quote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef steeg het volgende:
haha TS heeft zo'n grote haakneus dat hij/zij kan roken onder de douche!
Maar goed ik heb verschrikkelijke verhalen over mensen die gepest worden vanwege hun uiterlijk gehoord. Bijvoorbeeld laatst nog dat meisje in Amsterdam die zichzelf ophing omdat haar klasgenootjes haar dikke zeug bleven noemen. Gelukkig brak de balk waar het touw om hing maar jezus dat kan goed mis gaan.
Dat is het natuurlijk ook. Maar het is nu eenmaal makkelijker de ander af te zeiken dan diegene te complimenteren, zeker als de persoon in kwestie er niet bij staan als hij het onderwerp, of eigenlijk lijdend voorwerp is.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je daar over nadenkt is dat eigenlijk triest toch?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef steeg het volgende:
haha TS heeft zo'n grote haakneus dat hij/zij kan roken onder de douche!
Maar goed ik heb verschrikkelijke verhalen over mensen die gepest worden vanwege hun uiterlijk gehoord. Bijvoorbeeld laatst nog dat meisje in Amsterdam die zichzelf ophing omdat haar klasgenootjes haar dikke zeug bleven noemen. Gelukkig brak de balk waar het touw om hing maar jezus dat kan goed mis gaan.
Maar waarom het überhaupt zeggen als er niet om gevraagd wordt, dat begrijp ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Geelman het volgende:
[..]![]()
![]()
Tja, veel mensen durven het niet eens recht in het gezicht van diegene te zeggen. Behoorlijk triest inderdaad.
Wijze woorden weer van Frank.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook. Maar het is nu eenmaal makkelijker de ander af te zeiken dan diegene te complimenteren, zeker als de persoon in kwestie er niet bij staan als hij het onderwerp, of eigenlijk lijdend voorwerp is.
Triest is het zonder twijfel maar zo steekt de mens - of het merendeel althans - nu eenmaal in elkaar, noem het het nadeel van een sociaal wezen zijn. Maar goed, zo lang het binnen proporties blijft en diegene er niet al te veel hinder van ondervindt is er natuurlijk niet zoveel aan de hand. Maar goed, het blijft triest, daar geef ik je gelijk in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |