abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112452505
haha TS heeft zo'n grote haakneus dat hij/zij kan roken onder de douche!

Maar goed ik heb verschrikkelijke verhalen over mensen die gepest worden vanwege hun uiterlijk gehoord. Bijvoorbeeld laatst nog dat meisje in Amsterdam die zichzelf ophing omdat haar klasgenootjes haar dikke zeug bleven noemen. Gelukkig brak de balk waar het touw om hing maar jezus dat kan goed mis gaan.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_112458369
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef steeg het volgende:

Maar goed ik heb verschrikkelijke verhalen over mensen die gepest worden vanwege hun uiterlijk gehoord. Bijvoorbeeld laatst nog dat meisje in Amsterdam die zichzelf ophing omdat haar klasgenootjes haar dikke zeug bleven noemen. Gelukkig brak de balk waar het touw om hing maar jezus dat kan goed mis gaan.
:')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:06:46 #128
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_112458539
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Als je daar over nadenkt is dat eigenlijk triest toch?

Dat is het natuurlijk ook. Maar het is nu eenmaal makkelijker de ander af te zeiken dan diegene te complimenteren, zeker als de persoon in kwestie er niet bij staan als hij het onderwerp, of eigenlijk lijdend voorwerp is.
Triest is het zonder twijfel maar zo steekt de mens - of het merendeel althans - nu eenmaal in elkaar, noem het het nadeel van een sociaal wezen zijn. Maar goed, zo lang het binnen proporties blijft en diegene er niet al te veel hinder van ondervindt is er natuurlijk niet zoveel aan de hand. Maar goed, het blijft triest, daar geef ik je gelijk in.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:24:16 #129
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_112459215
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef steeg het volgende:

^O^ :')

Tja, veel mensen durven het niet eens recht in het gezicht van diegene te zeggen. Behoorlijk triest inderdaad.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:33:08 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112459493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Geelman het volgende:

[..]

^O^ :')

Tja, veel mensen durven het niet eens recht in het gezicht van diegene te zeggen. Behoorlijk triest inderdaad.
Maar waarom het überhaupt zeggen als er niet om gevraagd wordt, dat begrijp ik dan weer niet.
Ik kan me niet heugen dat ik ooit de behoefte heb gehad om iets naars over iemand uiterlijk te zeggen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:36:52 #131
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112459641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is het natuurlijk ook. Maar het is nu eenmaal makkelijker de ander af te zeiken dan diegene te complimenteren, zeker als de persoon in kwestie er niet bij staan als hij het onderwerp, of eigenlijk lijdend voorwerp is.
Triest is het zonder twijfel maar zo steekt de mens - of het merendeel althans - nu eenmaal in elkaar, noem het het nadeel van een sociaal wezen zijn. Maar goed, zo lang het binnen proporties blijft en diegene er niet al te veel hinder van ondervindt is er natuurlijk niet zoveel aan de hand. Maar goed, het blijft triest, daar geef ik je gelijk in.
Wijze woorden weer van Frank.

...en een andere wijsheid van m'n ouders: "als je niks aardigs weet te zeggen, zeg dan niks" gaat ook wel op hier. :)
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')