Ik denk Daenerys, zij werd toch zo genoemd door al die duizenden slaven?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk Catelyn en de familie Stark als geheel, het is net na de red wedding.
Dat gebeurt wanneer ze Yunkai verovert.quote:Daenerys rides on her white mare past all the newly freed people who call out to her as "Mother!"
Astapor en Yunkai allebei denk ik. Yunkai was toch via de rioleringen?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wanneer ze Yunkai verovert.
Ze zou weinig te doen hebben dit seizoen als ze enkel Astapor inneemt, al kan ik me niet echt herinneren wanneer dit in het boek gebeurd.
Dat was Meereen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:08 schreef Funzel het volgende:
[..]
Astapor en Yunkai allebei denk ik. Yunkai was toch via de rioleringen?
Weet je dat dat in het boek destijds totaal geen indruk op mij maakte. Ik vond R stom, en C helemaal. Dus wat boeide het mij nou wat er met hen gebeurde.quote:
De verhaallijn van Catelyn heeft me nooit geboeit. Hetzelfde als die van Brienne. Als ik de boeken nog een keer lees sla ik hun chapters altijd overquote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Weet je dat dat in het boek destijds totaal geen indruk op mij maakte. Ik vond R stom, en C helemaal. Dus wat boeide het mij nou wat er met hen gebeurde.
Pas later begreep ik dat het voor een heleboel mensen zo'n beetje het meest intense moment uit de boeken was.
En Davos <gaap>quote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
De verhaallijn van Catelyn heeft me nooit geboeit. Hetzelfde als die van Brienne. Als ik de boeken nog een keer lees sla ik hun chapters altijd over
Kan an sich prima want heeft verder niet veel invloed op de tijdlijnen van andere verhalen. Hoewel ik het wel lachen vond in het boek hoop ik niet dat ze het in de serie stoppen. Dat hele meutje bandieten kan het prima af zonder unCat.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me niet dat dit seizoen eindigt met de heropleving van Catelyn, dat is namelijk het allerlaatste hoofdstuk van boek 3 en zal dus aan het einde van seizoen 4 pas plaatsvinden
Yep, vond zijn hoofdstukken altijd best interessant.quote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Funzel het volgende:
[..]
Davos is juist een van mijn favoriete personages.
Bluf dat je het woord boek daar nog een keer postquote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kom er al een eeuwigheid niet meer. Sinds ik een "achtelijke kuthoer" of iets in die trant werd genoemd omdat ik het woord "boek" gebruikte in een post. Een verder geheel spoiler vrije post overigens.
Stelletje debielen daar die ik liever vermijd.
Niet in deze aflevering in ieder geval. Terwijl hij toch in charge was van Harrenhal nadat Arya daarvoor had gezorgd.quote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef Kirov het volgende:
[..]
Roose komt er toch echt regelmatig in voor.
Roose zat er wel even in hoor. Samen met Robb en Karstark.quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niet in deze aflevering in ieder geval. Terwijl hij toch in charge was van Harrenhal nadat Arya daarvoor had gezorgd.
Qyburn blijft bij bolton in harrenhal. Robb vertrekt naar het westen. Dan klopt het weerquote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef Nagil het volgende:
Was een goede aflevering, alleen de introductie van Selmy is compleet vernacheld en overhaast. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze zo'n geweldig personage als Belwas uit de show hebben geknikkerd.
En huh, Qyburn bij Robbs leger? Hoe gaan ze dat aanpakken? Ik geef er geen oordeel over voorlopig want wie weet pakt het goed uit.
Toen stopte ik met lezenquote:In a press conference the morning of April 1st,
Het gebrekkig acteren van Shae overtreft voor mij het accent van Bealish.quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef Luuksor het volgende:
Pff.. Nog iemand die zich ergert aan het overdreven accent van Baelish?
Och, niet zo verwonderlijk als je haar imdb-profiel bekijktquote:Op maandag 1 april 2013 23:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gebrekkig acteren van Shae overtreft voor mij het accent van Bealish. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa ep 10 van seizoen 2 werd het wel duidelijk gemaakt dat het een plan was he.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:16 schreef Zhenar het volgende:
Het is me verder niet meer helemaal duidelijk of Jon in de serie nu in zijn hart nog steeds een Crow is. Het hele infiltratieplan kwam eind vorig seizoen niet echt duidelijk naar voren en nog steeds lijkt het er (zoals het gepresenteerd wordt) echt op dat Jon wil overlopen. Weet niet of dat opzettelijke misleiding is, of gewoon vaag geschreven. Als je het boek niet kent dan neem je volgens mij de verklaring van Jon voor waarom hij bij de Wildlings wilt voor waar aan.
Ja dat vond ik ook stom... Meteen zo'n happy de peppy muziekje erachter...quote:Op maandag 1 april 2013 12:20 schreef Angelof9 het volgende:
Vond het een beetje een saaie aflevering. En Selmy die meteen Selmy is. Wel logisch gezien de acteur, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |