning gemaakt om op examen te gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 15:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed idee van tijd tot tijdWaar ben je mee bezig op dit moment?
Vakantie is lekker hoorVanavond weer autorijden
Helaas niet in de Golf 6 dit keer, dat dan weer niet.
Dat meen je nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poging tot studeren hier, blegh droge stof en toen kwam ik hier afleiding zoeken
Hoe is je vakantie tot dusver?
[..]
Hey pik, ze hebben mijn account geripped van al zijn rijkdommen![]()
![]()
Kijk je ook nog steeds naar je voeten?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik toch nog wel
Maar idd, je hebt het gewoon nodig
Ja man, alle poen foetsiequote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Activator erop gehad?
Ik heb gelukkig nooit een cent te makken. Dat scheelt.
Nee, dat doe ik eigenlijk zelden. Wel eens naar zijn voeten stiekem om te kijken wat ie wil enzo.quote:
Op Sziget gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Vorig jaar Prince live gezien!
en wow wat een show..
Oh dat ken ik wel ja, en heb idd begrepen van de mensen die er verstand van hebben dat het nogal droog is. Succes kerel, het weer werkt iig in je voordeelquote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prince 2 Foundation, nog geen planning gemaakt om op examen te gaan.
Golf 6? Nice, welke bak mag je vanavond afraggen?
Nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef Crutch het volgende:
Godver, Hara. Jij zegt dat ik meer moet doen met de heupen, maar da's kkgay.
Dan leidt ie niet goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik eigenlijk zelden. Wel eens naar zijn voeten stiekem om te kijken wat ie wil enzo.
Idd, en die pakjes helpen niksquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NietIk zei dat je het beter deed dan ik had verwacht
En ja, dansende mannen op topniveau ziet er voor de normale man aardig gay uit, ja
Voor mij ook, trouwens.
Het zijn beginners vaakquote:
Nou, het is zo droog als de Sahara. 5 minuten lezen en ik moet een slok drinken. (nee geen malibu, dan komt er helemaal niks meer van terechtquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel ja, en heb idd begrepen van de mensen die er verstand van hebben dat het nogal droog is. Succes kerel, het weer werkt iig in je voordeel
Mijn standaard leswagen is de VW Jetta, ook leuk, hoor. Maar minder spectaculair en ik ben nog steeds super slecht in het inschatten van de breedte van de auto.
Dat komt meer door het pakje en zijn gezicht en klerenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef Crutch het volgende:
Godver, Hara. Jij zegt dat ik meer moet doen met de heupen, maar da's kkgay.
Ja, maar dat hebben ze allemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat komt meer door het pakje en zijn gezicht en kleren
Episch.quote:
ik heb me prima vermaakt toenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Episch.
Hij kwam een uur te laat speelt wat 'nieuwer' werk, denk je: 'Oh, het zal nu wel eindelijk afgelopen zijn', zegt ie: 'Do you know how many hits I've got?'
Speelt ie nog twee uur door.![]()
Ik ben op een gegeven moment weggelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |