Momenteel is die uitverkocht, maar anders 29 euro: http://www.bookdepository(...)Martin/9780345540560quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef Snoos het volgende:
Weet iemand waar ik de boeken goedkoop weg kan halen ?
Ik heb nu deze als goedkoopste gevonden.
En 1 van amazon.de maar ben niet duits en heb geen creditcard dus kan daar niet betalen.
Ik heb een asus transformer dus e-books kunnen ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb de eboeken in het Engels als je een ebook reader hebt ofzo?
Gaat ongetwijfeld gecast worden voor seizoen drie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik miste the queen of thorns, of kwam die in deel 3 pas?
Ik ben bang dat het Maggie Smith wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef Saavedra het volgende:
Is inderdaad bevestigd voor seizoen 3, ben benieuwd wie het gaat worden. Heerlijk personage.
Laten we hopen op iemand anders dan Andrew Simpson als Ramsay Boltonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Maggie Smith wordt.
Edit:
Hier heb je castingsuggesties. Jason Isaacs als Mance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, zoals Cillian Murphy:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Laten we hopen op iemand anders dan Andrew Simpson als Ramsay Bolton
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef Gwywen het volgende:
Over haar gesproken, in het lekentopic hebben ze het over de baby (Rhaego) en het haar dat een pruik zou zijn... ze weten niks! They know nothing.
Als het kind een pruik had gedragen (volgens de logica van een niet-insider) had het een witblonde pruik geweest, nietwaar? Want een Targaryenafstammeling en "allen" Targaryens (die in de serie te zien zijn geweest, denken zij) zijn witblond.
Dat dat kindje donker haar had, was een gigant van een hint wat mij betreft.
En niemand heeft het opgemerkt.
Behalve ik![]()
Had Rhaegar niet ook donker haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Dat vraag ik me inderdaad ook af.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef Kirov het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of de serie kijkers wel in de gaten hebben dat alles draait om The Great Other met de White Walkers en R'hollor met Azor Ahai en draken en dat de game of thrones eigenlijk bijzaak is voor het verhaal.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef Gwywen het volgende:
Over haar gesproken, in het lekentopic hebben ze het over de baby (Rhaego) en het haar dat een pruik zou zijn... ze weten niks! They know nothing.
Als het kind een pruik had gedragen (volgens de logica van een niet-insider) had het een witblonde pruik geweest, nietwaar? Want een Targaryenafstammeling en "alle" Targaryens (die in de serie te zien zijn geweest, denken zij) zijn witblond.
Dat dat kindje donker haar had, was een gigant van een hint wat mij betreft.
En niemand heeft het opgemerkt.
Behalve ik![]()
Sinds de huwelijken net Dorne zijn niet alle targs meer blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het zelf ook niet bedachtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef Kirov het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of de serie kijkers wel in de gaten hebben dat alles draait om The Great Other met de White Walkers en R'hollor met Azor Ahai en draken en dat de game of thrones eigenlijk bijzaak is voor het verhaal.
Ja, dat weten boeklezers, maar seriekijkers nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds de huwelijken net Dorne zijn niet alle targs meer blond
Nog niks geleerd na Ned. Eens kijken hoe ze reageren op Red Wedding. Wat heb ik zin in die aflevering!quote:Iedereen kan dood, maar je kunt niet een centraal plot element verwijderen zonder het verhaal te vernielen. En door de informatie van die magier is Daenerys van een hoofdpersoon in een plot-element veranderd. Ze kan niet meer dood voor het einde van de serie.
SPOILER: ADWDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ned was niet zo heel belangrijk, en kon simpel worden verwijderd. Net als Robb eigenlijk. Moet wel zeggen dat RW een grotere schok voor me was dan Ned's dood, aangezien ik in mijn hoofd al allerlei dingen had bedacht die Robb mogelijk ging doen verder in het verhaal hehe.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:20 schreef Littlecreep het volgende:
Over eventuele doden in het TV-topic:
[..]
Nog niks geleerd na Ned. Eens kijken hoe ze reageren op Red Wedding. Wat heb ik zin in die aflevering!
SPOILER: ADWDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |