Waarom is dat dan, vinden creatieve mensen fok niet meer leuk ofzo?quote:
Leuk niet maar wel creatieverquote:
Dat men de tijd nam om inhoud voor fok te maken, zodat er tussen de hersenscheten af en toe eens een prachtige hersenkeutel lagquote:
Ik zie soms ook rare spelfouten in mijn eigen posts waardoor ik denk dat ik mobiel aan het internetten ben, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:18 schreef Brentmeister het volgende:
Het lijkt mij dat de opkomst van het mobiel internetten hier zeker wel mee te maken heeft. Mensen nemen steeds minder de tijd om een reactie te posten omdat ze even tussendoor aan het lezen zijn en posten is over het algemeen mobiel ook onhandiger wat ook weer voor kortere berichten zorgt. Vaak is iets zoals painten al helemaal niet mogelijk in die gevallen.
Door het automatisch verversen zullen sommige topics ook sneller uit het oog verdwijnen.
Autocorrect gewenning?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie soms ook rare spelfouten in mijn eigen posts waardoor ik denk dat ik mobiel aan het internetten ben, maar dat is niet zo.
Ja dat is wel jammer het wordt dus duidelijk tijd dat er fatsoenlijke keyboards op telefoontjes komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef Brentmeister het volgende:
Tegenwoordig zit ik ook vaak mobiel te FOK!en, dan zou ik een reactie als mijn eerste bijvoorbeeld al niet eens aan beginnen.
tijden veranderen het moet binnen een minuut spannend zijn dat zie je ook op TV. Muziek mag wel maar dan liever niet langer dan een minuut /matthijs van nieuwkerkquote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef Life2.0 het volgende:
te veel (pauper) users op fok
te veel in je at, je mag elke 0.3 sec refreshen en je ziet nooit hetzelfde
Houden zo!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef Life2.0 het volgende:
Geen idee, ik kijk geen tv en ik ken geen mathijs
Ik ook maar waar zijn de jongelingen met zeeën van tijd?quote:
Call of Duty spelend achter de xdoosquote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook maar waar zijn de jongelingen met zeeën van tijd?
Maar dan alleen voor onszelf ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik denk dat we juist creatiever worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |