Ik zou de luiers zelfs ter plaatse kopen, Soohr! Scheelt weer ruimte op de heenwegquote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef Soohr het volgende:
Ik lees even mee met de tips, we gaan in augustus een klein weekje naar Oostenrijk met een dan 3 maanden oude baby.
Veel meer dan kleding, badje, wieg, kinderwagen en luiers ben ik nog niet.
Campingbedje mag ik hopen? En dat badje laat ook maar thuis, gewoon mee onder de douche.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef Soohr het volgende:
Ik lees even mee met de tips, we gaan in augustus een klein weekje naar Oostenrijk met een dan 3 maanden oude baby.
Veel meer dan kleding, badje, wieg, kinderwagen en luiers ben ik nog niet.
Ja, had ik ook, en mensen kijken raar. Jammer dan. Het is je eigen kind en jij weet wat het beste er voor is.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Lamb29 het volgende:
Tuigje is wel iets om te onthouden... hier ook een dame die ZELF wil lopen en er zo vandoor gaat... maar vind ze er zooo verschrikkelijk uit zien..
Nee, nooit last van gehad, er zit een doffe en een glanzende kant aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:26 schreef Lamb29 het volgende:
Maak ik met zilverfolie de buurcaravan niet gek??
Goed idee, maar mijn kinderen kunnen nog niet lezen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef zuigmarmot het volgende:
Wat dacht je i.p.v. al die zooi een boekje "Opvoeden, hoe doe ik dat?" mee te nemen. Dan hoef je al die shit niet mee te sleuren.
Aha, daar gaat het foutquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Goed idee, maar mijn kinderen kunnen nog niet lezen.
Ze hebben ze deze week volgens mij in de aanbieding bij de lidl.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Plums het volgende:
ik heb zo'n 'anti-valscherm' voor op de rand van het bed nodig voor op vakantie, omdat meneer daar voor het eerst in een groot bed gaat slapen. Ikea heeft ze niet en ik heb verder geen idéé welke winkels deze verkopen. Help?
Moet uiteraard inklapbaar zijn, want we gaan met het vliegtuig.
Zoiets misschien? Opblaasbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Plums het volgende:
ik heb zo'n 'anti-valscherm' voor op de rand van het bed nodig voor op vakantie, omdat meneer daar voor het eerst in een groot bed gaat slapen. Ikea heeft ze niet en ik heb verder geen idéé welke winkels deze verkopen. Help?
Moet uiteraard inklapbaar zijn, want we gaan met het vliegtuig.
Nee wieg,quote:Op maandag 4 juni 2012 14:15 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Campingbedje mag ik hopen? En dat badje laat ook maar thuis, gewoon mee onder de douche.
Wij gaan altijd met de tent en nemen voor het kind van 1 jaar oud wat kleding, luiers, doekjes, verzorgingsmiddelen en -spullen, slaapmat en eigen slaapzak en een beetje speelgoed mee. Dan zijn we er volgens mij een heel eind.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Voor een prettige en rustige vakantie essentieel:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ja, had ik ook, en mensen kijken raar. Jammer dan. Het is je eigen kind en jij weet wat het beste er voor is.
En vuilniszakken moet je niet doen, die gaan stinken in de zon. Je moet zilverfolie nemen om de ramen af te plakken, iets meer werk, maar het stinkt niet.
Maar dan kan ik niet meer naar buiten kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:51 schreef Lamb29 het volgende:
Morretje ik dacht gewoon aan zilververshoud folie...
Precies, daarom gebruik ik het alleen op vakantie. gewone folie uit de supermarkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer naar buiten kijkenOp vakantie minder erg, maar thuis wil ik dat toch wel kunnen geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |