Alleen zoenen dan?quote:
Ze zijn altijd zoooo snel met die benenquote:
Ja, alcohol of niet maakt geen zak uit natuurlijk. Tijdens/na het uitgaan telt ook gewoon.quote:
Doe ik ook zeker nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Cueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kan je niet haten dit.
Terwijl de ogen van alle SC-ertjes in je rug priemenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is wel presteren hoor, binnen 10 seconden iets verzinnnen, typen en op Invoeren drukken.
weet ik niet stuk of 12quote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, alcohol of niet maakt geen zak uit natuurlijk. Tijdens/na het uitgaan telt ook gewoon.
Ligt ook aan welke dans je doet. Bij de Engelse wals of zo moet je links kijken, bij de cha cha en rumba kom je elkaar wel wat vaker tegen jaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zoooo snel met die benen![]()
Moet er nog wel aan wennen hoe veel je eigenlijk in de ogen van je partner kijkt tijdens het dansen
Das toch een prima score dan? Doe je beter dan ik.quote:
Deze druk, daar bezwijk ik vaak aanquote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terwijl de ogen van alle SC-ertjes in je rug priemenHeb je toch maar weer mooi klaar gespeeld, kanjer!
Ken idd het van het stijldansen van vroeger, waar je toch vaak erlangs kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke dans je doet. Bij de Engelse wals of zo moet je links kijken, bij de cha cha en rumba kom je elkaar wel wat vaker tegen jaEn dat is ook de dans van afstoten en aantrekken dus oogcontact hoort daar wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |